Ik weet nu al dat ik ga janken als Donna dood gaat binnenkortquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:55 schreef Mylene het volgende:
[..]Maar je moet er even in komen ja.
Vanavond keert Aaron terug, een van de populairste karakters, om zijn maat Adam helpen.
Danny Miller talks Emmerdale return: 'I'm back for the foreseeable'
Aaron en Adam een aardig verleden.
Je had ook mijn post ff kunnen lezenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:10 schreef Pugg het volgende:
Ben ik erg vervelend als ik vraag een topic te maken over andere soaps?
Ik vermoed zo maar een zwangerschap van Dean of Peter, mooi moment voor haar break.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:27 schreef whocares86 het volgende:
Verwachten ze nou echt dat we nog enige sympathie hebben met Ian? De moord van zijn dochter oplossen interesseert hem al tijden totaal niet meer.
Ondertussen is Lauren is zwanger. De actrice niet het personage.
Beter van niet. 5 geboortes binnen een jaar lijkt mij een beetje te veel van het goede. Al is het natuurlijk wel van belang dat Peter vader word nu Lucy dood is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:30 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik vermoed zo maar een zwangerschap van Dean of Peter, mooi moment voor haar break.
(in de show dus ook)
Je hebt gelijk, zoals gisteren weer, dat familie geplak is ziekelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:38 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Alleen jammerlijk dat die hele generatie zulke slechte personages zijn. Knappe kopjes in afgezaagde en saaie liefdesrelaties meer zijn het niet.
Bianca vond ik leuk toen met Ricky jaren geleden, dat geschreeuw Rickyyyyyyyyyyyyy..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef whocares86 het volgende:
Goed nieuw voor de mensen die een hekel hebben aan Bianca. Haar laatste scenes zijn gefilmd en het is inmiddels duidelijk geworden dat haar mini-me Tiffany tevens verdwijnt uit de serie.
Het ( T.V)einde is nabij voor een aantal, dus ....quote:Op woensdag 3 september 2014 07:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bianca vond ik leuk toen met Ricky jaren geleden, dat geschreeuw Rickyyyyyyyyyyyyy..
Maar nu vind ik haar rol uitgespeelt!
Ze halen nu veel oude karakters terug.
Vorige week die aflevering met Ian met die bevalling vond ik een mooie aflevering.
Die vind ik nu weer leuk, die opname toen, dat Bradly van het dak af viel met die achtervolging, vond ik dat zij dat heel goed speelde.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:34 schreef Pugg het volgende:
[..]
Het ( T.V)einde is nabij voor een aantal, dus ....
Maar ja , hebben we die vreselijk Stacy terug
Overwerk voor de grimeur.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:54 schreef whocares86 het volgende:
Ik heb toch liever een hotdog dan een aangebrande Kat. Stomme Alfie.
Is dat op je tablet of op BBC Entertaiment?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben inmiddels bij 5 september met kijken. Schiet niet echt op
Even maar gedownload op de laptop van iemand. Tablet is kapoetquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:14 schreef Pugg het volgende:
[..]
Is dat op je tablet of op BBC Entertaiment?
Ik miste zijn gehoortoestel of mijn ogen waren net okay .quote:Op woensdag 24 september 2014 15:23 schreef Poezewoes het volgende:
Goede middag!
Wat vinden jullie van de nieuwe Ben?
Zag een interview van hem op Facebook, ik vond hem niet zo goed eigenlijk gisteravond!quote:Op woensdag 24 september 2014 15:50 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik miste zijn gehoortoestel of mijn ogen waren net okay .
Zag wel een oorbelletje ....verder nog geen oordeel. zo'n jongen is bloednerveus.
Ik hoop alleen geen romance met Johnny.....
Ik hoop dat hij snel wat anders te doen krijgt, buiten het feit dat ik niet zit te wachten op hem in zijn boxershort........(na dinsdag zijn vader al zo gezien te hebben) zijn zogenaamde hitsige blik op Johnny en zijn houten acteren .... afijn we zullen zien.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:23 schreef Poezewoes het volgende:
Goede middag!
Wat vinden jullie van de nieuwe Ben?
De jurk klopt wel, Sharons figuur echter niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:50 schreef Poezewoes het volgende:
Beniewd naar de aflevering van vanavond, op Facebook van Eastenders wordt er druk gespeculeerd, wie het slachtoffer is, en ze waren niet te spreken over de bruidsjurk van Sharon.
Was wel een spannende aflevering gisteren.
Beste soap is verdiend , (vanuit het diepe dal dat ze zijn gekomen)quote:
Die jurk van Sharon, monsterlijk. Maar ja, ze is dan ook enorm dik geworden en dit model flatteert niet bepaald.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:28 schreef Pugg het volgende:
[..]
De jurk klopt wel, Sharons figuur echter niet.
Mijn hemel wat is die vrouw topzwaar.
Het slachtoffer is te raden natuurlijk........
Ik vond het wel zielig voor Abs, Jay lekker f### met dat kind en nu ineens over.
Ik ben eindelijk bij t/m afgelopen vrijdag. Aankomend weekend de afl van deze week kijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:16 schreef Pugg het volgende:
Heftig gisteren.......
En wat random spoilers op weg naar de kerst
Ik poste dat op 1 oktober alquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:23 schreef Mylene het volgende:
Volgend jaar ook weer een live uitzending vanwege het 30 jaar bestaan.
EastEnders to go live again for 30th anniversary celebrations
Arme Lindaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:16 schreef Pugg het volgende:
Heftig gisteren.......
En wat random spoilers op weg naar de kerst
Wat een actrice is die Linda, als je daar die enge Kirsty tegenover zet met dat nep uiterlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Arme Linda
Hopelijk gaat dit niet een half jaar duren voordat het uitkomt.
Je ziet, ze luisteren naar jequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:21 schreef whocares86 het volgende:
Ze speelt het goed maar aan de andere kant juist ook heel slecht. Iedere hond kan van haar gezicht aflezen dat er echt iets goed mis met haar is maar alle andere personages lijken dit bijna volstrekt te negeren.
Veel verkrachters hebben niet eens door wat ze gedaan hebben daadwerkelijk verkrachting was. Dus ja hij is gewoon echt gek.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 06:56 schreef Pugg het volgende:
[..]
Je ziet, ze luisteren naar je
Ik vraag me af of Dean nu echt gek is of een nog smeriger spel speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |