begrijp het nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
In het kastje erboven zitten de gewone zekeringen (subgroepen). Die eerst allemaal uitschakelen en dan pas weer je aardlekschakelaar inschakelen. Vervolgens zet je de gewone zekeringen 1 voor 1 weer bij.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat het een tamelijk onmogelijke klus is om dit aan ts uit te leggen.
moah, met de foto's voor handen moet dat vast wel lukkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat het een tamelijk onmogelijke klus is om dit aan ts uit te leggen.
nep ziek uiteraard / day offquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:44 schreef Piye het volgende:
Als je ziek bent hoor je in bed te liggen. Werkt jouw bed op stroom? Zo niet, onterechte klacht.
Wijs met paint even alles aan op die meterkast foto.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zullen we maar beginnen met de uitleg wat een subgroep is dan?
scherpquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:47 schreef Robbiej het volgende:
Die aardlek is geel (aardlek storing), kan best dat die knop nu vergrendeld zit. Al eens op de TEST knop gedrukt? waarschijnlijk kun je daarna de switch omzetten
Goed. Ik zie je dat je ouderwetse schroefpatronen hebt. Die 7 die boven je aardlekschakelaar zitten allemaal eruit draaien. ! Op volgorde wegleggen !. Dan de schakelaar van je eerste foto inschakelen. Vervolgens de 3 er gelijk boven en als laatste de bovenste 4 er weer inschroeven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |