Ik krijg nu een MI van popo'squote:Op woensdag 21 mei 2014 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze namen je niet mee naar een ahgterkamertje om grondig te fouilleren.
Dit niet wetenquote:
Je gaat troubadour spelen?quote:
WT weet.quote:
Die cd heb ik nogquote:
Of beveiliging.quote:
quote:
Ik ben troubadour, met een aapje en een luit, en dan ga ik onder Fas haar raam zelf geschreven liederen zingen. En mijn aapje gaat dan dansen, zijn naam is pépéquote:
Zeg dan meteen een middeleeuwse gitaar oid.quote:
Suces gegarandeerdquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben troubadour, met een aapje en een luit, en dan ga ik onder Fas haar raam zelf geschreven liederen zingen. En mijn aapje gaat dan dansen, zijn naam is pépé
Jeetje wat haal je in je hoofd zeg...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet voor maandag voor mn werk drie ijstaarten maken
Das best veel.
Of vier, ik twijfel nog...
Vraag Lenny Kuhr ook gelijk, kan zij een liedje over jou zingenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben troubadour, met een aapje en een luit, en dan ga ik onder Fas haar raam zelf geschreven liederen zingen. En mijn aapje gaat dan dansen, zijn naam is pépé
Dat heet gewoon een luit hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg dan meteen een middeleeuwse gitaar oid.
Maar nee dan zou ik het niet doen.
Lennyquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vraag Lenny Kuhr ook gelijk, kan zij een liedje over jou zingen
Die is vet schattigquote:
Ja he? ik hoop ook dat Fas het mooi vind.quote:
Als je het naakt ten gehore brengt vast welquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja he? ik hoop ook dat Fas het mooi vind.
Ik moet wel uitdelen, maar die ijstaarten wil ik doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje wat haal je in je hoofd zeg...
Moet dat of wil je dat
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan niet... Ze is zwanger hoor. Straks heeft die beebie allemaal deuken enzo
Wat een werk zegquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet wel uitdelen, maar die ijstaarten wil ik doen.
Zat alleen te denken om misschien een paar appeltaarten te doen en een paar ijstaarten ofzo...
Dan is er wat keus.
Zo niet dan doe ik een liedje op mijn ukulele, ik ben van alle markten thuis.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het naakt ten gehore brengt vast wel
Dat is dan foutquote:
Maakt niet uitquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Onze Lenny kan niet zo goed zingen
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo niet dan doe ik een liedje op mijn ukulele, ik ben van alle markten thuis.
Wie jij?quote:
Ik ben eng. GRRquote:
Ik vind het wel leuk om te doen, dus dat scheelt, ik moet alleen de tijd zien te vindenquote:
Owquote:
Ik vond je wel tof. Nu niet meer.quote:
Je moest bijna huilen toen je een item vergeten was dubbel te scannenquote:
Oh ja die, die heb ik toen ontmoet bij de meet bij Myraquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer ontmoet bij Huppel thuis
Why?
Zij is vandaag overledenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer ontmoet bij Huppel thuis
Why?
Wat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je moest bijna huilen toen je een item vergeten was dubbel te scannen
Ofzo
Damn, ja zij had kanker toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zij is vandaag overleden![]()
Kende haar best wel goed. Hoor het net. Bah
Huh, hoe waaraan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
watquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bustedquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je moest bijna huilen toen je een item vergeten was dubbel te scannen
Ofzo
Heuj whut? Hoe waarom.. ze was vet jong nog?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Kankerquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heuj whut? Hoe waarom.. ze was vet jong nog?
Vreselijk ditquote:
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heuj whut? Hoe waarom.. ze was vet jong nog?
Ja helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik haat kankerEn alle gelijkaardige pleuris ziektes. bah.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens.
Al veel te veel mensen aan verloren.
Ik verwacht ook dat mijn oom eraan kan overlijden, soon. Hij heeft al 2 jaar darm en leverkankerquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens.
Al veel te veel mensen aan verloren.
Latuuur!quote:
Het leven is ook geen rozengeur en maneschijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond je wel tof. Nu niet meer.
Ook mijn oom zal niet lang meer hebben, long-, nier- en botkankerquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat mijn oom eraan kan overlijden, soon. Hij heeft al 2 jaar darm en leverkanker
Ja blijft gewoon een ontzettende klote ziekte.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat mijn oom eraan kan overlijden, soon. Hij heeft al 2 jaar darm en leverkanker
Ja bizar is het, ik hoor het ook vaak. Gelukkig nog geen directe familieleden eraan verloren. maar wel kennissen klasgenoten vrienden etc.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja blijft gewoon een ontzettende klote ziekte.
Was 12 toen mijn eerste familielid er aan overleed en sindsdien lijkt het wel of het niet meer weg gegaan is uit de omgeving.
Zelfs al verschillende oud klasgenootjes er aan overleden.
bahquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook mijn oom zal niet lang meer hebben, long-, nier- en botkanker
Oom en tante overleden, 1 tante genezen al 2 keer, moeder genezen, neefje toen hij 10 was, gelukkig ook genezen. En heel veel mensen in de directe omgeving helaas overleden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja bizar is het, ik hoor het ook vaak. Gelukkig nog geen directe familieleden eraan verloren. maar wel kennissen klasgenoten vrienden etc.
jij kende haar toch ook?quote:
Dankje lieverdquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ja! nog even het laatste beetje water uit de vriezer vegen en dan slapen
Sterkte buurmeisje
Nee, alleen van naam, maar volgens mij was het best een jonge vrouw nog.quote:
Was ze ook. Midden veertig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, alleen van naam, maar volgens mij was het best een jonge vrouw nog.
ik zag haar dikwijls posten, kende haar niet persoonlijk of zo, maar schokkend is het wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, alleen van naam, maar volgens mij was het best een jonge vrouw nog.
Ja dat heb ik ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet gewoon even niks meer te zeggen
ja wilde ik ook zeggenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef Fascination het volgende:
Is er geen soort afscheidtopic? Dat gebeurt vaak wel bij sterfgevallen.
STA / [Tukkers op FOK!] #1055 Rust zacht, aller-aller-allerliefste Selma O+quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef Fascination het volgende:
Is er geen soort afscheidtopic? Dat gebeurt vaak wel bij sterfgevallen.
Ik zou er een aanmaken in MED of GCquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was ik ook al naar aan het zoeken. Ik weet niet waar je zoiets aanmaakt.
We hebben wel een topic aan haar gewijd in de Tukkers op Fok reeks.
STA / [Tukkers op FOK!] #1055 Rust zacht, aller-aller-allerliefste Selma O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |