SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kan ze niet vinden op WeFutquote:.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
wel een stel goede MotM match spelersquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had als TT verwacht: een hele berg MotMs hihaho![]()
Die billen hebben een eigen leven, moeten leerplichtig worden en naar school.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Omdat Matuidi kk slecht is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:18 schreef Roypsv het volgende:
waarom de fuck koopt niemand mijn matuidi ?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ze blijft beweren dat het puur natuur is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Implantaten oid? Ziet er onnatuurlijk uit toch of ben ik gek?
Monaco heeft altijd al mooie shirtjes gehad.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef Tim86 het volgende:
Blijft Monaco sponsorvrij? Dan hebben ze wel een mooi tenue komend seizoen.
[ afbeelding ]
Heb deze nog met Morientes achterop.
Waar heb je die gestolen? Kringloopwinkel?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Monaco heeft altijd al mooie shirtjes gehad.
[ afbeelding ]
Heb deze nog met Morientes achterop.![]()
Lekker man!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
quote:Deco!
oh oh, finale tegen een skillerboy met 6x een 5* skiller..Dinho en Jadson CDM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
fypquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Maver24 het volgende:
Ik was drijfnat maar ja wel een leuk filmpje dan zie je er ook geen kut van![]()
![]()
Dat je dat voor je lol doet johquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha de regen stond precies mijn kant op. haha, sta je dan in je korte broek en t-shirtPittig buitje.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Never mindquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Tim86 het volgende:
oh oh, finale tegen een skillerboy met 6x een 5* skiller..Dinho en Jadson CDM
Hele wedstrijd geen skill move gezien behalve een Ronaldo chop en de 5* variant daarop..wat een kneus. Alleen maar pace abuse en kick-off glitch
Ergste was nog dat hij er nog mee scoorde ook. Cech kon hem zo opvangen maar liet hem zo tussen zijn handen door glippen, waarna hij ook nog mijn CB blokte die hem anders weg kon trappen. Bal hobbelde tegen de paal en Wallyson had een leeg doel
Wel alsnog 5-1 winst..10-0 had een betere uitslag geweest gezien de verhoudingen op het veld..en dat was dan een finale
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou je de volgende keer commentaar willen geven? Bij voorkeur met een paar keer bohhh en schitterend erbij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Maver24 het volgende:
Ik was drijfnat maar ja wel een leuk filmpjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet spelen met L Remy en Sturridgequote:Op woensdag 21 mei 2014 00:56 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Jackson
En dat terwijl hij eerst tijden droog stond omdat hij in een kutteam stond.![]()
![]()
Daar niet mee spelen tja. Kijk mam ik speel met silvers enz want ik wil graag anders zijn dan de restquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar niet mee spelen tja. Kijk mam ik speel met silvers enz want ik wil graag anders zijn dan de rest
Echt een uitstekende silver ja.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Te weinig pace grquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt een uitstekende silver ja.![]()
Wat een kutkloon
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Crespo 239 goals en 76 assists in 199 wedstrijdenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:56 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Jackson
En dat terwijl hij eerst tijden droog stond omdat hij in een kutteam stond.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Offline modus iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:15 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Crespo 239 goals en 76 assists in 199 wedstrijden![]()
![]()
Offline modus iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik speel alleen D1-D2 en af en toe een gold cup grapjas![]()
Kijk hoe erg mensjes zich hier willen bewijzen en verdedigenLaat toch gaan joh
![]()
Not badquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:15 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Crespo 239 goals en 76 assists in 199 wedstrijden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:56 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Jackson
En dat terwijl hij eerst tijden droog stond omdat hij in een kutteam stond.Ik winquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:15 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Crespo 239 goals en 76 assists in 199 wedstrijden
Jackson bijna op hetzelfde gemiddelde so far, maar die sample is een stuk kleiner
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoi maver, kijk eens:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
REPOST GODVERREDOMMEquote:
haha, dat plaatje er ook bijquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ik win
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jackson bijna op hetzelfde gemiddelde so far, maar die sample is een stuk kleiner
DAT IS ZEKER ALLEMAAL IN OFFLINE GRGRAAG VERWIJDEREN![]()
Maver gaat eronder liggen voor 10 euro.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wel in cups ipv seasons. Anders zou de ration wel van 1.4 naar veul lager gaan voor mijn gevoelquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:22 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
haha, dat plaatje er ook bij
DAT IS ZEKER ALLEMAAL IN OFFLINE GR
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Dreetjes zus.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Klasse. Daar wil ik dit nog aan toevoegen:
http://www.vkmag.com/maga(...)n_sports_illustrated
DS2 heeft morgen blaren op zijn linkerhand denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:34 schreef Tim86 het volgende:
DS2 heeft morgen blaren op zijn linkerhand denk ik.
Dat moedervlekje maakt haar echt nog 10x aantrekkelijker.
Die Nina Agdal is toch ook wel een mooi beessie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat moedervlekje maakt haar echt nog 10x aantrekkelijker.
[ afbeelding ]
Goede bikini die laatste. Net alsof 2 handen ze vasthebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Nina Agdal is toch ook wel een mooi beessie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede bikini die laatste. Net alsof 2 handen ze vasthebben
Oh jammer, discard hem maar gewoon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:42 schreef esox83 het volgende:
gaitan in een pack, (niet de motm versie) kut ea
Hahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:42 schreef esox83 het volgende:
gaitan in een pack, (niet de motm versie) kut ea
![]()
![]()
Gisteren mijn team eens omgegooid. Van 4222 naar 4231:
IF Handanovic
Abate - IF Bonucci - Chiellini - Radu
TOTS De Rossi - TOTS Pogba
TOTS Cerci - Hernanes - IF Di Natale
IF Balotelli
En dat speelt aanmerkelijk beter. Ineens lijken Di Natale en Cerci bevrijd ofzo, ze duiken overal op en scoren erop los. Typisch FUT trouwens dat ik me ga afvragen hoe lang dit goed gaat
Ga sowieso mijn verdediging nog versterken met TOTS Chiellini, TOTS Benatia en TOTS Maicon.
[ Bericht 2% gewijzigd door PrideoftheSouth op 21-05-2014 07:02:36 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En met SIF Di Natale neem ik aanquote:Op woensdag 21 mei 2014 06:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gisteren mijn team eens omgegooid. Van 4222 naar 4231:
IF Handanovic
Abate - IF Bonucci - Chiellini - Radu
TOTS De Rossi - TOTS Pogba
TOTS Cerci - Hernanes - IF Di Natale
IF Balotelli
En dat speelt aanmerkelijk beter. Ineens lijken Di Natale en Cerci bevrijd ofzo, ze duiken overal op en scoren erop los. Typisch FUT trouwens dat ik me ga afvragen hoe lang dit goed gaat
Ga sowieso mijn verdediging nog versterken met TOTS Chiellini, TOTS Benatia en TOTS Maicon.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En met SIF Di Natale neem ik aan
En IF Criscito, mocht die er komen .NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vooral bohh vanwege Gundogan en Jacksonquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gelijk dan maar Touré halen ookCech kan me gestolen worden
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als dit erbij komt hebben ze volgend jaar echt een goed team, en BPL-teams in FUT een paar mooie extra optiesquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vooral bohh vanwege Gundogan en JacksonCech kan me gestolen worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, maar niet vanwege het TOTSquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou jongens, de laatste grote TOTS vandaag. Zijn jullie ook zo zenuwachtig?
Statistiek
Elke dag![]()
Gundogan - Ozil, mooi triplelinkje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als dit erbij komt hebben ze volgend jaar echt een goed team, en BPL-teams in FUT een paar mooie extra opties![]()
Statistiekquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, maar niet vanwege het TOTS
Statistiek. Peanuts man. In ieder geval succes ermee
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dankjequote:Op woensdag 21 mei 2014 07:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Statistiek. Peanuts man. In ieder geval succes ermee
Ja tis opzich niet heel moeilijk, maar het is een spss tentamen waar we geen enkele formule bij gegeven krijgen (en we moeten ze wel geven, anders was het niet zo moeilijk), en ik ben wat te laat begonnen waardoor ik nog moet zien of ik bij elke vraag de juiste formule weet
Elke dag![]()
Ik had er ook altijd een hekel aan. Binnentikken en daarna snel weer van de harde schijf verwijderenquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, maar niet vanwege het TOTS
Statistiek
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij ons was dat SPSS tentamen een lachertje. Je mocht er het boek bij houden (en zelfs dingen meenemen op USB), dus ik had een PDF van een simpele manual. Ik had er amper wat voor gedaan en gehaald met een 7quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dankje
Ja tis opzich niet heel moeilijk, maar het is een spss tentamen waar we geen enkele formule bij gegeven krijgen (en we moeten ze wel geven, anders was het niet zo moeilijk), en ik ben wat te laat begonnen waardoor ik nog moet zien of ik bij elke vraag de juiste formule weet
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja als ik hier de slides bij kon houden zou het wel lukkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij ons was dat SPSS tentamen een lachertje. Je mocht er het boek bij houden (en zelfs dingen meenemen op USB), dus ik had een PDF van een simpele manual. Ik had er amper wat voor gedaan en gehaald met een 7
Elke dag![]()
60 euroquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:05 schreef JaafkeEHV het volgende:
ben opzoek naar 500.000 coins op xbox
iemand? maken we er een mooi prijsje vanHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
succes Timmy'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb nog 5 uurquote:maar TY
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:34 schreef Tim86 het volgende:
DS2 heeft morgen blaren op zijn linkerhand denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Nina Agdal is toch ook wel een mooi beessie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede bikini die laatste. Net alsof 2 handen ze vasthebbenIk ben fan.
![]()
Jackson op de Xbox echt hard gedroppedNog maar 110k
Elke dag![]()
Robbenquote:Boschker doet uit de doeken hoe hij door ploeggenoot Arjen Robben gesommeerd werd om de massagetafel van de fysiotherapeut te verlaten, toen de aanvaller behandeld moest worden. “Hij vond dat ik eraf moest, omdat hij belangrijker was voor het Nederlands voetbal dan ik”, zegt Boschker in het Algemeen Dagblad. “Daar had hij gelijk in, maar dat zeg je niet.”
Elke dag![]()
Elke dag![]()
Boschker is een idioot dat hij dit een maand voor de WK naar buiten brengt. Het enige doel wat hier achter kan zitten is onrust stoken. Gefrustreerde B-keeper is het.quote:![]()
Dat wel, gewoon ff de publiciteit in komen met je boek. Maar het zegt ook wel een hoopquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Boschker is een idioot dat hij dit een maand voor de WK naar buiten brengt. Het enige doel wat hier achter kan zitten is onrust stoken. Gefrustreerde B-keeper is het.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
komt toch nog een ALL EA TOTS dat is misschien wel de aller grootstequote:Op woensdag 21 mei 2014 07:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou jongens, de laatste grote TOTS vandaag. Zijn jullie ook zo zenuwachtig?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die plaatjes van gisterenavondBest lullig een dikke string ineens in beeld op je werk.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een string is op zich niet zo erg. Het zijn meer de billen daaromheen denk ik die het genant maken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die plaatjes van gisterenavondBest lullig een dikke string ineens in beeld op je werk.
![]()
Een reet van drie meter?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:33 schreef DutchSL het volgende:
Snap sowieso niet wat sommigen aantrekkelijk vinden aan een reet van drie meter.![]()
![]()
Ik kan me voorstellen dat je gekkere dingen hebt opgezocht op je werk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Ah, jij valt dus meer op dames met 2 ruggen en een platte kont.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:33 schreef DutchSL het volgende:
Snap sowieso niet wat sommigen aantrekkelijk vinden aan een reet van drie meter.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
2 rugge = rijke ouders hequote:Op woensdag 21 mei 2014 09:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ah, jij valt dus meer op dames met 2 ruggen en een platte kont.
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ah, jij valt dus meer op mensen met 2 ruggen en een platte kont.![]()
![]()
Dat is toch gewoon een herhaling van dezelfde kaarten?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
komt toch nog een ALL EA TOTS dat is misschien wel de aller grootsteNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit. Net als dat de vrouw van Boschker heeft lopen klagen dat Yolanthe en Sylvie arrogant waren tijdens het vorige WK. Boschkertjes sneue mensenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Boschker is een idioot dat hij dit een maand voor de WK naar buiten brengt. Het enige doel wat hier achter kan zitten is onrust stoken. Gefrustreerde B-keeper is het.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja maar stel je nou voor dat daar Suarez Costa messi Vidal Reus Ramos, 18 geile kaarten in zitten. dan gaat het allemaal radicaal naar beneden... dus inkopen heeft toch nog geen zinquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een herhaling van dezelfde kaarten?
#FreeTrapz![]()
Ah, ik snap hem. Komt dat TOTS er zeker?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja maar stel je nou voor dat daar Suarez Costa messi Vidal Reus Ramos, 18 geile kaarten in zitten. dan gaat het allemaal radicaal naar beneden... dus inkopen heeft toch nog geen zinNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, zo kun je ook wel uit blijven stellen en moeilijk doen. Het zijn maar FUT coins die je eventueel kunt verliezen, niet echt geldquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja maar stel je nou voor dat daar Suarez Costa messi Vidal Reus Ramos, 18 geile kaarten in zitten. dan gaat het allemaal radicaal naar beneden... dus inkopen heeft toch nog geen zin![]()
![]()
Que?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:33 schreef DutchSL het volgende:
Snap sowieso niet wat sommigen aantrekkelijk vinden aan een reet van drie meter.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op het werk valt het wel mee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je gekkere dingen hebt opgezocht op je werk.
ja de afgelopen 2 weken heb je je prima gedragenquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb nog wel een linkje, moet je even openen op skype.quote:
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als je straks onderaan de streep moet concluderen dat je voor hetzelfde aantal coins 4 TOTS spelers had kunnen halen, terwijl je er nu maar 2 hebt gekocht, kan ik me voorstellen dat het een afweging waard is om nog even te wachten met kopenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zo kun je ook wel uit blijven stellen en moeilijk doen. Het zijn maar FUT coins die je eventueel kunt verliezen, niet echt geld
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
waarom uitstellen en moeilijk doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zo kun je ook wel uit blijven stellen en moeilijk doen. Het zijn maar FUT coins die je eventueel kunt verliezen, niet echt geldik speel met dit weer toch amper een potje, plus dat het nu nog leuk is om die thema toernooien te doen. heb nu dus helemaal niets aan een TOTS vidal omdat we overstappen op BBVA. koop ik straks gewoon een mooi blauw team bij elkaar van de spelers die ik graag wil hebben
#FreeTrapz![]()
Wacht dan gewoon tot oktober joh.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je straks onderaan de streep moet concluderen dat je voor hetzelfde aantal coins 4 TOTS spelers had kunnen halen, terwijl je er nu maar 2 hebt gekocht, kan ik me voorstellen dat het een afweging waard is om nog even te wachten met kopen![]()
![]()
dan zijn ze allemaal ziek duurquote:
#FreeTrapz![]()
Wat kosten de TOTSEN op FUT 13 dan nog? Heb er nog wel een aantalquote:
Elke dag![]()
Ik maar 3quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat kosten de TOTSEN op FUT 13 dan nog? Heb er nog wel een aantal![]()
![]()
Agbonlahorquote:
Toen was 352 nog zonder de link naar de spitsen
Elke dag![]()
Ik heb nog best veel maar qua IFs niet echt.. nog wat bronze IFs + IF Campbell en IF Grabban op een ander account.. en honderden silvers en bronzes.![]()
zullen we een keer een FUT 13 avond houdenquote:hele club verkopen en dan hopen dat je CR7 of messi pulled
#FreeTrapz![]()
Dat is op zich wel een leuk ideequote:Op woensdag 21 mei 2014 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zullen we een keer een FUT 13 avond houdenhele club verkopen en dan hopen dat je CR7 of messi pulled
![]()
![]()
![]()
FUT 12, toen AZ nog grossierde in IF's, en je met IF Heitinga een basis had voor een fatsoenlijke oranje verdeding![]()
![]()
Gooi mij trouwens maar uit de PS3 club (als die überhaupt nog actief is), ik heb een koper gevonden voor mijn Fifa CD (10 euro).
![]()
Nou wie is hetquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Elk eurootje meesprokkelen ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:12 schreef DutchSL het volgende:
Gooi mij trouwens maar uit de PS3 club (als die überhaupt nog actief is), ik heb een koper gevonden voor mijn Fifa CD (10 euro).
![]()
![]()
ik denk dat ik alleen wat moeite heb met de club leeg makenquote:dacht ooit dat het leuk was om veel rare gold spelers te hebben voor generations dus heb op het eind nogal wat dure spelers aangekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Toen ik nog geld had
Elke dag![]()
Bonyquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:14 schreef Lastpost het volgende:
Deze meuk had ik er nog in staan, op het eind gewoon wat NL/BEL teams in elkaar geflanst.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, handelen was toen zoveel beter te doen. Dat op naam zoeken heeft het er allemaal niet makkelijker op gemaakt. Om maar te zwijgen over alle glitchers en ab'squote:
Elke dag![]()
Formatie kaarten speelden ook een rol. Discard IF's vinden in 4-3-3, 4-4-2 of de jackpot: 4-1-2-1-2quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, handelen was toen zoveel beter te doen. Dat op naam zoeken heeft het er allemaal niet makkelijker op gemaakt. Om maar te zwijgen over alle glitchers en ab's![]()
![]()
![]()
Het SMLENO'en ging bij mij 10x makkelijker vorig jaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, handelen was toen zoveel beter te doen. Dat op naam zoeken heeft het er allemaal niet makkelijker op gemaakt. Om maar te zwijgen over alle glitchers en ab's![]()
Wie is dat van AZ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:14 schreef Lastpost het volgende:
Deze meuk had ik er nog in staan, op het eind gewoon wat NL/BEL teams in elkaar geflanst.![]()
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vandaag alweer mn laatste vrije dag van de 5. Gelukkig vrijdag weer vrijquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:21 schreef el-blanchito het volgende:
Wat ben ik laat zo op de vroege ochtend![]()
![]()
Wie het kleine niet eert..quote:
Door al die euroootjes mee te sprokkelen en zuinig te doen met coins heb ik spelenderwijs meer dan 600 euro opgehaald aan deze Fifa (= meer dan ik überhaupt aan gamen uitgeef op jaarbasis).
Daar heb ik wel waten
smilies voor over...
![]()
Baasjes.
Ik had ook een goede handel coins kopen voor 9 euro en doorverkopen voor 15 euro![]()
Ik had vorig jaar van een gast die hier 2.3 miljoen aanbood al zijn coins gekocht voor 6,50 ofzo. Verkocht voor een tientjequote:Op woensdag 21 mei 2014 10:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Baasjes.
Ik had ook een goede handel coins kopen voor 9 euro en doorverkopen voor 15 euro![]()
Per 100K dan uiteraard.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar van een gast die hier 2.3 miljoen aanbood al zijn coins gekocht voor 6,50 ofzo. Verkocht voor een tientje
Per 100K dan uiteraard.![]()
![]()
Makkelijk verdienen ja!
Wel een apart mechanisme dat de werkenden extra geld willen verdienen, en degene die in de uitkering zit, per jaar 1 maand uitkering aan FUT besteedt.![]()
Denk dat dat met een ander mechanisme te maken heeft dan het mechanisme van geldstromenquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:28 schreef Toefjes het volgende:
Wel een apart mechanisme dat de werkenden extra geld willen verdienen, en degene die in de uitkering zit, per jaar 1 maand uitkering aan FUT besteedt.
Elke dag![]()
Dat neigt naar de conclusie mentaliteitskwestie, maar dat heb je mij niet horen zeggenquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:28 schreef Toefjes het volgende:
Wel een apart mechanisme dat de werkenden extra geld willen verdienen, en degene die in de uitkering zit, per jaar 1 maand uitkering aan FUT besteedt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
apart dat T.Silva op FUT 13 nog 133K kost en in 14 8K waar is het fout gegaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:28 schreef Toefjes het volgende:
p.s. nog steeds geen TOTS en TOTW uitgelektdat hebben ze dan wel weer op de rit daar in canada hoor
#FreeTrapz![]()
TOTS Di Maria. Die wil ik echt hebben. Daar zou ik alles voor opgevenquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
apart dat T.Silva op FUT 13 nog 133K kost en in 14 8K waar is het fout gegaan
p.s. nog steeds geen TOTS en TOTW uitgelektdat hebben ze dan wel weer op de rit daar in canada hoor
![]()
Ik ook, maar zijn kaartje hoef ik zelf nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TOTS Di Maria. Die wil ik echt hebben. Daar zou ik alles voor opgeven
Elke dag![]()
Dit ja. Ideaal als CM in 41212(2). Die ga ik kopen en echt nooit meer wegdoen. Komt terug in ieder team dat ik maak. BAAS.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TOTS Di Maria. Die wil ik echt hebben. Daar zou ik alles voor opgevenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als de stats van Diego Costa opgewaardeerd worden qua balance, jumping en agility, dan kan dat wel eens een perfecte spits worden![]()
Vind 'm nu al geweldig in een 2 spitsen systeem, kan alleen maar beter worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:43 schreef Toefjes het volgende:
Als de stats van Diego Costa opgewaardeerd worden qua balance, jumping en agility, dan kan dat wel eens een perfecte spits worden![]()
![]()
Rondjes draaien en huppeltjes doen doe ik al niet. En schieten doe ik toch al instinctief met rechts. Al zie ik nu high/high workrates staanquote:![]()
![]()
En zo heeft ieder zijn voorkeuren, want die WR's vind ik dan weer minder storend.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rondjes draaien en huppeltjes doen doe ik al niet. En schieten doe ik toch al instinctief met rechts. Al zie ik nu high/high workrates staanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als Bazema geen TOTS krijgt, denk ik dat ik zijn IF koop. Koningskoppel met Neymarquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De button "transferlijst" is ineens gewoon pleite in mijn telefoonapp, ik kan dus niks meer te koop zetten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had IF Benzema als CF in 433-5, was echt duidelijk merkbaar beter (vooral in de passing) in die rolquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als Bazema geen TOTS krijgt, denk ik dat ik zijn IF koop. Koningskoppel met Neymar
Meestal merk ik niet zo veel verschil bij een IF.![]()
Ik kan gewoon alles relisten (Android app en op Engels..)quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De button "transferlijst" is ineens gewoon pleite in mijn telefoonapp, ik kan dus niks meer te koop zetten![]()
Soms wel, soms niet. Maar ik heb de coins, dus waarom nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had IF Benzema als CF in 433-5, was echt duidelijk merkbaar beter (vooral in de passing) in die rol
Meestal merk ik niet zo veel verschil bij een IF.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IOS heb ik. Opnieuw geïnstalleerd, nu gaat het wel weer goed.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kan gewoon alles relisten (Android app en op Engels..)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat ben je nu uberhaupt aant listen danquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IOS heb ik. Opnieuw geïnstalleerd, nu gaat het wel weer goed.
Elke dag![]()
Iemand al een silver Jumbo geopend? Die bronze MotM is best wel nutteloos aangezien hij ook een TOTS heeft met betere stats.![]()
Boh Kermit ErasmusDie kan wel leuk bij mijn (ex)-Feyenoord squad
IF's die ik al maanden heb. Zoals Morenoquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ben je nu uberhaupt aant listen dan
Verkocht gisteren zo nog wel een Bassong
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je ze er zo hoog opstaan of wil niemand ze ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF's die ik al maanden heb. Zoals Moreno
Verkocht gisteren zo nog wel een Bassong
Elke dag![]()
Heb je dat FIFA world nog? Paas mij jouw coins dan open ik een 7,5k packquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boh Kermit ErasmusDie kan wel leuk bij mijn (ex)-Feyenoord squad
![]()
Dat dreigt wel een lichtgewicht middenveld te wordenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik, samen met Perez wel een mooi koppelEn niet duur na vanavond wss
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zal hem dadelijk weer even installerenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef ThadCastle het volgende:
Heb je dat FIFA world nog? Paas mij jouw coins dan open ik een 7,5k pack![]()
Perez op CM achter LW Gaitan, heb ik nog 2 cm plekken overquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat dreigt wel een lichtgewicht middenveld te worden
Elke dag![]()
Lucho ernaast, Jackson in de spitsquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Perez op CM achter LW Gaitan, heb ik nog 2 cm plekken over
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, dan ziet de wereld er opeens heel anders uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef ThadCastle het volgende:
Wtf dat fifa world heeft TOTS Cech op de markt staan..![]()
Miss zijn daarin alle TOTSEN gereleased omdat ze ze anders niet konden hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef ThadCastle het volgende:
Wtf dat fifa world heeft TOTS Cech op de markt staan..
Elke dag![]()
Nice dan gaan Trapz en ik zo TOTS Toure pullen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Miss zijn daarin alle TOTSEN gereleased omdat ze ze anders niet konden hebben![]()
of het is dezelfde markt als de standaard FUT PC marktquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Miss zijn daarin alle TOTSEN gereleased omdat ze ze anders niet konden hebben![]()
gaan al je dure aankopen als betalend FIFA spelert
#FreeTrapz![]()
Precies. En dat is dan weer lekker voor de omzetquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Miss zijn daarin alle TOTSEN gereleased omdat ze ze anders niet konden hebben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef ThadCastle het volgende:
Wtf dat fifa world heeft TOTS Cech op de markt staan..__!
Cheatsheetje maar ik heb nu een makkelijke tool gevonden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mooi werkwel met een tool oid hoop ik?
Ik had een 442 team met Jackson en Ibarbo en hem op LM.. de NIF was heel goed en toen ik de IF er neerzette was het team opeens kapot en lukte niks meerquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik, samen met Perez wel een mooi koppelEn niet duur na vanavond wss
![]()
![]()
Je brengt me wel op een geweldig ideequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had een 442 team met Jackson en Ibarbo en hem op LM.. de NIF was heel goed en toen ik de IF er neerzette was het team opeens kapot en lukte niks meer
BOHHHDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
die CB met 63 pacequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je brengt me wel op een geweldig idee
[ afbeelding ]
BOHHHvalt een beetje uit de toon in dit team
#FreeTrapz![]()
Moet nog prima kunnen hoor. Piqué doet bij mij goed zijn werk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die CB met 63 pacevalt een beetje uit de toon in dit team
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb ze beter gezien van je. Van Jackson heb ik vooral negatieve verhalen gehoord als hij speelt in een 2-spitsen systeem. Verdediging inclusief keeper wordt ook niemand bang van denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BOHHH![]()
marchetti wat een clown, past blijkbaar niet bij mijn type spel ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ze beter gezien van je. Van Jackson heb ik vooral negatieve verhalen gehoord als hij speelt in een 2-spitsen systeem. Verdediging inclusief keeper wordt ook niemand bang van denk ik.![]()
ga ik dan maar vanuit want sommige zijn erg lovend over hem.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is heel erg alles of niets met hem. Soms pakt hij onmogelijke ballen, en soms krijg je 8 schoten tegen en verlies je met 7-3quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
marchetti wat een clown, past blijkbaar niet bij mijn type spel ofzo![]()
ga ik dan maar vanuit want sommige zijn erg lovend over hem.![]()
Geert Wilders heeft het trouwens goed voor elkaarSaudie Arabie doet geen zaken meer met Nederland
Toch mijn stem herzien dan maar voor morgen.![]()
bij mij is het laatste meestal het gevalquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is heel erg alles of niets met hem. Soms pakt hij onmogelijke ballen, en soms krijg je 8 schoten tegen en verlies je met 7-3gister pakte zelfs de negert van de tegenpartij het 8 voudige
![]()
maar misschien hangt het er ook wel vanaf hoe je verdedigd welke keeper je goed schikt. ik speel met mijn verdediging ver vooruit. als je met 10 man voor de pot hangt is hij misschien wel heel goed.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1% van onze invoer en 2% van onze export.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:04 schreef Toefjes het volgende:
Geert Wilders heeft het trouwens goed voor elkaarSaudie Arabie doet geen zaken meer met Nederland
Toch mijn stem herzien dan maar voor morgen.
Die 3 miljard is zwaar overdreven.
Als hun zo snel op hun (besneden) pikkie getrapt zijn om een of andere kut vlag waar in geknipt is vraag ik me af of je wel handelspartners met hun wil zijn.
We moeten ons niet zo snel laten afblaffen door dat soort extremistische landenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goede tijd voor wat Saudi pricefixe's?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:04 schreef Toefjes het volgende:
Toch mijn stem herzien dan maar voor morgen.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik zou hem ook niet makenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ze beter gezien van je. Van Jackson heb ik vooral negatieve verhalen gehoord als hij speelt in een 2-spitsen systeem. Verdediging inclusief keeper wordt ook niemand bang van denk ik.Maar toch, Insaldi en Paletta nooit mee gespeeld maar de andere spelers bevallen mij zeer goed
Elke dag![]()
Ze zijn boos om die sticker, niet om die vlag waarin geknipt isquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1% van onze invoer en 2% van onze export.
Als hun zo snel op hun (besneden) pikkie getrapt zijn om een of andere kut vlag waar in geknipt is vraag ik me af of je wel handelspartners met hun wil zijn.
We moeten ons niet zo snel laten afblaffen door dat soort extremistische landen
Elke dag![]()
Sowieso op PVV stemmen met de Europese verkiezingenStemmen op Le Penn
PVV, tis goed dat ze bestaan, maar meer dan 1 zeten heeft die partij imo niet nodig, minder ook niet.
Stemadvies voor morgen: CDA. Nog het meest houden zoals het nu is. De rest betekent of meer Europa, wat je niet moet willen, of minder Europa, waar we inmiddels niet meer voor kunnen kiezen.
En uiteindelijk maakt het toch geen reet uit, want die komen toch bij allerlei kutpartijen in de coalitiesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
toch mooi even wat spelertjes uittesten. gister maar een paar potjes met mijn handelswaar gespeeld maar hij kon mij niet erg overtuigen als RW. te weinig diepgang ofzo, misschien wel heel erg goed als RM.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou hem ook niet makenMaar toch, Insaldi en Paletta nooit mee gespeeld maar de andere spelers bevallen mij zeer goed
#FreeTrapz![]()
Er komt toch wel een beste plas olie vanuit die kant naar ons toe? En er zijn best mooie deals gemaakt voor Nederlandse bedrijven in die regio.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1% van onze invoer en 2% van onze export.
We moeten ons niet zo snel laten afblaffen door dat soort extremistische landen![]()
Wilders ook weer met zijn vrijheid van meningsuitingLaat die vlag van die mensen gewoon met rust joh, boeiend
Elke dag![]()
Die gasten worden gekozen in Brussel, en vervolgens hoor je er nooit meer wat van. Behalve van Nelie Smit Kroesquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sowieso op PVV stemmen met de Europese verkiezingenStemmen op Le Penn
PVV, tis goed dat ze bestaan, maar meer dan 1 zeten heeft die partij imo niet nodig, minder ook niet.
Stemadvies voor morgen: CDA. Nog het meest houden zoals het nu is. De rest betekent of meer Europa, wat je niet moet willen, of minder Europa, waar we inmiddels niet meer voor kunnen kiezen.
En uiteindelijk maakt het toch geen reet uit, want die komen toch bij allerlei kutpartijen in de coalitiesZe declareren zich 4 jaar lang suf, en dan mogen er weer anderen die kant op.
![]()
klinkt als een topbaan voor maverquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gasten worden gekozen in Brussel, en vervolgens hoor je er nooit meer wat van. Behalve van Nelie Smit KroesZe declareren zich 4 jaar lang suf, en dan mogen er weer anderen die kant op.
beetje declareren, maveren, en als puntje bij paaltje komt toch op je uitspraken terug komen.
#FreeTrapz![]()
Kan nog wat worden als andere landen het voorbeeld van SA volgen. Sowieso religies beledigen moet je niet doen. De islam is in de basis geen verkeerd geloof. Alleen wordt het vaak verkeerd uitgelegd, en door armoede en analfabetisme wordt de extremistische versie voor waarheid aangenomen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wilders ook weer met zijn vrijheid van meningsuitingLaat die vlag van die mensen gewoon met rust joh, boeiend
![]()
Het enige positieve van de EU is dat je wat goedkoper kunt bellen in het buitenland nuAl die miljarden naar Griekenland.. Had hier echt geen crisis meer hoeven te zijn nu.
![]()
Dat komt door dat belachelijke idee van de Euro. Iedereen die Macroeconomie heeft gehad weet dat zwakkere landen baadt hebben bij een zwakkere munt, zodat het voor rijkere landen aantrekkelijk blijft daar te kopen. Gaan ze landen als Griekenland, die veel zwakker zijn dan landen als Nederland, Duitsland enz. dezelfde munt geven, waardoor niemand meer iets koopt in Griekenlandquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:23 schreef Toefjes het volgende:
Het enige positieve van de EU is dat je wat goedkoper kunt bellen in het buitenland nuAl die miljarden naar Griekenland.. Had hier echt geen crisis meer hoeven te zijn nu.
Dat is echt standaard economie, dat zegt genoeg over brussel dat ze dat niet begrijpenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En op het moment dat Rusland agressief wordt, weten we totaal niet wat te doen, complete apathiequote:Op woensdag 21 mei 2014 12:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat komt door dat belachelijke idee van de Euro. Iedereen die Macroeconomie heeft gehad weet dat zwakkere landen baadt hebben bij een zwakkere munt, zodat het voor rijkere landen aantrekkelijk blijft daar te kopen. Gaan ze landen als Griekenland, die veel zwakker zijn dan landen als Nederland, Duitsland enz. dezelfde munt geven, waardoor niemand meer iets koopt in Griekenland
Dat is echt standaard economie, dat zegt genoeg over brussel dat ze dat niet begrijpen![]()
![]()
Maar om een snelle reactie mogelijk te maken moet je naar een europees buitenlands beleid toe en dus niet op PVV stemmenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En op het moment dat Rusland agressief wordt, weten we totaal niet wat te doen, complete apathie![]()
![]()
Geef Griekenland een Autobuyerquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:28 schreef el-blanchito het volgende:
Iets zegt me dat GJE de oplossing heeft voor de crisis
Goedkoop borden oppikkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heeft het hier is een keer wat niveau zonder elkaar echt aan te vallen kom je hiermee!quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:28 schreef el-blanchito het volgende:
Iets zegt me dat GJE de oplossing heeft voor de crisis
GA BADMINTONNEN MAN!![]()
Volgens Samsom zou de eerste, tweede en derde prioriteit van Brussel "meer werk, goed werk en eerlijk werk''
Wat is eerlijk werk en goed werk?![]()
![]()
Ff offtopic
Maar hebben mensen die met IF Asamoah wel eens gekeken naar de IF van IF Ayew? Best een vergelijkbare speler met prima stats, maar ik kom hem nooit tegeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Misschien verschil in prijs?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:32 schreef el-blanchito het volgende:
Ff offtopic
Maar hebben mensen die met IF Asamoah wel eens gekeken naar de IF van IF Ayew? Best een vergelijkbare speler met prima stats, maar ik kom hem nooit tegen![]()
Ik hadquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BOHHH
Jackson - Ibarbo
Gaitan - Guarin - Naingolan - Cuadrado
Siqueira - Zapata - SIF Benatia - Konko
Marchetti
Het "vieste" team waar ik mee gespeeld heb dit jaar
En de kritiek op Jackson in twee spitsen systeem en Marchetti als doelman deel ik ook niet. Marchetti is voor mij 1 van de beste keepers die ik heb gehad.
edit. maar keepers blijven rare dingen in dit spel, zo'n beetje elke topkeeper is hier wel eens geniaal door iemand genoemd en dramatisch door een ander..
[ Bericht 6% gewijzigd door DutchSL op 21-05-2014 12:41:08 ]![]()
Weet niet of Kami wel zo blij is hiermee, die hoeft denk ik niet met zijn gezicht op FOK! te staanquote:![]()
Heisenberg (of IRL equivalenten daarvanquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
Volgens Samsom zou de eerste, tweede en derde prioriteit van Brussel "meer werk, goed werk en eerlijk werk''
Wat is eerlijk werk en goed werk?) levert goed werk, maar geen eerlijk werk.
De snackbarhouder met zijn tyfes friet van hier in de buurt levert eerlijk werk, maar niet goed.![]()
baadtquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat komt door dat belachelijke idee van de Euro. Iedereen die Macroeconomie heeft gehad weet dat zwakkere landen baadt hebben bij een zwakkere munt, zodat het voor rijkere landen aantrekkelijk blijft daar te kopen. Gaan ze landen als Griekenland, die veel zwakker zijn dan landen als Nederland, Duitsland enz. dezelfde munt geven, waardoor niemand meer iets koopt in Griekenland
Dat is echt standaard economie, dat zegt genoeg over brussel dat ze dat niet begrijpen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Communication Error op de console als je wilt gaan zoeken op de markt. is het weer zo verJe kan helemaal niks zoeken. zelfs als je alles leeg laat
![]()
WOW IK HERKENDE JE BIJNA NIET DOOR JE ANDERE UI.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:43 schreef Maver24 het volgende:
Communication Error op de console als je wilt gaan zoeken op de markt. is het weer zo verJe kan helemaal niks zoeken. zelfs als je alles leeg laat
Mag ik je oude hebben?![]()
ha tijd om dealtjes op te pikken dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:43 schreef Maver24 het volgende:
#FreeTrapz![]()
Ja hoe wil je gaan zoeken dan op de markt als dat niet gaatquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ha tijd om dealtjes op te pikken dus![]()
*is druk aant statistieken dus maakt dommen spelvouten*quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
mijn app doet het gewoon hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja hoe wil je gaan zoeken dan op de markt als dat niet gaat
#FreeTrapz![]()
Volgens mij ging het vooral fout toen rating agencies landen als Griekenland ten onrechte dezelfde credit ratings gaven als Duitsland en Nederland, waardoor de halve wereld Griekse obligaties aanschafte, maar dat terzijdequote:Op woensdag 21 mei 2014 12:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is echt standaard economie, dat zegt genoeg over brussel dat ze dat niet begrijpen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Asamoah is verdedigend beter, heeft betere workrates voor een LM. LW's zijn er genoeg in de Ligue 1 maar niet heel veel in de Serie A en Asamoah is 2x zo duur btwquote:
Elke dag![]()
Ben jij op je xbox atm? kan je even kijken of jij kan zoeken op de markt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:56 schreef Tim86 het volgende:
Dit soort mensen
DIG / Steam account geblokkeerd??!! Help!!!![]()
wie is dat op je ui?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben jij op je xbox atm? kan je even kijken of jij kan zoeken op de markt.![]()
Sticker dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze zijn boos om die sticker, niet om die vlag waarin geknipt isWil jij zaken doen met een land die miljarden pompt naar moskeeen en islamitische scholen waar een extremistische leer wordt gegeven?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er komt toch wel een beste plas olie vanuit die kant naar ons toe? En er zijn best mooie deals gemaakt voor Nederlandse bedrijven in die regio.
http://www.volkskrant.nl/(...)ure-vorm-islam.dhtml
Tevens valt het best mee de olie die wij binnenkrijgen van Saudi-Arabie want het meerendeels halen wij uit oceanen en afrikaanse landen. Maar het zal wel betekenen dat wij een hogere prijs gaan betalen voor brandstoffen.
Ik zeg: niet zwichten voor zo'n barbaars land.
nopequote:Op woensdag 21 mei 2014 12:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben jij op je xbox atm? kan je even kijken of jij kan zoeken op de markt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo is dat, want Nigeria is wel helemaal koosjerquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sticker dan.
[..]
Wil jij zaken doen met een land die miljarden pompt naar moskeeen en islamitische scholen waar een extremistische leer wordt gegeven?
http://www.volkskrant.nl/(...)ure-vorm-islam.dhtml
Tevens valt het best mee de olie die wij binnenkrijgen van Saudi-Arabie want het meerendeels halen wij uit oceanen en afrikaanse landen. Maar het zal wel betekenen dat wij een hogere prijs gaan betalen voor brandstoffen.
Ik zeg: niet zwichten voor zo'n barbaars land.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aha oke oke, foutje bedanktquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Asamoah is verdedigend beter, heeft betere workrates voor een LM. LW's zijn er genoeg in de Ligue 1 maar niet heel veel in de Serie A en Asamoah is 2x zo duur btw
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Hebben hun commentaar op ons?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo is dat, want Nigeria is wel helemaal koosjer
Je kan op xbox idd alleen zoeken naar alles, je mag geen criteria invoeren
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je kan op xbox idd alleen zoeken naar alles, je mag geen criteria invoerenHelemaal flippen natuurlijk
![]()
SPOILER: super vetcool pakketOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs zoeken naar alles lukt nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je kan op xbox idd alleen zoeken naar alles, je mag geen criteria invoeren![]()
Zet je oude UI eens terug want ik ben helemaal in de war.quote:
Dat wel bij mij, en bij veel andere ook want was niet echt iets te vinden, en op alles werd gewoon gebodenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
DIT.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zet je oude UI eens terug want ik ben helemaal in de war.![]()
Ik ken die gozer niet eensquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zet je oude UI eens terug want ik ben helemaal in de war.![]()
hmm kan nu ook niet meer zoeken![]()
hopen dat er een paar biedingen doorheen glippen dan
#FreeTrapz![]()
Kan ik me voorstellen haha.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het "vieste" team waar ik mee gespeeld heb dit jaar
Al kan het natuurlijk altijd erger, maatje heeft dit team in elkaar geflanst. Speelt zowaar ook nog redelijk, had ik niet verwacht.![]()
Betwijfel trouwens of ie nog iets over heeft van z'n vakantiegeld, of hij heeft ook een prima AB.![]()
![]()
Ik zeg altijd : Zoekt en gij zult vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
hmm kan nu ook niet meer zoeken![]()
hopen dat er een paar biedingen doorheen glippen dan![]()
Nee. Is dat dat autorijden? Ik zie elke dag mensen genoeg autorijden. Dat ga ik in mijn vrije tijd niet nog eens kijken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij zapt nooit per ongeluk naar RTL7 op zondag?![]()
Nee ik ook niet. Had wel door dat het een coureur was maar wie wist ik niet, tot hij Rosberg zei. Daar heb ik wel van gehoordquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Is dat dat autorijden? Ik zie elke dag mensen genoeg autorijden. Dat ga ik in mijn vrije tijd niet nog eens kijken.![]()
![]()
Bij deze weet ik niet meer wie je bent en behandel ik je dus als een newbie in het forum.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:20 schreef Maver24 het volgende:
ik verander mijn UI niet. laat het lekker staan zoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Is dat dat autorijden? Ik zie elke dag mensen genoeg autorijden. Dat ga ik in mijn vrije tijd niet nog eens kijken.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Moet je zelf wetenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij deze weet ik niet meer wie je bent en behandel ik je dus als een newbie in het forum.
Als je daar blij van wordt. Moet je het vooral niet laten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lulzquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten
Als je daar blij van wordt. Moet je het vooral niet laten![]()
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: