Volgens mij geeft steam je daar dan bericht over met een toegangscode als het goed is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:32 schreef Roellie80 het volgende:
Als het goed is staat er wel wat meer informatie in de mail van steam. is er niet toevallig vanaf een andere locatie met jou ID ingelogd? Dit gaf bij mij nog wel problemen
Bij mij wel ja, vandaar dat ik het ook vroeg, er moet meer informatie in deze mail gestaan hebben over wat er nu aan de hand isquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:33 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Volgens mij geeft steam je daar dan bericht over met een toegangscode als het goed is.
is dit een grap?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef stephano1990 het volgende:
Ik kreeg gisteren een mailtje dat steam op het punt stond om mijn account te blokkeren. Waar ik dat aan verdiend heb zou ik echt niet weten![]()
Maar ik heb gewoon keurig de instructies in het mailtje opgevoerd en ben via de link in het mailtje naar de desbetreffende pagina gegaan om in te loggen. En daarmee zou het gevaar afgeweken moeten zijn.
Echter merk ik dat sinds vandaag niet meer kan inloggen op steam :S
Heeft steam alsnog mijn account geblokkeerd? En zo ja, kan ik nagaan waarom dit is en ze er eventueel van overtuigen om dit ongedaan te maken?
Dus did.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:40 schreef mvdejong het volgende:
Volgens mij is TS in een klassieke phishing-mail getrapt, en heeft zijn account-gegevens netjes aan een hacker afgestaan.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:40 schreef mvdejong het volgende:
Volgens mij is TS in een klassieke phishing-mail getrapt, en heeft zijn account-gegevens netjes aan een hacker afgestaan.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef stephano1990 het volgende:
Maar ik heb gewoon keurig de instructies in het mailtje opgevoerd en ben via de link in het mailtje naar de desbetreffende pagina gegaan om in te loggen. En daarmee zou het gevaar afgeweken moeten zijn.
Dit. TS is een trol of hij is dik vet gehackt. Geen sms authentication? Erg verdrietig voor je iig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:10 schreef mschol het volgende:
tvp, gewoon voor de afloop
ik verwacht een troll, maar anders mag TS even heropgevoed wordt w.b.t. internet
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef stephano1990 het volgende:
Ik kreeg gisteren een mailtje dat steam op het punt stond om mijn account te blokkeren. Waar ik dat aan verdiend heb zou ik echt niet weten![]()
Echter merk ik dat sinds vandaag niet meer kan inloggen op steam :S
Heeft steam alsnog mijn account geblokkeerd? En zo ja, kan ik nagaan waarom dit is en ze er eventueel van overtuigen om dit ongedaan te maken?
Dat lijkt me dan weer niet wenselijk, je hebt meer mensen zoals de TS.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:24 schreef hottentot het volgende:
Stupiditeit van de dag.
TS post de link ééns
Nah, iedereen is vrij om wel of niet te klikken, en wie nu nog gegevens invult na deze postings is toch te dom om zijn computer aan te zetten, dus die mensen zijn veilig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet wenselijk, je hebt meer mensen zoals de TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |