Ik denk dat hij eerst maar 's even op een wat lager niveau te werk moet gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:38 schreef crossmotor11 het volgende:
Vakkenvuller of bij de gemeente als hulpje met schoffelen lijkt me wel geschikt voor je
ik ben al vakkenvullerquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:38 schreef crossmotor11 het volgende:
Vakkenvuller of bij de gemeente als hulpje met schoffelen lijkt me wel geschikt voor je
Zou dat vooral blijven doen, dan doe je nog wat nuttigsquote:
fuck you ik stel sirius vraag niet dom antwoord geven anders ga ik naar de politie van dit forumquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
fuck you ik stel sirius vraag niet dom antwoord geven anders ga ik naar de politie van dit forum
ik heb nu 15 in manadje 16 manquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:41 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoe oud ben je nu dan?
Ik pleeg niks strafbaars, ik geef mijn mening, daarin tegen scheld jij me uit.
By the way; politie lacht je vierkant uit als je hiermee aankomt
Juist ja, kom maar terug als je wel volwassen verstand hebtquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb nu 15 in manadje 16 man
15 jaartjes is al heel wat heur!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:42 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Juist ja, kom maar terug als je wel volwassen verstand hebt
mattie ik stel sirus vraag geef dan sirius antwoord vuile zakkenvullerquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:42 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Juist ja, kom maar terug als je wel volwassen verstand hebt
sirus? sirius?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mattie ik stel sirus vraag geef dan sirius antwoord vuile zakkenvuller
Bedoel je nou de hele tijd serieus?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja weet ik veel hoe je dat opschrijft sirius sirus zelfde
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mattie ik stel sirus vraag geef dan sirius antwoord vuile zakkenvuller
Maar stiekem wel doen als mama en papa niet zien, net als roken, het liefst waterpijp, als een echte gangsterquote:
waterpippaquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:47 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Maar stiekem wel doen als mama en papa niet zien, net als roken, het liefst waterpijp, als een echte gangster
Dan zijn dit dan de mensen die ons land willen verdedigen. Ik denk sowieso niet dat je door de conditietest komt..quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik rook lucky strike leker cigaretje
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Waarom de '' het zijn toch gewoon dé badboys dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:49 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Nog zo'n Gucci pet op, en ze behoren zo tot de 'badboys' van Nederland
ik heb 150 opdrukken zonder stoppen getrained 5 wekquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:50 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Dan zijn dit dan de mensen die ons land willen verdedigen. Ik denk sowieso niet dat je door de conditietest komt..
Jepquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:50 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Waarom de '' het zijn toch gewoon dé badboys dan?
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik kan wel goed typen en ook goed Nederlands spreken/typen maar ik dacht dat ik met een kleine maar minder intilligente uitleg ook wel ver kwam. Maar goed, het lijkt niet dat er serieus antwoord gegeven gaat worden.
En je denkt dat je daardoor toegelaten wordt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb 150 opdrukken zonder stoppen getrained 5 wek
Hallo moeder van OmgevallenFlatquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik kan wel goed typen en ook goed Nederlands spreken/typen maar ik dacht dat ik met een kleine maar minder intilligente uitleg ook wel ver kwam. Maar goed, het lijkt niet dat er serieus antwoord gegeven gaat worden.
Zodra jij normaal gaat typen en reageren doen wij dat ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik veeg mijn reet af met jou familyquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hallo OmgevallenFlat,
Eigenlijk is het niet van belang of je MBO of VMBO hebt. Het is wel belangrijk om tijdens je sollicitatie aan te geven dat je de eigenaar bent van de fiets waarmee Jan Jansen de ronde van Frankrijk heeft gewonnen. Hierdoor zullen de mensen van Werving en Selectie je meteen serieus nemen.
Groeten,
Wijnand_Bierenstein
Haha amerikaanse soldaat wanabe met je lucky strikequote:Op woensdag 21 mei 2014 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Aangenomenquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik veeg mijn reet af met jou family
Daar serieus op ingaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:41 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoe oud ben je nu dan?
Ik pleeg niks strafbaars, ik geef mijn mening, daarin tegen scheld jij me uit.
By the way; politie lacht je vierkant uit als je hiermee aankomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |