En daar is de eerste die hapt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan beter autorijden dan verscheidene mannen
Ik kan beter rijden dan de meeste vrouwen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan beter autorijden dan verscheidene mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan beter rijden dan de meeste vrouwen.koetsjie koetsjieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan beter rijden dan de meeste vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Mark R. uit Den Haag zal daar heel veel voor over hebben. Althans dat gerucht heb ik gehoordquote:
Mark wilde zich ook eens voelen zoals veel nederlandersquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mark R. uit Den Haag zal daar heel veel voor over hebben. Althans dat gerucht heb ik gehoord
Homo's hebben anders wel smaakquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mark R. uit Den Haag zal daar heel veel voor over hebben. Althans dat gerucht heb ik gehoord
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan een godsdienst niet mooi vinden VA.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De Islam is op zich best een mooie godsdienst hoor. Dat valt best mee. Ik denk dat het vooral de verschillen van hun land van herkomst en hier is. Plus dat ze allemaal hun identiteit wanhopig proberen te behouden hier. En dat botst
Je mist er niks aan. SP 2.0.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet bekend met de standpunten van Wilders. Zeker wat er precies in zijn partijprogram staat
de smaak van penisquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Homo's hebben anders wel smaak
Hetero's ook hoor. Vrouwelijk danquote:
Dan had je die even moeten DM'enquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had een hele leuke TT in gedachten
Dat vind ik nou geen reden om homo te worden. De smaak van poesjes is ook primaquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel vrouwen zijn er dol op dus zo verkeerd zal het niet zijn
Dan zou je een eigen naamtopic hebben gemaaktquote:
Eensquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat vind ik nou geen reden om homo te worden. De smaak van poesjes is ook prima
Van mij mag het best socialer, en als het even kan ook nog wat duurzamer/milieuvriendelijkerquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan een godsdienst niet mooi vinden VA.
Het zijn slechts werktuigen om het volk te beteugelen.
Als zo'n boek dan ook nog eens meer anti-semitisch is dan Mein Kampf, dan kun je moeilijk spreken van een mooie godsdienst. Maar dat is mijn mening.
Dat de landen van herkomst vaak moderner zijn dat wat zij hier in het westen doen, is hilarisch. Voor ons dan, zelf kunnen ze er vaak niet mee omgaan.
[..]
Je mist er niks aan. SP 2.0.
Je hebt wel over Mark hier he.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Homo's hebben anders wel smaak
Nee ik heb zelf die behoefte ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja daar had ik aan gedacht, maar dat schijnt 'not done' te zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zou je een eigen naamtopic hebben gemaakt
Beffen? Nee man, doe ik niet aanquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk niet neequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar had ik aan gedacht, maar dat schijnt 'not done' te zijn
Godverquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Beffen? Nee man, doe ik niet aan
Kan jou het schelen joh, ik las net dat alles mag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar had ik aan gedacht, maar dat schijnt 'not done' te zijn
Daar was ik mee bezig, maar toen kreeg ik die stomme meldingquote:
Oepsquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar was ik mee bezig, maar toen kreeg ik die stomme melding
En wat vind jij socialer?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van mij mag het best socialer, en als het even kan ook nog wat duurzamer/milieuvriendelijker
Mensen zijn belangrijker dan geld, mensen moeten hulp/steun/geld krijgen als ze dat zelf onvoldoende kunnen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat vind jij socialer?
Want zeggen: het moet socialer (of mag, in jouw geval) is SP retoriek (geen redenen etc).
Dag moeraspoesjequote:
In ieder geval, dat meen ik mij te herinnerenquote:
Butjequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Beffen? Nee man, doe ik niet aan
Same here. Lang geledenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In ieder geval, dat meen ik mij te herinneren
Hallon tijntjequote:
Als ik een kutje had, had ik me aangebodenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik een kutje had, had ik me aangeboden
Mijn crib is echt kei vet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh yeah! MTV Cribs met aflevering van Moeraskat
Ik heb de wc al gezien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe eens pics maken dan
ik heb alleen een blauwe muur gezien
Oh is goed, ik zal je zo ff appen, even lader opzoeken van mijn telefoonquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe eens pics maken dan
ik heb alleen een blauwe muur gezien
Het is wel echt waarquote:
Tofquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh is goed, ik zal je zo ff appen, even lader opzoeken van mijn telefoon
Wat een stomme bankquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon weer over tetten hebben
[ afbeelding ]
Mwa. Hij heeft wel een piemel. Dat is ook lekkerquote:
Goed plan!quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik ook, zeg dat even tegen de meisjes die ik leuk vindquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa. Hij heeft wel een piemel. Dat is ook lekker
Goed planquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een punani ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa. Hij heeft wel een piemel. Dat is ook lekker
Mensen kunnen wel belangrijker zijn dan geld, maar als er geen geld is, kun je ook niks geven.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen zijn belangrijker dan geld, mensen moeten hulp/steun/geld krijgen als ze dat zelf onvoldoende kunnen.
Gadverdamme, man.quote:
Elisha toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik het speciaal voor jou nog eens doen dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:40 schreef Fascination het volgende:
Kaneel, ik geloof er niets van dat je met je naakte pener voor de cam zat.
Te grote tetten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zij is gewoon lelijk.quote:
Wtfquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weet niet waarom dat hoofd gekopieerd is, maar ach.
[ afbeelding ]
Beide zijn lekkerquote:
Er is geld genoeg alleen de rijkdom is niet eerlijk verdeeld, dit zal nooit veranderen. Dit zit nu eenmaal in de aard van de mensquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen kunnen wel belangrijker zijn dan geld, maar als er geen geld is, kun je ook niks geven.
Anorexia is in zie ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Joh wat kan mij dat nou schelen.quote:
Dat is geen anorexiaquote:
Ja, doe eens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik het speciaal voor jou nog eens doen dan?
Had je mijn post over het fascisme gelezen?
Je kan de ribben tellen anders.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is geen anorexia![]()
Het is wel erg slank, ja. Maar geen anorexia
Er zijn veul ergere modellen wat dat betreftquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is geen anorexia![]()
Het is wel erg slank, ja. Maar geen anorexia
Mooie lichamenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ongelijke verdeling van geld is essentieel voor het bestaan van een werkende maatschappij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is geld genoeg alleen de rijkdom is niet eerlijk verdeeld, dit zal nooit veranderen. Dit zit nu eenmaal in de aard van de mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |