quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Wadlopen is echt machtig mooi ja. Jammer dat ik dat nog maar 1 keer gedaan hebquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef sneakydesert het volgende:
Ik ben één keer in Friesland geweest, duurde de hele dag met de trein maar toen ik er eenmaal was![]()
Alleen jammer dat ik bij het wadlopen vast kwam te zitten en steeds verder zakte, en mensen mij eruit moesten trekken
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Pandaplint het volgende:
Als halve Fries![]()
Maar mijn Groningse kant moet Friesland haten![]()
Lastig lastig.
Ik vind het nogal wadquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wadlopen is echt machtig mooi ja. Jammer dat ik dat nog maar 1 keer gedaan heb
Ouderwets gedoequote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Pandaplint het volgende:
Als halve Fries![]()
Maar mijn Groningse kant moet Friesland haten![]()
Lastig lastig.
Was ook nogal wad. Kan mij de blaren nog herinneren alsof het gisteren wasquote:
Die zat er laatst nog ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was ook nogal wad. Kan mij de blaren nog herinneren alsof het gisteren was
Zie mij Luna gezien hebben postquote:
Uitspraak van de watergodquote:
Mag ik 'm lekprikkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:18 schreef DeLuna het volgende:
Ja jongens ik heb een blaar op mijn hak, nou zijn jullie weer bijgepraat, groetjes aan de hont xoxo
Een echte Grunnigerquote:
Haten op een provinciequote:
De Randstadquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haten op een provincie
Alles buiten de randstad
QFTquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haten op een provincie
Alles buiten de randstad
Ik spui graag mijn (Portu)gal ook op andere landenquote:
Verkeerde account Paul.quote:
MN8! HOE KAN JE DIE NIET KENNEN! Iiiiii got a little something for yaaaaa. naaananananananananana.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:28 schreef alors het volgende:
Mijn bijdrage aan de BBTop17
[..]#zinin
Al zal de lijst inmiddels wel voor twee derde volstaan met One Direction, Mainstreet. MN8 (wie?), en Jonas Brothers
Godsamme. Heb je een zak smarties opgegeten ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:00 schreef Cee het volgende:
TT boppe, provincialen ftw.
[..]
MN8! HOE KAN JE DIE NIET KENNEN! Iiiiii got a little something for yaaaaa. naaananananananananana.
Heb ik handtekeningen van.![]()
Oh ja, nog gefeliciteerd! En nu ga ik ook stemmen op de BB top nogwat.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Godsamme. Heb je een zak smarties opgegeten ofzo
Ik stond te wachten tot m'n pasta was gekookt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Godsamme. Heb je een zak smarties opgegeten ofzo
Oooooooooooh ja die ken ik welquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:00 schreef Cee het volgende:
TT boppe, provincialen ftw.
[..]
MN8! HOE KAN JE DIE NIET KENNEN! Iiiiii got a little something for yaaaaa. naaananananananananana.
Heb ik handtekeningen van.![]()
Oh ja, nog gefeliciteerd! En nu ga ik ook stemmen op de BB top nogwat.
Ja dat zeg je nu al voor de derde keer ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor Mexicanobakker: The War On Drugs goed albumLuistert lekker weg, ga ik zekers vaker luisteren.
Wat een faal-keuzelijst trouwens.quote:Bedankt voor het stemmen op de Boyband top 17! Luister vrijdag 23 mei vanaf 16:00 uur naar de Boyband Top 17 op 3FM!
1. Backstreet Boys - Shape Of My Heart
2. East 17 - Steam
3. N Sync - It's Gonna Be Me
4. One Direction - What makes you beautiful
5. Take That - Never Forget
NOSop3 neem ik al tijden niet meer serieusquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:55 schreef Zaktabak het volgende:
Dit is nou de NOS anno 2014:
een James Bond muziekje onder een reportage over de samenstelling van de staatsexamen, omdat het "top secret" is.
![]()
______!!!
+ op 3.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
NOSop3 neem ik al tijden niet meer serieus![]()
Waardeloos. Van het NOS verwacht ik serieuze en goede journalistiek. Maar de NOS ontstijgt het niveau van een schoolkrant niet eens.
Het twitteraccount 3fmvideo bedoel je? De laatste tweet is inderdaad van een week geleden. Toen ik jouw post las moest ik er ook aan denken.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:55 schreef Zaktabak het volgende:
Dit is nou de NOS anno 2014:
een James Bond muziekje onder een reportage over de samenstelling van de staatsexamen, omdat het "top secret" is.
![]()
______!!!
"We moeten de jongeren aantrekken" *pew *pew *pewquote:
Alweer een goede post van ieniminimuisquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor Mexicanobakker: The War On Drugs goed albumLuistert lekker weg, ga ik zekers vaker luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
Fryslan, waar de tofste Fok!ker woont waar ik de meeste seks mee heb gehad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timoooooooo!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:35 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
Ja hoorquote:
Gefeliciteerd hequote:
Je bent er vroeg bijquote:
Nee.quote:
Je bent zelf een kutnummer.quote:
Dat is gewoon Dire Straits 2.0quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is gewoon Dire Straits 2.0
De Dire Straits ja. Die zijn een beetje slaapverwekkend.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is gewoon Dire Straits 2.0
Wat een baasquote:Every Pharrell Song Starts The Same Way
For all the classic songs Pharrell Williams has produced, it took until today for the world to notice that the intros to many of his songs use an identical trick. A quick four-count loop of the first beat occurs in songs from this year’s hit “Happy” to last year’s “Blurred Lines” all the way back to “Right Here (Human Nature Remix)” by SWV in ’93. The blog Discopop compiled an entire mix of just the producer’s song intros so you can hear for yourself. While Discopop presents this as a sign that Pharrell can’t write a good intro, there is another way of looking at it: Many artists use a sort of subtle “maker’s mark” on their work, and maybe this is just Pharrell’s. Listen to the mix below and hear for yourself.
https://soundcloud.com/mr(...)to-write-song-intros
http://www.stereogum.com/(...)s-the-same-way/news/
Goh wat een rampquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:11 schreef 3rdRock het volgende:
ow god...ik heb mijn uiterste best gedaan om een coaching over te nemen...ik ga er zelfs een uur extra voor werken.....3maal raden met wie die coaching is.....
Jaaahquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:11 schreef 3rdRock het volgende:
ow god...ik heb mijn uiterste best gedaan om een coaching over te nemen...ik ga er zelfs een uur extra voor werken.....3maal raden met wie die coaching is.....
Jeuh.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:11 schreef 3rdRock het volgende:
gezelligquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:11 schreef 3rdRock het volgende:
neuh, ik heb moeten puzzelen en regelen om het rond te krijgen.....betekent dat ik de hele middag aan het coachen ga zijn en tussendoor net een kwartiertje voor een bammetje heb......maar goed. kan ik iig wel een uur naar haar kijken en hopen dat ik uit mn woorden komquote:
Idd, inspirerend... Ik heb ook een gimmick nodig in mijn hitsquote:
Ik heb het gemist. Was het een vraag die de beller z'n vriendin hem vaak stelt? 'are you in'?quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, inspirerend... Ik heb ook een gimmick nodig in mijn hits
de s in hits staat op de verkeerde plaatsquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, inspirerend... Ik heb ook een gimmick nodig in mijn hits
quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de s in hits staat op de verkeerde plaats
idd ,wel opletten hequote:
Welkomquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh, ik heb moeten puzzelen en regelen om het rond te krijgen.....betekent dat ik de hele middag aan het coachen ga zijn en tussendoor net een kwartiertje voor een bammetje heb......maar goed. kan ik iig wel een uur naar haar kijken en hopen dat ik uit mn woorden kom
motiverende kutplaatjesquote:
quote:Ja, weet je wat het mij is? ik weet nooit goed wat ik moet doen. Ik weet het nooit. Ik doe meestal ook maar niks, dan kan er ook niets fout gaan.
ja, ja, ja, als je een vel wit papier hebt en je hebt kleurpotloden en je doet niks dan kan het altijd nog een mooie tekening worden. Daarom doe ik niks....
van President of the USA? Heerlijke band. 3x live gezien en dat wil ik nog vaker doen. altijd feest, altijd strakke shows met lekkere meezingers. het oude werk is erg goed, maar ook tussen het nieuwe werk zitten lekkere nummers als Some Postmanquote:
Zonder ooit een lelijke tekening te hebben gemaakt ga je nooit een Mona Lisa krijgenquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
motiverende kutplaatjes
ik ben meer van de opmerking die Theo Maassen ooit maakte. kwam ong op t volgende neer:
[..]
met mijn tekentalent is een monalisa onhaalbaar....ik ben al tevreden met een tekening gemaakt door de mongloïde broer van de buurman van de neef van de bakker van DaVinciquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zonder ooit een lelijke tekening te hebben gemaakt ga je nooit een Mona Lisa krijgen
ik waardeer het gebaar, maar het blijft een motiverend kutplaatjequote:
Hij heeft echt de uitstraling van een bowlingbalquote:
Ik moet er ook niets van hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik waardeer het gebaar, maar het blijft een motiverend kutplaatje
blijven oefenenquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met mijn tekentalent is een monalisa onhaalbaar....ik ben al tevreden met een tekening gemaakt door de mongloïde broer van de buurman van de neef van de bakker van DaVinci
ofzoiets....nee, soms snap ik m'n eigen woorden ook niet
Mijn allereerste vriendinnetje zei tegen mij, vlak voordat ze me zoende: "Je kan beter spijt hebben van de dingen die je wel gedaan/geprobeerd hebt, dan de dingen die je niet gedaan hebt".quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
motiverende kutplaatjes
ik ben meer van de opmerking die Theo Maassen ooit maakte. kwam ong op t volgende neer:
[..]
Vlaamse accentquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn allereerste vriendinnetje zei tegen mij, vlak voordat ze me zoende: "Je kan beter spijt hebben van de dingen die je wel gedaan/geprobeerd hebt, dan de dingen die je niet gedaan hebt".
Ondanks dat ze een paar maanden erna vreemd ging, met haar geile Vlaamse accent, heb ik die les altijd bij me gehouden
Ik ben het gewoon eens met jou. Wat is dit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn allereerste vriendinnetje zei tegen mij, vlak voordat ze me zoende: "Je kan beter spijt hebben van de dingen die je wel gedaan/geprobeerd hebt, dan de dingen die je niet gedaan hebt".
Ondanks dat ze een paar maanden erna vreemd ging, met haar geile Vlaamse accent, heb ik die les altijd bij me gehouden
Ik ben best normaal soms, op m'n eigen manierquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon eens met jou. Wat is dit.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben best normaal soms, op m'n eigen manier
En ook best aardig, op mijn eigen manier
daar heeft iedereen wel eens last vanquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben best normaal soms, op m'n eigen manier
En ook best aardig, op mijn eigen manier
Volgens mij is't vooral dat wij muzikaal wat wrijving hebbenquote:
Understatement wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij is't vooral dat wij muzikaal wat wrijving hebben
ik zie een soort scene voor me waarin jij staat bekken met een krullenbol in een jurk terwijl op de achtergrond een lelijk bobtail met zware stem WAA WAA WAA roept terwijl er net een gezette kapper binnen komt denderen....quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je echt OT wil blijven zullen ze moeten daten in Frieslandquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
Maar om OT te blijven: Rock, je moet haar gewoon vragenNiks te verliezen, alleen maar te winnen
het is Albertóquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie een soort scene voor me waarin jij staat bekken met een krullenbol in een jurk terwijl op de achtergrond een lelijk bobtail met zware stem WAA WAA WAA roept terwijl er net een gezette kapper binnen komt denderen....
als er gedate wordt zal dat in Friesland zijn....of iig 2 inwoners van Friesland die daten..quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je echt OT wil blijven zullen ze moeten daten in Friesland
"Goa je mee naar m'n kotke"quote:
Idioot.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
"Goa je mee naar m'n kotke"![]()
![]()
Nee, Pandaplint moest de trein halen
dan niet de beefbus in tunatown parkerenquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
"Goa je mee naar m'n kotke"![]()
![]()
Nee, Pandaplint moest de trein halen
Er wordt genoeg gedate in die incestprovinciequote:Op donderdag 22 mei 2014 10:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als er gedate wordt zal dat in Friesland zijn....of iig 2 inwoners van Friesland die daten..
Nog steeds spijt vanquote:
Verstandigquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:55 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga wel eerst vragen wat haar opinie inzake het Roy Donders Juichpak is....
Jij bent echt onvoorspelbaar. Deze foto heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er wordt genoeg gedate in die incestprovincie
Overigens moet een vrouw wel zo koffie voor me inschenken:
[ link | afbeelding ]
DUH!quote:
Ik pimp graag met m'n nieuwe keukenquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent echt onvoorspelbaar. Deze foto heb ik nog nooit gezien.
Net of jij het erg vindt om deze foto nogmaals te zien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent echt onvoorspelbaar. Deze foto heb ik nog nooit gezien.
ik heb liever dar ze kijkt waar ze de koffie inschenktquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik heb liever theequote:Op donderdag 22 mei 2014 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Preciesquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:02 schreef alors het volgende:
[..]
Koffiemensen die naar koffie uit hun bek stinken
Echte mannen drinken bier en koffiequote:Op donderdag 22 mei 2014 11:02 schreef alors het volgende:
[..]
Koffiemensen die naar koffie uit hun bek stinken
Zijn dit live beelden?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:02 schreef Pandaplint het volgende:
Morgen moet ik op m'n neefje van 1,5 passen... Ik ben zo goed met kinderen![]()
[ afbeelding ]
Echte mannen hoeven hun geaardheid niet te bewijzen door een bepaalde drank te drinken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echte mannen drinken bier en koffie
en poetsen hun tanden + flossen/stoken
Ben je er zat van? Draag dan eens een broek. Altijd maar jurkjesweerquote:
xdquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ben je er zat van? Draag dan eens een broek. Altijd maar jurkjesweer
Zit ik hier in m'n lange broek te zwetenquote:
Ach komt vast goed, ik was ook totaal niet goed met kinderen maar ik ben toch de lievelingstante van mijn neefjequote:Op donderdag 22 mei 2014 11:02 schreef Pandaplint het volgende:
Morgen moet ik op m'n neefje van 1,5 passen... Ik ben zo goed met kinderen![]()
[ afbeelding ]
Jawel. Hij komt mij altijd een boks gevenquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ach komt vast goed, ik was ook totaal niet goed met kinderen maar ik ben toch de lievelingstante van mijn neefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Had ik maar zo'n auto. Op de rest ben ik niet jaloersquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Alors, gefeliciteerd met je nieuwe auto he! Ik zag je wel zuigen!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jawel. Hij komt mij altijd een boks geven
VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Herkenbaar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ach komt vast goed, ik was ook totaal niet goed met kinderen maar ik ben toch de lievelingstante van mijn neefje
Tja, dat krijg je als je chick bij je weg is... sommigen gaan janken, anderen gaan toffe muziek maken met wat meer pitquote:
owja, dat is ook wel een goed idee....en James Blunt (z'n muziek dan)quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verstandig
Ik probeer altijd te vragen of ze van Coldplay houden op de eerste date....
Overigens zwaar in verzaakt met m'n huidige date
Ook zoiets jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, dat is ook wel een goed idee....en James Blunt (z'n muziek dan)
Nou nou nou.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef alors het volgende:
Coldplay en Pink, ik durf dit wel aanzetten tot zelfmoord te noemen. Daar kun je voor veroordeeld worden.
Nog iemand nodig die je rug insopt?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:22 schreef alors het volgende:
En nu ga ik douchen dus de volgende plaat of platen zullen wel bovengemiddeld zijn
ik heb niet het idee dat ze van Slipknot, Mudvayne, Halestorm, Enter Shikari houdt. wellicht Muse, maar veel harder dan dat niet....quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook zoiets ja
Maar goed, mijne is gek op MJ, laat ik daar nou net ook gek op zijn
Pas op met al dat zure water he.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:22 schreef alors het volgende:
En nu ga ik douchen dus de volgende plaat of platen zullen wel bovengemiddeld zijn
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef alors het volgende:
Coldplay en Pink, ik durf dit wel aanzetten tot zelfmoord te noemen. Daar kun je voor veroordeeld worden.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef alors het volgende:
Ik zou er mee oppassen. Ik ben een keer op een date helemaal los gegaan over hoe kut ik Gavin deGraw wel niet vind. Bleek zij een enorme fan te zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, dat is ook wel een goed idee....en James Blunt (z'n muziek dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Scouting for Girls? voor mij een guilty pleasure. een enorme kutplaat die ik vol overtuiging meebrul. hou wel van dat soort pathetische baggerquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik zou er mee oppassen. Ik ben een keer op een date helemaal los gegaan over hoe kut ik Gavin deGraw wel niet vind. Bleek zij een enorme fan te zijn
Doet me denken aan een vriend van me die en grapje maakte tegen een Zuid-Afrikaanse kennis (vrouw).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij tegen haar:
"You know what I like about South-Africa? Apartheid!"
haar reactie:
"My boyfriend is black...."
Ik heb die jongen nog nooit zo wit zien wegtrekken
Overigens maakte ze een geintjewat een heldin
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dat is Nine Inch Nails niet met je eensquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Nine Inch Nails is beter. (Ja echt!)
Leer het eensquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Nine Inch Nails is vind ik beter. (Ja echt!)
Ik hoorde het in de douche wel zachtjes. Nee dit uur was geen topshow.quote:
Je loopt voorquote:
LB2 met Bob Sinclarquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |