scherpquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:47 schreef Robbiej het volgende:
Die aardlek is geel (aardlek storing), kan best dat die knop nu vergrendeld zit. Al eens op de TEST knop gedrukt? waarschijnlijk kun je daarna de switch omzetten
Goed. Ik zie je dat je ouderwetse schroefpatronen hebt. Die 7 die boven je aardlekschakelaar zitten allemaal eruit draaien. ! Op volgorde wegleggen !. Dan de schakelaar van je eerste foto inschakelen. Vervolgens de 3 er gelijk boven en als laatste de bovenste 4 er weer inschroeven.quote:
Een aardlek?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omdat die t niet meer aankon waarschijnlijk.
ik heb alleen de aardschakelasr op on geduwd en hij doet weer dan is toch goed zo?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Goed. Ik zie je dat je ouderwetse schroefpatronen hebt. Die 7 die boven je aardlekschakelaar zitten allemaal eruit draaien. ! Op volgorde wegleggen !. Dan de schakelaar van je eerste foto inschakelen. Vervolgens de 3 er gelijk boven en als laatste de bovenste 4 er weer inschroeven.
Scakelt de aardlekschakelaar opnieuw uit tijdens het terug indraaien van de smeltpatronen dan zit er hoogst waarschijnlijk een aardlek in de laatste stroomgroep (schroefpatroon) die je erin draaide.
Procedure opnieuw starten en die 'foute' schroefpatroon er uit laten.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:50 schreef Nebneze het volgende:
[..]
ik heb alleen de aardschakelasr op on geduwd en hij doet weer dan is toch goed zo?
aardlekschakelaar - dat ding wat uit stond. Die meet inkomende/terugkomende stroom en als hij daar een verschil in ziet (lekstroom) knalt hij eruit.quote:
subgroep wel jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De subgroep klapte er toch uit? Als je daar teveel op zet...
er z'n er 2 kapot volgensmij want daar zie ik geen grijs dingetje meer opquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De subgroep klapte er toch uit? Als je daar teveel op zet...
Waarom meld je je ziek om thuis te gaan zitten? Ga lekker naar buiten joh.quote:
Laat Papa-TS maar naar kijken... denk dat dat te vergevorderd is voor je. No offencequote:Op woensdag 21 mei 2014 10:52 schreef Nebneze het volgende:
[..]
er z'n er 2 kapot volgensmij want daar zie ik geen grijs dingetje meer op
oke maar heb ik nu een probleem? Of is nu weer opgelost ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
aardlekschakelaar - dat ding wat uit stond. Die meet inkomende/terugkomende stroom en als hij daar een verschil in ziet (lekstroom) knalt hij eruit.
[..]
subgroep wel jamaar de aardlek lag eruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |