abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 19:15:27 #1
163650 Greys
pi_140214263
Ilse deLange en Waylon hebben tijdens de Finale op zaterdag 10 mei onder de naam "The Common Linnets" Nederland vertegenwoordigd in Kopenhagen, met het nummer 'Calm after the storm' en werden daar tweede.

https://www.facebook.com/thecommonlinnets
https://twitter.com/CommonLinnets

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 19:18:42 #2
375570 crew  Cyan9
pi_140214407
Die TT. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:19:10 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_140214433
Ik was serieus hoor :D
Ze zag er echt heel erg mager uit in haar gezicht, maar misschien verbruikt ze veel calorieën de laatste tijd :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 19:21:46 #4
163650 Greys
pi_140214536
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:19 schreef APK het volgende:
Ik was serieus hoor :D
Ze zag er echt heel erg mager uit in haar gezicht, maar misschien verbruikt ze veel calorieën de laatste tijd :+
Het zal ook niet niets zijn, dat gehyper om die charts :D

(En de slapeloze nachten over 'hoe dump ik Waylon een beetje onopvallend'.)

(Grapje, meneer Sonneberg).

(Oh god, dat laatste snapt niemand onder de 40...)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140214611
Nah, we weten geen van allen wat er 'speelt'. Ik vind het niet meteen heel vreemd dat Waylon er niet bij is. Kan zijn dat hij andere verplichtingen had? Niet lekker voelde? Ergens wel vreemd dat Ilse dit niet benoemt, maar ik geloof niet meteen dat Waylon er niet meer bij hoort.

Wel heb ik zelf een beetje het idee dat Ilse heel graag met Waylon als The Common Linnets Europa zou willen veroveren, alleen heeft Waylon zijn albumrelease ook al moeten uitstellen vanwege dit project en als ze idd populair worden in Europa, kan hij zijn album dan wel tegelijkertijd releasen? Is dat handig? Kan me voorstellen dat hij had gedacht na Tuckerville zich daar volledig op te kunnen richten.
Aan de andere kant, heeft hij een goede relatie met Ilse (althans dat denk ik, en als je elkaar al van jongs af aan kent, laat je elkaar toch ook niet snel vallen?) en ligt zijn hart in de countrymuziek (lees ik terug in interviews), dus voor hem zou het ook geweldig zijn als hij samen met Ilse country populair kan maken in Europa.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  ESF Reporter woensdag 21 mei 2014 @ 19:25:27 #6
87554 Cee
Welluk?
pi_140214695
Ik herinner me van een interview van een week of zo geleden dat Waylon aangaf dat hij het dit jaar sowieso druk ging hebben met zijn solo-album. Dus het kan ook zijn dat hij daar nu meteen een grote slinger aan geeft.
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:25:40 #7
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140214707
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Het zal ook niet niets zijn, dat gehyper om die charts :D

(En de slapeloze nachten over 'hoe dump ik Waylon een beetje onopvallend'.)

(Grapje, meneer Sonneberg).

(Oh god, dat laatste snapt niemand onder de 40...)
Ik snap hem wel hoor. B-) O-)

Oh, ik hoop zo dat het niet waar is en dat hij gewoon niet kon vandaag.... Zo nee, dan maakt ze m.i. echt een grote fout. Waylon als zanger is iemand die je niet even vervangt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140214786
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:25 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik snap hem wel hoor. B-) O-)

Oh, ik hoop zo dat het niet waar is en dat hij gewoon niet kon vandaag.... Zo nee, dan maakt ze m.i. echt een grote fout. Waylon als zanger is iemand die je niet even vervangt.
Ik snapte hem ook, en ik ben dus blijkbaar ook een ouwe knar :+

Waylon kan volgens mij zeker niet gemist worden. Sterker nog, ik heb de indruk dat de internationale commentaren eerder meer onder de indruk zijn van Waylon dan van Ilse.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 19:31:13 #10
163650 Greys
pi_140214912
quote:
7s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:23 schreef grazz het volgende:
Nah, we weten geen van allen wat er 'speelt'. Ik vind het niet meteen heel vreemd dat Waylon er niet bij is. Kan zijn dat hij andere verplichtingen had? Niet lekker voelde? Ergens wel vreemd dat Ilse dit niet benoemt, maar ik geloof niet meteen dat Waylon er niet meer bij hoort.
Ik geloof ook heel graag in het positieve, maar zeg eerlijk... vind je het niet een béétje lullig dat TCL account die tweet retweet over dat TCL minstens net zo goed is zónder Waylon? :@
Zou jij dat doen, als jij de ander was?

quote:
Wel heb ik zelf een beetje het idee dat Ilse heel graag met Waylon als The Common Linnets Europa zou willen veroveren, alleen heeft Waylon zijn albumrelease ook al moeten uitstellen vanwege dit project en als ze idd populair worden in Europa, kan hij zijn album dan wel tegelijkertijd releasen? Is dat handig? Kan me voorstellen dat hij had gedacht na Tuckerville zich daar volledig op te kunnen richten.
Aan de andere kant, heeft hij een goede relatie met Ilse (althans dat denk ik, en als je elkaar al van jongs af aan kent, laat je elkaar toch ook niet snel vallen?) en ligt zijn hart in de countrymuziek (lees ik terug in interviews), dus voor hem zou het ook geweldig zijn als hij samen met Ilse, country populair kan maken in Europa.
Waylon heeft zijn album al volledig klaar, die heeft tot september volgens mij plenty tijd. Hij zei niet voor niets dat hij graag dat aanbod van John de Mol voor The Voice wilde aannemen, daar gaat ook heel veel tijd in zitten als jurylid ;)

Ik denk (!) dat Ilse, die al jaren wil dat ze doorbreekt in het buitenland (getuige haar oprechte en mooie tranen bij RTL Late Night, doe ik niets aan af) ergens een héél klein beetje baalt dat het nu wel lukt maar dat ze dan 'aan Waylon vast zit' daarvoor.
Ze hebben ook (denk ik) niet voor niets op de FB pagina meteen neergezet dat de members in 2014 Ilse en Waylon zijn. Dat heeft een reden, weet ik bijna zeker. ILSE is het hoofd van TCL en zij bepaalt wie er bij mogen. Kan dus best zijn dat TCL volgend jaar bestaan uit Ilse en die drie mannen die mee waren naar ESF, waaronder JB en haar eigen vriend :)

Als ze verstandig is, sleurt ze Waylon nu nog overal mee naartoe. Want de mensen die nu inééns fan van ze zijn, zijn dat van hen samen, op deze manier. En niet alleen van haar.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:25 schreef Cee het volgende:
Ik herinner me van een interview van een week of zo geleden dat Waylon aangaf dat hij het dit jaar sowieso druk ging hebben met zijn solo-album. Dus het kan ook zijn dat hij daar nu meteen een grote slinger aan geeft.
Nu zullen jullie me wel helemaaaaaal een complottheorieënmuts vinden... maar ik denk dat dit van te voren al met hem afgesproken was. Hij is tijdelijk :) En om dat te verklaren aan de media, moet hij het er op gooien dat hij het druk heeft. Maar ik denk bijna zeker te weten dat dat wel meevalt... :@

Zijn album wás al helemaal klaar om te releasen, meen ik me te herinneren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 19:32:36 #11
163650 Greys
pi_140214973
(En dat je iemand als kind al 'kende' wil niet zeggen dat je daar automatisch de rest van je leven vreselijk dikke mik mee blijft. Hiervoor hebben we toch nog nóóit ergens gelezen of gehoord dat het elkaars allerbeste vrienden waren, hm? :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140215024
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik geloof ook heel graag in het positieve, maar zeg eerlijk... vind je het niet een béétje lullig dat TCL account die tweet retweet over dat TCL minstens net zo goed is zónder Waylon? :@
Zou jij dat doen, als jij de ander was?

Maar van wie is dat retweetdingesgeval dan, retweet Ilse dat? Of is dat gewoon een kantoormiep van de platenmaatschappij die druk het internet bij zit te houden?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_140215123
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:32 schreef Greys het volgende:
(En dat je iemand als kind al 'kende' wil niet zeggen dat je daar automatisch de rest van je leven vreselijk dikke mik mee blijft. Hiervoor hebben we toch nog nóóit ergens gelezen of gehoord dat het elkaars allerbeste vrienden waren, hm? :P )
Nou ja goed, ik geloof op zich wel dat het Common Linnets-project als zodanig vooral voor commerciële redenen is gedaan. Maar dat is juist geen reden om nu al uit elkaar te gaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 19:35:46 #14
163650 Greys
pi_140215132
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar van wie is dat retweetdingesgeval dan, retweet Ilse dat? Of is dat gewoon een kantoormiep van de platenmaatschappij die druk het internet bij zit te houden?
Aan het woordgebruik en het 'ohmygoddddddd' gebruik enzo te zien is het voornamelijk Ilse die op het The Common Linnets account bezig is ;) En JB Meijers, maar die is vooral druk met zelf alles weer te retweeten.

Het was al eerder opgevallen dat het allemaal verder vrij persoonlijke tweets zijn, dus ik denk niet dat het een kantoormiep is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140215227
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Aan het woordgebruik en het 'ohmygoddddddd' gebruik enzo te zien is het voornamelijk Ilse die op het The Common Linnets account bezig is ;) En JB Meijers, maar die is vooral druk met zelf alles weer te retweeten.

Het was al eerder opgevallen dat het allemaal verder vrij persoonlijke tweets zijn, dus ik denk niet dat het een kantoormiep is.
Nu ken ik Ilse eigenlijk helemaal niet, maar als ik haar zie hyperen en stuiterballen op tv, zou me niks verbazen als zij echt niet altijd helemaal helder over alles nadenkt en dus zoiets retweet :D

Onder het mom van 'ahhh mooi man zo'n compliment' :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 19:39:41 #16
163650 Greys
pi_140215318
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nou ja goed, ik geloof op zich wel dat het Common Linnets-project als zodanig vooral voor commerciële redenen is gedaan. Maar dat is juist geen reden om nu al uit elkaar te gaan.
Nee, ik zei het ook omdat er hier in dit topic, ben ik bang, iets teveel waarde wordt gehecht aan het feit dat ze elkaar al zo lang kennen. 'Nee dat zou Ilse nooit doen want ze kennen elkaar al zo lang'. Ik denk dat het voor haar vooral een heel commercieel gebeuren is. En daar is niets mis mee. Alleen moet ze nu niet te snel vergeten dat de meeste mensen bij een optreden van 'The Common Linnets' het toch gek vinden als Waylon daar niet bij is. ;)
Daarom vind ik het gek dat ze überháupt die Brusselpromo deden op een dag dat Waylon er niet bij was. Dan neem je toch een dag dat hij wel kan? (En dáárom denk ik dat het geen kwestie was van 'niet kunnen', maar dat ze het zelf wilden doen). Je maakt mij namelijk niet wijs dat Waylon nu ineens elke dag vol zit. Hij had plenty tijd en stelde zelf voor om flink samen te gaan touren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 19:41:59 #17
163650 Greys
pi_140215456
Ennnnnnn adem uit Greys.

Oké :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140215533
Dotan nu over het ESF bij DWDD.

Hij neemt het in overweging. :)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:45:33 #19
1986 Jane
pi_140215668
Misschien zijn het verschillende mensen die dat twitteraccount beheren? Bij het antwoord dat ik van TCL kreeg op mijn tweet kreeg ik geen 'Ilse-vibe', eerlijk gezegd.

Maar ik zag de bewuste 'net-zo-goed-zonder-Waylon'-tweet net ook weer ff staan in mijn timeline en het komt echt wel een beetje lullig over, hoor. Wellicht niet over nagedacht hoe het overkomt, dat kan natuurlijk. Maar toch...

In de reacties en reviews her en der zie ik Waylon trouwens behoorlijk geprezen worden als zanger (terecht ook natuurlijk). Bovendien hebben mensen het veel over de (vermeende :P) chemie tussen die twee en de samenzang. Zou toch echt raar zijn als ze denkt dat het net zo overkomt als ze het in haar eentje doet of met een willekeurige andere vent als zanger? Dan is het haar wel heel erg snel naar haar hoofd gestegen. :{
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 19:50:32 #20
163650 Greys
pi_140215968
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:43 schreef marcodej het volgende:
Dotan nu over het ESF bij DWDD.

Hij neemt het in overweging. :)
Hé, tof zeg! *O*
Goed nieuws!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140216018
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Hé, tof zeg! *O*
Goed nieuws!
Het bekende argument: "Sinds twee jaar is er iets veranderd" etc. etc.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 19:53:37 #22
163650 Greys
pi_140216107
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef marcodej het volgende:

[..]

Het bekende argument: "Sinds twee jaar is er iets veranderd" etc. etc.
Ik had hem begin vorige week getweet ( :') :@ ik ben zo vreselijk sinds ik twitter heb, een enorme bemoeial) of hij het Eurovisie zou overwegen en dat hij dat maar eens moest doen, denk en hoop dat hij nog wel een paar honderd van dat soort tweets heeft gehad :D

(En zo héél bekend is hij ook niet, toch? Of ken ik hem gewoon te slecht? Dus hij heeft minder/weinig te verliezen volgens mij? :) )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:55:41 #23
1986 Jane
pi_140216186
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:53 schreef Greys het volgende:

(En zo héél bekend is hij ook niet, toch? Of ken ik hem gewoon te slecht? Dus hij heeft minder/weinig te verliezen volgens mij? :) )
Ik had eerlijk gezegd nog nooit - bewust - van hem gehoord voordat hij hier voorbij begon te komen. :+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2014 @ 20:04:29 #24
163650 Greys
pi_140216536
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140216565
Mag ik zeggen dat ik Waylon zijn zinnen/stem in CATS vervangbaar vind? :@ Andere nummers op het album zijn echt niet zonder zijn stem te luisteren.. CATS wel...

Maargoed Wat waylon roept 'ik zal wel gek zijn als..' kan ook zo'n ondoordachte uitroep zijn van hem, zoals hij er wel meer heeft gedaan. Ongeacht wat handig/afgesproken/slim is.
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')