Ja ik was op eindbaas maar heb helaas jouw set gemistquote:Op maandag 24 juni 2019 10:36 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh, helemaal dit bericht gemistwas je op eindbaas? Ik heb wel wat boards of Canada covers gespeeld daar 😂
Ik heb ook trouwens niks meegekregen van de uitzending, waar zijn de torrents
Heb net de nieuwe van Auterche besteldquote:
Heb in dat topic ook al gepostquote:Op woensdag 2 september 2020 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb net de nieuwe van Auterche besteld
Nog even in z'n geheel geluisterd. Is inderdaad wel een van de betere klonenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:05 schreef VenetianSnares het volgende:
Clocolan is cool ja, tijdje terug al eens ontdekt.
Ik heb laatst deze ook ontdekt, ook erg cool!
Ja leuk tot over twee jaar weer.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:47 schreef Faxie het volgende:
Nieuwe video op hun FB pagina, en de Hell Interface pagina plus website hebben een update gehad met een zwarte achtergrond![]()
![]()
![]()
Ze broeden iets uit, dat kan niet anders
De subreddit en ook op twoism is het ontploftquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:12 schreef Bosbeetle het volgende:
https://www.discogs.com/r(...)anada-2026-VHS-Promo
Geen idee of dit echt isopzich wel een stunt om het zo te 'beginnen'
Die Royal Mail is wel irritant met hun emails pfff.... kreeg er in totaal een stuk of 6, en toen ook weer een aantal van PostNLquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier als het goed is morgen. Incl. cassette
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |