Goede morgenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef mazaru het volgende:
Niks aan de hand.
Kusje erop?![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig. het zag er al niet te zuipen uitquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 21 mei 2014 07:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Een flesje betadine. Daar smeert ze na het melken de uiers mee in.
En Ron staat er bij met zijn handen in de zak, en die blijven in zijn zak.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:28 schreef PTLe het volgende:
[..]
Goede morgenen Oeps dit zie ik nu pas , dit was dus wel een kopstoot in plaats van een gewone duw
,
Ja mijn ideequote:Op woensdag 21 mei 2014 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Ron staat er bij met zijn handen in de zak, en die blijven in zijn zak.
Je zou toch denken dat in een reflex die handen uit de zak komen om iets te doen?
Hij doet netjes een stapje opzij om Dennis goed te laten flikkerenquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Ron staat er bij met zijn handen in de zak, en die blijven in zijn zak.
Je zou toch denken dat in een reflex die handen uit de zak komen om iets te doen?
Ja, mooi he.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij doet netjes een stapje opzij om Dennis goed te laten flikkeren
Ik denk ook dat het zo onverwacht kwam dat reageren niet in hem op kwam ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij doet netjes een stapje opzij om Dennis goed te laten flikkeren
Waardeloze beveiligerquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het zo onverwacht kwam dat reageren niet in hem op kwam ?
Maar wel leuk weer dat er toch een moment opname van isquote:
Dan is Marleen goedkoperquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Als je eigenlijk nagaat hoeveel tijd er in zo akker gaat zitten dan is het zelf verbouwen van groente ook niet goedkoop.
Zeker, die kwam uit het niets.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het zo onverwacht kwam dat reageren niet in hem op kwam ?
Vanmorgen ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:33 schreef Dotteke het volgende:
Het was van korte duur dat Vanessa en Laura om 6 uur op de akker aan het werk waren
Gisteren hebben ze het nog wel gedaan maar een uurtje of 1.5 later.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:33 schreef Dotteke het volgende:
Het was van korte duur dat Vanessa en Laura om 6 uur op de akker aan het werk waren
Ja, en die neemt gelijk peuken mee, scheelt weer koerierskosten en benzine, hoe duurzaam is datquote:
Helemaal als je over de boodschappen en het restaurantbudget gaatquote:
Van een beveiliger zou je toch denken dat hij snel reageert op zoietsquote:
Die slome Ron kan best wel heel wat maar beveiligen hoort niet tot zijn basis pakketje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van een beveiliger zou je toch denken dat hij snel reageert op zoiets
En drank, ik las dat Lot gisteravond ook met de wodka weer aan het bietsen was. Ook wat dat betreft ben ik blij dat het mijn dochter niet is. Zo jong, en zoveel zuipenquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en die neemt gelijk peuken mee, scheelt weer koerierskosten en benzine, hoe duurzaam is dat
Ja, dat is de bedoeling, maar ze mogen nog wel heel wat eten voor alles leeg is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Gisteren hebben ze het nog wel gedaan maar een uurtje of 1.5 later.
Ik geloof dat het idee is dat ze de akker van Nico vlot leegkanen met zijn tweeën
Meende toch echt dat hij ook beveiliger was, maar zo zie je maar weer ook ik kan mij vergissenquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Die slome Ron kan best wel heel wat maar beveiligen hoort niet tot zijn basis pakketje.
Het mooie is wel dat ze allebei al die rauwe groentes absoluut niet te vreten vinden en zich er voornamelijk zelf mee hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is de bedoeling, maar ze mogen nog wel heel wat eten voor alles leeg is.
Nico moet gewoon een boerenvent zorgen, kan ze der eigen haantje, groenten verzorgen
Biologische koeien en varkens daar laten rondstruinen, af en toe een slachten.
Zie haar wel rondlopen op klompen en een boerenkiel aan op het land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |