Ja per fiets toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
161 km? Van Zaandam naar Gouda en terug?
Yup. Thanks.quote:
Theorie heeft ie gehaald.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:05 schreef deadprez het volgende:
Over Braddie gesproken; ik dacht dat hij laatst beweerde dat hij zijn rijbewijs gehaald had, maar ik zie op zijn twitter dat hij weer rijlessen ingepland heeft.
Oh ja, dat was het inderdaad.quote:
Nou heeft ie gok ik 10 examens nodig om z'n rijbewijs te halen of z'n theorie verloopt voordat ie op kan en moet ie weer half jaar blokken om de theorie te halen.quote:
Ik zie het nog best gebeuren ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou heeft ie gok ik 10 examens nodig om z'n rijbewijs te halen of z'n theorie verloopt voordat ie op kan en moet ie weer half jaar blokken om de theorie te halen.
Tsja hij heeft niet voor niks een permban hier (zelfbescherming). Hij is echt niet helemaal in orde dus best triest dat we 'm steeds lopen te pesten, maar ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zie het nog best gebeuren ook.Ergens is het wel sneu voor die jongen.
"oh eindelijk helemaal naar je werk gehaald?"quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was er 1 die had 50 gefietst voor het eerst
Runkeeperquote:
Hoezo?quote:
Hij gaat anders ook niet bepaald vriendelijk en goed met andere mensen om. Hoe ik hem ken vind ik het niet gek dat hij geen vriendin heeft en weinig (geen?) echte vrienden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja hij heeft niet voor niks een permban hier (zelfbescherming). Hij is echt niet helemaal in orde dus best triest dat we 'm steeds lopen te pesten, maar ja.
Stravaquote:
Stravaquote:
mocht je niet meekijken?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Sowieso: Feestboek
Een moderne vorm van exhibitionisme is dat.
?? Beter lezen zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:22 schreef NoBody122 het volgende:
Veel mensen hebben nou éénmaal iets nodig om zichzelf beter te voelen dan anderen. Sommigen doen dat door motor te rijden en dat om de haverklap te benadrukken, anderen lezen bepaalde boeken en laten het niet na dat te laten weten.
Die pipo uit de OP heeft dat dus met hardloopafstanden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |