abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140216137
Hoi allen,

Wij hebben een vloer besteld die vrijdag bij ons wordt afgeleverd. Hierbij hebben wij ook gelijk plinten besteld, witte hoge plinten. Nu hoorde ik vandaag van iemand dat witte plinten altijd geleverd worden in de grondverf, en dat je ze dus eerst nog moet verven. Dit klink mij erg raar in de oren.

Is dit zo? We hebben toch witte plinten besteld, het is dan toch van de zotte dat we die nog een keer wit moeten verven? Het zijn nogal wat meters, wat een klus zou dat zijn....

Morgen bel ik nog even de vloerleverancier, maar omdat die al dicht is wil ik graag van jullie weten of jullie hier ervaring mee hebben.

Alvast bedankt voor de reacties!
pi_140216765
"Het is dan toch van de zotte"

Je hebt nog niet eens het antwoord en je begint al conclusies te trekken.
pi_140216866
Lijkt me niet..wat zei het bedrijf waar je het besteld hebt ?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 21 mei 2014 @ 20:13:09 #4
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_140216894
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef Thezappa het volgende:
Lijkt me niet..wat zei het bedrijf waar je het besteld hebt ?
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:54 schreef Zwelgje84 het volgende:

Morgen bel ik nog even de vloerleverancier, maar omdat die al dicht is wil ik graag van jullie weten of jullie hier ervaring mee hebben.

Alvast bedankt voor de reacties!
Geef die iemand maar een flinke trap onder zijn of haar kont. Tuurlijk zijn er plinten die je kan verven. Ga er maar vanuit dat die van jullie niet geverfd hoeven te worden.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_140217260
Al zijn ze alleen gegrondverfd... Kan je gewoon zo laten..
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_140218647
Veel van die plinten zijn MDF met een folie, welke de witte afwerking geven. Dus dat is alsof ze gelakt zijn.

Tevens heb je ze die alleen in lakdraagfolie staan of alleen in de grondverf.

Wat jij besteld hebt, "hoge witte plinten" mag je vanuit gaan dat het in de folie staat en dus klaar.
Laat die handjes wapperen!
pi_140218965
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:49 schreef Gieliovd het volgende:
Veel van die plinten zijn MDF met een folie, welke de witte afwerking geven. Dus dat is alsof ze gelakt zijn.

Tevens heb je ze die alleen in lakdraagfolie staan of alleen in de grondverf.

Wat jij besteld hebt, "hoge witte plinten" mag je vanuit gaan dat het in de folie staat en dus klaar.
Dit stelt me wel gerust, want we hebben de plinten uitgekozen uit een rek waar ze netjes op uitgestald waren. Ik weet het niet meer zeker, vandaar mijn bovenstaande vraag, maar volgens mij glommen ze een beetje. Ik denk dus nu dat er inderdaad sprake is van de folie waar jij het over hebt. Bedankt voor je reactie!
pi_140219060
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:13 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

[..]

Geef die iemand maar een flinke trap onder zijn of haar kont. Tuurlijk zijn er plinten die je kan verven. Ga er maar vanuit dat die van jullie niet geverfd hoeven te worden.
Dank! Ik begin steeds meer te denken dat ze wel degelijk helemaal 'af' zijn. Morgen nog even verifiëren en dan kunnen we tenminste de vloer leggen met direct de plinten er achteraan.
pi_140219284
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:10 schreef HulkHeld het volgende:
"Het is dan toch van de zotte"

Je hebt nog niet eens het antwoord en je begint al conclusies te trekken.
Wat begrijp je niet aan het woordje dan?
pi_140221700
En wat zeiden ze toen je belde?
En vooral storneren .
Zo , ben ik iedereen hier die dat wilde zeggen lekker voor *O*
[i]en als die zooi gelegd moet worden door Roobol is mijn dringende advies: doe je deur goed op slot en laat ze vooral niet binnen mits je een kutafwerking wilt en een zooi drama :') /i][

[ Bericht 8% gewijzigd door knoblaucha6 op 21-05-2014 22:02:50 ]
Waar het stinkt is het warm.
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:21:14 #11
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_140222883
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:54 schreef Zwelgje84 het volgende:
Hierbij hebben wij ook gelijk plinten besteld, witte hoge plinten.
Je hebt witte plinten besteld, geen gegronde plinten. Als de plinten niet gelakt zijn, stuur je ze weer terug met de mededeling dat ze moeten leveren wat je besteld hebt.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:59:27 #12
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_140225005
Ik heb hier geen ervaring mee.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_140236413
Ook al zouden ze gelakt zijn, zou je ze altijd nogmaals moeten afwerken. Hoe krijg je andere de afzonderlijke stukken aan elkaar aan een lange wand, buitenhoeken in verstek. en dan heb ik het nog niet over de aansluiting aan de wand of evt schroef/spijkergaatjes.
  donderdag 22 mei 2014 @ 12:46:34 #14
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_140237899
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:54 schreef rikkieking het volgende:
Ook al zouden ze gelakt zijn, zou je ze altijd nogmaals moeten afwerken. Hoe krijg je andere de afzonderlijke stukken aan elkaar aan een lange wand, buitenhoeken in verstek. en dan heb ik het nog niet over de aansluiting aan de wand of evt schroef/spijkergaatjes.
Tegenwoordig hebben bijna alle plinten klik systemen. Als je goed verstek kunt zagen hoef je er niks aan af te werken
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_140243633
dan is het misschien persoonlijk, maar ik zou geen zichtbare naden tussen mijn plinten willen hebben. (en die krijg je altijd, ook met goed verstek zagen).
overgang naar de muur zou je evt weg kunnen werken door op de bovenkant van de plint af te plakken en de naad dicht kitten. Vervolgens de muur schilderen.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 08:46:52 #16
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_140270441
quote:
High Tack gebruiken, geen schroeven of spijkers nodig.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 12:46 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Tegenwoordig hebben bijna alle plinten klik systemen. Als je goed verstek kunt zagen hoef je er niks aan af te werken
Kutsysteem wat ook nog eens extra tijd vergt.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 11:08:37 #17
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_140273320
quote:
Lijmen. Plinten schroeven is zoooooo 1986 ;)
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')