quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Wadlopen is echt machtig mooi ja. Jammer dat ik dat nog maar 1 keer gedaan hebquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef sneakydesert het volgende:
Ik ben één keer in Friesland geweest, duurde de hele dag met de trein maar toen ik er eenmaal was![]()
Alleen jammer dat ik bij het wadlopen vast kwam te zitten en steeds verder zakte, en mensen mij eruit moesten trekken
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Pandaplint het volgende:
Als halve Fries![]()
Maar mijn Groningse kant moet Friesland haten![]()
Lastig lastig.
Ik vind het nogal wadquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wadlopen is echt machtig mooi ja. Jammer dat ik dat nog maar 1 keer gedaan heb
Ouderwets gedoequote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Pandaplint het volgende:
Als halve Fries![]()
Maar mijn Groningse kant moet Friesland haten![]()
Lastig lastig.
Was ook nogal wad. Kan mij de blaren nog herinneren alsof het gisteren wasquote:
Die zat er laatst nog ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was ook nogal wad. Kan mij de blaren nog herinneren alsof het gisteren was
Zie mij Luna gezien hebben postquote:
Uitspraak van de watergodquote:
Mag ik 'm lekprikkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:18 schreef DeLuna het volgende:
Ja jongens ik heb een blaar op mijn hak, nou zijn jullie weer bijgepraat, groetjes aan de hont xoxo
Een echte Grunnigerquote:
Haten op een provinciequote:
De Randstadquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haten op een provincie
Alles buiten de randstad
QFTquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haten op een provincie
Alles buiten de randstad
Ik spui graag mijn (Portu)gal ook op andere landenquote:
Verkeerde account Paul.quote:
MN8! HOE KAN JE DIE NIET KENNEN! Iiiiii got a little something for yaaaaa. naaananananananananana.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:28 schreef alors het volgende:
Mijn bijdrage aan de BBTop17
[..]#zinin
Al zal de lijst inmiddels wel voor twee derde volstaan met One Direction, Mainstreet. MN8 (wie?), en Jonas Brothers
Godsamme. Heb je een zak smarties opgegeten ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:00 schreef Cee het volgende:
TT boppe, provincialen ftw.
[..]
MN8! HOE KAN JE DIE NIET KENNEN! Iiiiii got a little something for yaaaaa. naaananananananananana.
Heb ik handtekeningen van.![]()
Oh ja, nog gefeliciteerd! En nu ga ik ook stemmen op de BB top nogwat.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Godsamme. Heb je een zak smarties opgegeten ofzo
Ik stond te wachten tot m'n pasta was gekookt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Godsamme. Heb je een zak smarties opgegeten ofzo
Oooooooooooh ja die ken ik welquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:00 schreef Cee het volgende:
TT boppe, provincialen ftw.
[..]
MN8! HOE KAN JE DIE NIET KENNEN! Iiiiii got a little something for yaaaaa. naaananananananananana.
Heb ik handtekeningen van.![]()
Oh ja, nog gefeliciteerd! En nu ga ik ook stemmen op de BB top nogwat.
Ja dat zeg je nu al voor de derde keer ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor Mexicanobakker: The War On Drugs goed albumLuistert lekker weg, ga ik zekers vaker luisteren.
Wat een faal-keuzelijst trouwens.quote:Bedankt voor het stemmen op de Boyband top 17! Luister vrijdag 23 mei vanaf 16:00 uur naar de Boyband Top 17 op 3FM!
1. Backstreet Boys - Shape Of My Heart
2. East 17 - Steam
3. N Sync - It's Gonna Be Me
4. One Direction - What makes you beautiful
5. Take That - Never Forget
NOSop3 neem ik al tijden niet meer serieusquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:55 schreef Zaktabak het volgende:
Dit is nou de NOS anno 2014:
een James Bond muziekje onder een reportage over de samenstelling van de staatsexamen, omdat het "top secret" is.
![]()
______!!!
+ op 3.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
NOSop3 neem ik al tijden niet meer serieus![]()
Waardeloos. Van het NOS verwacht ik serieuze en goede journalistiek. Maar de NOS ontstijgt het niveau van een schoolkrant niet eens.
Het twitteraccount 3fmvideo bedoel je? De laatste tweet is inderdaad van een week geleden. Toen ik jouw post las moest ik er ook aan denken.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:55 schreef Zaktabak het volgende:
Dit is nou de NOS anno 2014:
een James Bond muziekje onder een reportage over de samenstelling van de staatsexamen, omdat het "top secret" is.
![]()
______!!!
"We moeten de jongeren aantrekken" *pew *pew *pewquote:
Alweer een goede post van ieniminimuisquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor Mexicanobakker: The War On Drugs goed albumLuistert lekker weg, ga ik zekers vaker luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
Fryslan, waar de tofste Fok!ker woont waar ik de meeste seks mee heb gehad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timoooooooo!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:35 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
Ja hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |