Dat is in dit geval toch niet zo?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik beide personen ken, dan doe ik dat ook wel eens hoor.
Gelukkig leef je nogquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
Lola, het was inderdaad erg spannend japff als ik eraan terug denk. nounou, zweetdruppels op mijn voorhoofd hoor.
jij oordeelt nu toch ook over mijn mening, terwijl je niet weet waarom en hoe en wat en weetikhet. dus doe niet zo hypocriet.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:22 schreef perro. het volgende:
[..]
jij oordeelt nu toch ook over mijn mening, terwijl je niet weet waarom en hoe en wat en weetikhet. dus doe niet zo hypocriet.
Nou ik begrijp van PB dat het niet zo is. Maar goed /carequote:
Ik heb daar eigenlijk vrijwel nooit een mening over.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:23 schreef Fascination het volgende:
Ik denk wel vaak bij bepaalde stelletjes: wordt niet wat.
in dit geval wel vind ik ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]oh nu ben ik ineens hypocriet, tuurlijk joh.
I want to fit inquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jubel mee, hoezee hoezee, dat perro. zijn ongevraagde mening geeft, olee olee
[..]
PBateman:
[ afbeelding ]
Zet net de foto's op m'n laptop. Heb vandaag deze risottoballetjes met mozzarella gemaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik begrijp van PB dat het niet zo is. Maar goed /care
Heb je nog iets gebakken vandaag?
Ik ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:23 schreef Fascination het volgende:
Ik denk wel vaak bij bepaalde stelletjes: wordt niet wat.
pls staph.quote:
Maar nu weet ik nog niks van je hequote:
omg, rotterdam was het hequote:Op woensdag 21 mei 2014 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zet net de foto's op m'n laptop. Heb vandaag deze risottoballetjes met mozzarella gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Haha, als ik iets in mijn hoofd krijg dan maak ik het meestal gewoon ja.quote:
Ik ben ook zo'n uitprobeerkooknerdquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, als ik iets in mijn hoofd krijg dan maak ik het meestal gewoon ja.![]()
Was eerst bang dat de glazuur zacht bleef, maar na eventjes in de koelkast was die hard. Was lekker.
Wanneer kom je dan een keer langs als het hier zo oké isquote:
Lijkt me heel tof om te maken, maar ik lust het niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n uitprobeerkooknerdik ga dat dus ook gewoon binnenkort proberen. ik heb van de week groene spekkoek gemaakt
Zelf gemaakt is veel voller van smaak. Ik vind het uit de supermarkt niet zo tof en lekker eigenlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me heel tof om te maken, maar ik lust het niet.Tenminste, één keer een stukje uit de supermarkt geprobeerd. Dus misschien lust ik het zelfgemaakt wel.
Is heel erg veel werk toch?
Tijdje terug dit gemaakt;quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik vind koken vooral leuk als ik nieuwe dingen maak. In simpel avondeten maken heb ik soms gewoon geen zin.
Alles wat op een caprese lijkt vind ik sowieso super lekker.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tijdje terug dit gemaakt;
http://simply-delicious-f(...)with-basil-dressing/
op die website staan echt lekkere dingen
Als er een pil zou bestaan waarmee je een complete maaltijd naar binnen krijgt zou ik die zeker 4-5 keer per week nemen ipv te koken.quote:
+1quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als er een pil zou bestaan waarmee je een complete maaltijd naar binnen krijgt zou ik die zeker 4-5 keer per week nemen ipv te koken.
Ik vind het op 1 of andere manier wel ontspannend. Beetje koken, beetje proeven, beetje van dit er bij etc etcquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als er een pil zou bestaan waarmee je een complete maaltijd naar binnen krijgt zou ik die zeker 4-5 keer per week nemen ipv te koken.
jij hebt een vrouw nodigquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
Koken vind ik ook noodzakelijk kwaad, maar om dat in te ruilen tegen een pil. Nee, nooit
quote:
Succes met zoekenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
Toch nog maar een vacaturesite erbij, vacaturebank, eens zien of ze daar wel passende dingen aanbieden
Je mag maar 3 sectoren aangevenquote:
Wat lijkt je leuk?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag maar 3 sectoren aangevenen ik weet niet eens in welke sector ik wil werken. Grafische sector wil ik eigenlijk niet, maar voor andere dingen heb ik geen diploma. wat nu
![]()
Nou, ik wil al mijn hele leven bij de politie, marechaussee, beveiling, ambulance chauffeur, etc die beroepen een beetje. Maar daar heb ik dus (nog) geen diploma's voor. Dus dat kan ik eigenlijk niet invullen.quote:
Politie kun je wel solliciteren he, zijn interne opleidingen. Beveiliging zijn ook nog wel bedrijven te vinden waarbij je via hen beveiliger 2 kunt halenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik wil al mijn hele leven bij de politie, marechaussee, beveiling, ambulance chauffeur, etc die beroepen een beetje. Maar daar heb ik dus (nog) geen diploma's voor. Dus dat kan ik eigenlijk niet invullen.
Misschien tijdelijk administratief werk zoeken? Daar kom je volgens mij redelijk makkelijk in.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik wil al mijn hele leven bij de politie, marechaussee, beveiling, ambulance chauffeur, etc die beroepen een beetje. Maar daar heb ik dus (nog) geen diploma's voor. Dus dat kan ik eigenlijk niet invullen.
hm nee daar kan ik niet in functioneren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien tijdelijk administratief werk zoeken? Daar kom je volgens mij redelijk makkelijk in.
Kun je vanuit daar verder kijken?
opleidingen zitten allemaal vol, ik kijk daar al jaren naar namelijk. beveiliging zou misschien wel kunnen inderdaad, vul ik dat wel inquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Politie kun je wel solliciteren he, zijn interne opleidingen. Beveiliging zijn ook nog wel bedrijven te vinden waarbij je via hen beveiliger 2 kunt halen
Is Hedel voor jou te doen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
opleidingen zitten allemaal vol, ik kijk daar al jaren naar namelijk. beveiliging zou misschien wel kunnen inderdaad, vul ik dat wel in
Ik wens je iig veel succes met het vinden van een passende job!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
opleidingen zitten allemaal vol, ik kijk daar al jaren naar namelijk. beveiliging zou misschien wel kunnen inderdaad, vul ik dat wel in
Thnxquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wens je iig veel succes met het vinden van een passende job!
Even op googlemaps kijkenquote:
Het was inderdaad maar een tip van Flip, als je daar niet past dan houdt het op toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thnxbedankt wel voor je tip hoor, maar ik heb al administratie gedaan, maar ik pas daar serieus niet.
Maak er .pfd_ van of zip hetquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin, je kan daar geen pdf uploaden![]()
![]()
Precies.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het was inderdaad maar een tip van Flip, als je daar niet past dan houdt het op toch?
Dat mag ook niet, je mag alleen een .Docx of .TXTquote:
Prutsersquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat mag ook niet, je mag alleen een .Docx of .TXTpls.
Daar zit een bedrijf in de beveiliging dat ook zo werkt. En helemaal als je bijvoorbeeld via je werkcoach van het UWV komt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies.
Hedel is te doen als ik een auto had, is maar 33 minuten rijden namelijk
als je wil graag, dan stuur k daar mijn werkcoach op afquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zit een bedrijf in de beveiliging dat ook zo werkt. En helemaal als je bijvoorbeeld via je werkcoach van het UWV komt.
Weet alleen de naam even niet maar dat kan ik straks wel voor je op zoeken.
Ja hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je wil graag, dan stuur k daar mijn werkcoach op af
Dankjewel schatjequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Zit ik hier gewoon het werk van het UWV te doen
In de baas zijn tijd, dat dan weer wel.
grapjas, ik heb het even met illustrator,quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Prutsers
Bestand_(hernoem_naar_pdf).txt dan
Ohhhhhh, dan is het wel ok.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedaan vind ik zelf, loop toch voor.
Hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
grapjas, ik heb het even met illustrator,mijn super gelikte cv
omgezet naar een txt. gelukkig kan dat zonder dat ik er moeite voor hoef te doen. :
Je kunt dat niet zien want je kijkt niet op mijn computerquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien?
Of staat het nu in ascii art?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:34 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb zelfs nog elektrawerk gedaan vandaag.
Mocht de boel affikken, sorry bejaarde mensen, my bad.
Dan zou ik sowieso niet daar naar kijken, vast wel andere leukere dingen eropquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt dat niet zien want je kijkt niet op mijn computer
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is...... groenquote:
Dat is wel een moeilijk spel over het internet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is...... groen
Zie het als een uitdaging!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel een moeilijk spel over het internet.
Zulke dingen zijn altijd wel hilarisch ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen die 3,50 durven de bieden op mijn apple earpodsdie nieuw zijn
![]()
je glowstickquote:
10 euroquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Gewoon voor jan lul laten heen rijden is een mogelijkheidquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Hij heet mohammedquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon voor jan lul laten heen rijden is een mogelijkheid
Uiteraardquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij heet mohammedkom je dan eventjes achter me staan als ik de deur open doe?
Ik kom graag achter je staan hoor skatjequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij heet mohammedkom je dan eventjes achter me staan als ik de deur open doe?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar je kan hem ook gewoon bij iemand langs sturen aan wie je een hekel hebt.
Bedanktquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kom graag achter je staan hoor skatje![]()
![]()
![]()
Pls.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Ik heb eigenlijk aan niemand écht een hekel.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Dan wordt het toch achter de deur schuilen jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
http://www.lshsecurity.nl/quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dankjewel schatje
[..]
grapjas, ik heb het even met illustrator,mijn super gelikte cv
omgezet naar een txt. gelukkig kan dat zonder dat ik er moeite voor hoef te doen. :
Wat? ik heb aan niemand die ik RL ken écht een hekel of haatdragende gevoelens.quote:
Is ook alleen maar zonde van je energie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat? ik heb aan niemand die ik RL ken écht een hekel of haatdragende gevoelens.
Pics.quote:
quote:Functieomschrijving
Voor de dagelijkse schoonmaak van een Slachthuis in xxxxxx zijn wij per direct op zoek naar Industriële schoonmakers!
Wij zijn op zoek naar aanpakkers die ervaring hebben in de Industriële schoonmaak!
De aanvang van de werkzaamheden is rond 16:00 uur tot ongeveer 23:00 uur.
Functie-eisen
Goede gezondheid
Geen bril (bril tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden is niet goed mogelijk i.v.m. stoom ontwikkeling).
Slank postuur (in verband met rekken en strekken tijdens werk).
Minimaal 1.70 meter
LBO + niveau
Moet minimaal de Engelse taal beheersen
Nederlands is een pré.
Werkervaring in de industriële schoonmaak.
Geen 9 tot 5 mentaliteit
Slank? Wat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
Die functue eisen worden met de vacature gekker.
[..]
Helaas kunnen ze het nog maken ook meestalquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Word ik weer afgewezen op mijn bierbuikquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik op mijn bril en lengte.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Word ik weer afgewezen op mijn bierbuik
Ik ook. Hoewel ik prima kan rekken en strekken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Word ik weer afgewezen op mijn bierbuik
nee als je dik bent kun je alleen rollen of gebukt staan, snap dat dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Hoewel ik prima kan rekken en strekken.
Nou ik voelde het vandaag wel datik gister het briljante idee had om weer eens te trainen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Hoewel ik prima kan rekken en strekken.
Dan ben ik dus niet dik. Maar ik ben ook niet slank.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee als je dik bent kun je alleen rollen of gebukt staan, snap dat dan.
ongeschikt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben ik dus niet dik. Maar ik ben ook niet slank.
WIE BEN IK?????
Ik had vandaag een meting op de sportschool. Mijn spiermassa is toegenomen, mijn vetpercentage gedaald en op de conditietest scoorde ik veel beter.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik voelde het vandaag wel datik gister het briljante idee had om weer eens te trainen.
Ik ben niet zo lenig meer, maar dat weiger ik te accepteren
ik zal mijn kontkaken even openen voor je.quote:
Jij bent ook nog geen 30 he.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had vandaag een meting op de sportschool. Mijn spiermassa is toegenomen, mijn vetpercentage gedaald en op de conditietest scoorde ik veel beter.
Pakketjes rondbrengen lijkt me best chill.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
is er geen baan waarbij ik gewoon een beetje pakketjes kan rondbrengen of taxichauffeur kan spelen of zodat lijkt me veel beter
Ze kunnen de eisen in ieder geval verklaren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
"20 jaar ervaring vereist en wo-denkniveau"quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
is er geen baan waarbij ik gewoon een beetje pakketjes kan rondbrengen of taxichauffeur kan spelen of zodat lijkt me veel beter
Nee, zelfs pro assist heeft geen vacatures.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
Dat heeft er weinig mee te maken. Ik train en daardoor wordt het beter.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent ook nog geen 30 he.
Was ik nog maar 19, toen was ik in bloedvorm.
Oh zeg je nu dat ik niks doe enalleen maar zuip en vreet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken. Ik train en daardoor wordt het beter.
Marktplaatsmensen zijn 8/10 keer butjequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:40 schreef S95Sedan het volgende:
Echt marktplaats en laptops, ik blijf me verbazen hoe sommige mensen denken dat die van hun van goud is met die uiteen lopende prijzen
Nee. Reageer niet als een wijf.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh zeg je nu dat ik niks doe enalleen maar zuip en vreet?
misschien kan ik me daar wel inschrijven.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, zelfs pro assist heeft geen vacatures.
Oh dat zeker.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Marktplaatsmensen zijn 8/10 keer butje
Chocola?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zo onaardig he, anders gaat er weer een doos chocola door heen.
Vorige week hadden ze niks staan op de site in ieder geval.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien kan ik me daar wel inschrijven.
HANG DE VLAG UIT!!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
OMG JA NA 3 UUR EEN VACATURE GEVONDEN WAAROP IK KAN REAGEREN
in be4 standaard afgewezen brief.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
OMG JA NA 3 UUR EEN VACATURE GEVONDEN WAAROP IK KAN REAGEREN
Hihi.quote:
Mijn droom om jou als werkgever te hebben valt in duigen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef Fascination het volgende:
Als ik ooit nog eens werkgever word, ga ik dit als functievereiste stellen:
"Beschikt over verzorgde en elegante handen".
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef Fascination het volgende:
En goede jetsersquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef Fascination het volgende:
Een meesteres is iets anders dan een werkgeverquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn droom om jou als werkgever te hebben valt in duigen.
Ik ben geen leidinggevend type helaas.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn droom om jou als werkgever te hebben valt in duigen.
Meer een onderdanig typje?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben geen leidinggevend type helaas.
Hoeft niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een meesteres is iets anders dan een werkgever
Jammer. Ik wil wel je secretaresse zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben geen leidinggevend type helaas.
dikke kans ja.quote:
ik heb nog geen vlagquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat zeker.
Maar het blijft grappig dat ze voor zo'n ding met mindere specificaties meer vragen als in een winkel
0 vacatures.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef Royco1 het volgende:
Maar wil je helemaal niet de grafische wereld in MK?
Kom ik door jouw selectie?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef Fascination het volgende:
quote:
Haha nu klinkt het viesssssssssssssssssquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zal mijn kontkaken even openen voor je.
Niemand denk ik.quote:
Dat is toevallig één van mijn specialiteiten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haha nu klinkt het viesssssssssssssssss
Mooi datquote:
oke.quote:
Ja, altijd ook royco.nl raadplegen.quote:
quote:
Och, fuck it, open die kaken!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is toevallig één van mijn specialiteiten.
alles behalve websites en programmeren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, altijd ook royco.nl raadplegen.
Ik ken hier iemand met een drukkerij, kan weleens vragen of hij wat heeft, wat je dan misschien vanuit huis kunt doen.
Ik zal eens rondvragen voor jequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
alles behalve websites en programmeren.technisch DTP is ook goed, vormgeven ook. Drukklaarmaken kan ik ook
van autobelettering tot geboortekaartjes. allez.
quote:
Ok, I'll see what I can do.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]oh ja ik kan vanuit thuis werken want ik heb alle programma's.
Pssst, ik werk in een drukkerij. We hebben een flinke prepress en ontwerp afdelingquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]oh ja ik kan vanuit thuis werken want ik heb alle programma's.
Kun je polsen voor mij?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pssst, ik werk in een drukkerij. We hebben een flinke prepress en ontwerp afdeling
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga maar eens afsluiten, fijne avond allen en Moeraskat, leuk ietwat nader kennis te hebben gemaakt.
Huilende Rappersquote:
Ik las dpquote:
Soms ga ik midden op een dak staan, zwaai ik met een tak naar, dingen die ik zie, dingen op straat, dingen op de beat, yeahquote:
We hebben nu een gaatje in de muurquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms ga ik midden op een dak staan, zwaai ik met een tak naar, dingen die ik zie, dingen op straat, dingen op de beat, yeah
Dankjequote:Op woensdag 21 mei 2014 17:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
We hebben wel eens een dtp vacature gehad...
Ik zal eens kijken morgen
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
We hebben nu een gaatje in de muur
Zodat we naar mekaar kunnen gluur
Ik zal eens overleggen met de vrouwe wanneer het uit komtquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wanneer kom je dan een keer langs als het hier zo oké is
Slapen is voor butjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog even kickboksen, eten en dan ga ik lekker optijd naar bed
Al 3 nachten amper geslapen, vannacht maar 2,5 uur omdat ik tot 3 uur gewerkt had en mn wekker om half 7 gingquote:
Fair enoughquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al 3 nachten amper geslapen, vannacht maar 2,5 uur omdat ik tot 3 uur gewerkt had en mn wekker om half 7 gingDus ik kan wel slapen vannacht. En heb het nodig
Kalmte en rust heeft dat met me gedaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fair enough
Wat ben jij liefdevol de laatste dagenKomt het door je weekend?
Ze is altijd liefdevolquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fair enough
Wat ben jij liefdevol de laatste dagenKomt het door je weekend?
Dat is niet iedereen het met je eensquote:
Denk dat ze best in een feeks kan veranderen.quote:
Nee joh, jij bent superschattigquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is niet iedereen het met je eens
Feeks, mwa. Dat vind ik zo'n naar woordquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk dat ze best in een feeks kan veranderen.
Wat stiekem wel sexy is
Nogmaals, dat is niet iedereen het met je eensquote:
Nou, die zijn maar stomquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is niet iedereen het met je eens
Fok! werkt ook gewoon mobiel hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
verdere reacties kunnen via een platform dat ik makkelijk mobiel kan gebruiken toedels
Zo snel ja?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Feeks, mwa. Dat vind ik zo'n naar woord![]()
From zero to bitch in 0.8 seconds. Ja, dat wel
Fax wil toch wat van iedere vrouw?quote:
Dat ligt aan de omstandighedenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En blijf je dat dan lang of is het ook zo weer over?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mannen willen toch wat van iedere vrouw?
Nee, echt niet iedereen hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fax wil toch wat van iedere vrouw?
Ja, dat is ook wel weer waarquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fax wil toch wat van iedere vrouw?
Ik wil de tetten welquote:
Ik wilde nog niet alle mannen over één kam scherenquote:
Leugensquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer waar
[..]
Ik wil de tetten wel
Daarom doe ik het maar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde nog niet alle mannen over één kam scheren
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom doe ik het maar.
Al ben ik natuurlijk niet zo he
Je wilde mij aan Kaneel koppelen om zo de concurrentie uit te schakelen natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom doe ik het maar.
Al ben ik natuurlijk niet zo he
Welke concurrentie?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wilde mij aan Kaneel koppelen om zo de concurrentie uit te schakelen natuurlijk
jij hebt vast geen behoefte om schoon te maken?quote:
Nu zie ik faxie met zo'n dienstmeid pakje aan terwijl jij in je latex sm pakje op de bank zit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt vast geen behoefte om schoon te maken?
tuurlijk niet, hij mag de badkamer doen, slaapkamerdeur op slot zodat ik m niet ineens onder het bed vind snachts.. En de woonkamerdeur ook op slot zodat ik de keuken nog kan doen zonder dat er achter mij op de vers gedweilde vloer dribble valtquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu zie ik faxie met zo'n dienstmeid pakje aan terwijl jij in je latex sm pakje op de bank zit.
moerasmupke!quote:
Kunnen ze in ieder geval niet zeiken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
Toch aan de 3 sollicitaties gekomen deze weekincl een sollicitatie waarbij hun "
" zo gaan kijken. MAar goed /care nu heb ik tenminste mijn werkcoach kunnen mailen.
Haiquote:
datquote:
Goed bezig.. Ik heb niet de illusie dat ik uitgenodigd ga worden bij mijn sollicitatiesquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
Toch aan de 3 sollicitaties gekomen deze weekincl een sollicitatie waarbij hun "
" zo gaan kijken. MAar goed /care nu heb ik tenminste mijn werkcoach kunnen mailen.
Wat krijg ik er voor?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt vast geen behoefte om schoon te maken?
Ik ook niet. Maar goed.quote:
Ik doe wel koken:quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu zie ik faxie met zo'n dienstmeid pakje aan terwijl jij in je latex sm pakje op de bank zit.
Varken besloot gisteren om dan maar niet op de kussens maar op de bank zelf te zeiken, en onder de bank, en op de tafel.. Dus ondanks dat ik dankzij mn rug bijna niet kan bukken het vloerkleed voor alle veiligheid maar opgerold en buiten gezet en de grote schoonmaak gehouden.. En morgen gaan Varken en ik een tripje maken naar de dierenartsquote:
Een goed gevoel omdat je mn badkamer hebt schoongemaakt?quote:
Jij wil denk ik niet dat Faxie een goed gevoel krijgt in je badkamer, just sayingquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een goed gevoel omdat je mn badkamer hebt schoongemaakt?
Ik blijf het een verschrikkelijk petje vindenquote:
En toch zouden jullie een leuk stel zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik blijf het een verschrikkelijk petje vinden
Crap. Nee, niet goed over nagedacht. Ik vraag die negert wel die over 10 minuten aanbeltquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil denk ik niet dat Faxie een goed gevoel krijgt in je badkamer, just saying
arme varkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken besloot gisteren om dan maar niet op de kussens maar op de bank zelf te zeiken, en onder de bank, en op de tafel.. Dus ondanks dat ik dankzij mn rug bijna niet kan bukken het vloerkleed voor alle veiligheid maar opgerold en buiten gezet en de grote schoonmaak gehouden.. En morgen gaan Varken en ik een tripje maken naar de dierenarts
Je hebt eten besteld?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Crap. Nee, niet goed over nagedacht. Ik vraag die negert wel die over 10 minuten aanbelt
Ik ben met niemand een leuk stel. En ik heb al een relatie..quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch zouden jullie een leuk stel zijn.
Nee, dan moet je etenquote:
Een goed gevoel? Ga door.....quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een goed gevoel omdat je mn badkamer hebt schoongemaakt?
Ik draag 'm amper nog. Alleen buiten in de Winter.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik blijf het een verschrikkelijk petje vinden
Arme portemonneequote:
Etenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dan moet je eten
De buurman van mn exschoonzuster komt nog wat meubilair ophalen dat mij al een jaar in de weg staat
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch zouden jullie een leuk stel zijn.
Nee dat is zielig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Arme portemonnee
Tenzij ik dr een spuitje laat geven
stop je slurfje maar weer weg, ik doe het zelf welquote:
Been there done thatquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die moet je in je datingprofiel gebruiken.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stop je slurfje maar weer weg, ik doe het zelf wel
Ik heb gisteren voor het eerst in 4 dagen gegeten. 1 stukje vlees, een klein hard broodje en een hapje slaquote:
Een lekkere kapsalon gaat er niet in?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst in 4 dagen gegeten. 1 stukje vlees, een klein hard broodje en een hapje sla
Op het moment heb ik niet zo veel met voedsel
Daarom ga ik ook gewoon om een algehele verwijdering van de blaas vragenquote:
Sowieso niet.. Vieze zooiquote:
Heb jij een eigen kapsalon?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet niet wat lekker is.![]()
Mijn kapsalon is goddelijk
Er hoort geen kaas, sla of chilisaus bij frietquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet niet wat lekker is.![]()
Mijn kapsalon is goddelijk
is niet zo goed voor je geloof ik, niet eten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst in 4 dagen gegeten. 1 stukje vlees, een klein hard broodje en een hapje sla
Op het moment heb ik niet zo veel met voedsel
NEEquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Arme portemonnee
Tenzij ik dr een spuitje laat geven
Je vergeet de shoarma, knoflooksaus en sambal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er hoort geen kaas, sla of chilisaus bij friet
Ik heb genoeg reservesquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is niet zo goed voor je geloof ik, niet eten.
Geen shoarma. Kebab.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je vergeet de shoarma, knoflooksaus en sambal.
En rode ui, en tomaat.
Nee, assistente denkt aan een blaasontsteking.. Ik vrees dat de blaaskristallen weer terug zijnquote:
Oké, en rode ui en tomaat hoort ook niet bij friet!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je vergeet de shoarma, knoflooksaus en sambal.
En rode ui, en tomaat.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanmorgen richting het werk lag er een dode kat op de weg die precies leek op mijn Charlie
eet ik.sowieso zeldenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:02 schreef Fascination het volgende:
JB, ik ga je filmpjes van toren c sturen. Je kunt me niet tegenhouden.
wat gaan ze daaraan doen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, assistente denkt aan een blaasontsteking.. Ik vrees dat de blaaskristallen weer terug zijn
ik heb echt geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:02 schreef Fascination het volgende:
JB, ik ga je filmpjes van toren c sturen. Je kunt me niet tegenhouden.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanmorgen richting het werk lag er een dode kat op de weg die precies leek op mijn Charlie
OH WAT ERRUGG!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar je het over hebt
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar je het over hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |