mooiquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zwaai ik wel vanaf het balkon van het appartement van beste vriendje.
[ afbeelding ]
Erg lekker appartement, met prachtig uitzicht.quote:
Nou ... Ik vond zijn locatie in Italië net iets mooier, maar dit is ook goed te doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:36 schreef Deisyy het volgende:
Mooie foto Cc, en wat een prachtige locatie om te wonen
dit is een hele mooie locatie jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Erg lekker appartement, met prachtig uitzicht.
En beter te doen met het ovquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... Ik vond zijn locatie in Italië net iets mooier, maar dit is ook goed te doen.
Mag je wel opschieten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En beter te doen met het ov![]()
Later als ik groot ben wil ik ook in zo'n appartement op die locatie wonen
Lee Towers op een kraan erbij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:43 schreef Miek37 het volgende:
![]()
Maar we rukken je wel van het balkon hoor CC!
Gooi er maar weer een pup inquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
Vergeleken met Billy zijn alle vrouwen engelen.![]()
Een Marilyn Monroe-pupquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent Billy-fan?![]()
Zo gevoelig al die vrouwtjes hier.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Marilyn Monroe-pup![]()
Nee, ik ben zeer zeker geen fan van dat vieze mens, dus wens ook niet met haar vergeleken te worden
Serieusquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vond het ook eng vanwege Sourymagoe, gewoon gedaan!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
Vergeleken met Billy zijn alle vrouwen engelen.![]()
quote:
Ach, serieus neem ik niemand zo snelquote:
Kan ik ook wel zijn, somsquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:13 schreef Disana het volgende:
Ik ben als de dood voor Soury. Als zij post, moet ik acuut piesen.
En dan alles op slot plus een dubbeltje mee in de wc, dan kun je het slot terugdraaien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit dan zo een uur op de plee hoor. Durf er niet meer vanaf.
zo erg was het niet maar ik heb in het begin wel eens gewacht tot ze weg wasquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit dan zo een uur op de plee hoor. Durf er niet meer vanaf.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan alles op slot plus een dubbeltje mee in de wc, dan kun je het slot terugdraaien.
Geen nachtmerries?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zo erg was het niet maar ik heb in het begin wel eens gewacht tot ze weg was
Ik heb nooit begrepen waarom dat nu niet meer nodig is... Ik ben altijd kwijt waar ik was....quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:15 schreef Jian het volgende:
[..]
werd vroeger gebruikt, om te herinneren waar je gebleven was, heb je tegenwoordig niet meer nodig
Ik wel. Ik droom van torenhoge muizen die mijn huis in elkaar komen stampen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee zo erg is ze nou ook weer niet, tegenwoordig vind ik haar soms zelfs wel eens lief
Hey Sly! Lang niet gezien, jammer hoor. Kom gauw weer terug.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:18 schreef sly-nl het volgende:
Ik wilde ff blijven maar krijg net een bericht dat ik weg moet.
Laterrr
ja als ze lief is duurt het meestal niet lang voor ze haar nageltjes weer uitslaatquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wel. Ik droom van torenhoge muizen die mijn huis in elkaar komen stampen.
En lief is ze op haar ergst.
The SC missed u lotsquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:18 schreef sly-nl het volgende:
Ik wilde ff blijven maar krijg net een bericht dat ik weg moet.
Laterrr
Nee dan die vreselijke hoektanden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja als ze lief is duurt het meestal niet lang voor ze haar nageltjes weer uitslaat
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dan die vreselijke hoektanden.
Brrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |