SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kan ze niet vinden op WeFutquote:.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
wel een stel goede MotM match spelersquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had als TT verwacht: een hele berg MotMs hihaho![]()
Die billen hebben een eigen leven, moeten leerplichtig worden en naar school.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Omdat Matuidi kk slecht is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:18 schreef Roypsv het volgende:
waarom de fuck koopt niemand mijn matuidi ?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ze blijft beweren dat het puur natuur is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Implantaten oid? Ziet er onnatuurlijk uit toch of ben ik gek?
Monaco heeft altijd al mooie shirtjes gehad.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef Tim86 het volgende:
Blijft Monaco sponsorvrij? Dan hebben ze wel een mooi tenue komend seizoen.
[ afbeelding ]
Heb deze nog met Morientes achterop.
Waar heb je die gestolen? Kringloopwinkel?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Monaco heeft altijd al mooie shirtjes gehad.
[ afbeelding ]
Heb deze nog met Morientes achterop.![]()
Lekker man!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
quote:Deco!
oh oh, finale tegen een skillerboy met 6x een 5* skiller..Dinho en Jadson CDM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
fypquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Maver24 het volgende:
Ik was drijfnat maar ja wel een leuk filmpje dan zie je er ook geen kut van![]()
![]()
Dat je dat voor je lol doet johquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha de regen stond precies mijn kant op. haha, sta je dan in je korte broek en t-shirtPittig buitje.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Never mindquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Tim86 het volgende:
oh oh, finale tegen een skillerboy met 6x een 5* skiller..Dinho en Jadson CDM
Hele wedstrijd geen skill move gezien behalve een Ronaldo chop en de 5* variant daarop..wat een kneus. Alleen maar pace abuse en kick-off glitch
Ergste was nog dat hij er nog mee scoorde ook. Cech kon hem zo opvangen maar liet hem zo tussen zijn handen door glippen, waarna hij ook nog mijn CB blokte die hem anders weg kon trappen. Bal hobbelde tegen de paal en Wallyson had een leeg doel
Wel alsnog 5-1 winst..10-0 had een betere uitslag geweest gezien de verhoudingen op het veld..en dat was dan een finale
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou je de volgende keer commentaar willen geven? Bij voorkeur met een paar keer bohhh en schitterend erbij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Maver24 het volgende:
Ik was drijfnat maar ja wel een leuk filmpjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet spelen met L Remy en Sturridgequote:Op woensdag 21 mei 2014 00:56 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Jackson
En dat terwijl hij eerst tijden droog stond omdat hij in een kutteam stond.![]()
![]()
Daar niet mee spelen tja. Kijk mam ik speel met silvers enz want ik wil graag anders zijn dan de restquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar niet mee spelen tja. Kijk mam ik speel met silvers enz want ik wil graag anders zijn dan de rest
Echt een uitstekende silver ja.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Te weinig pace grquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt een uitstekende silver ja.![]()
Wat een kutkloon
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Crespo 239 goals en 76 assists in 199 wedstrijdenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:56 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Jackson
En dat terwijl hij eerst tijden droog stond omdat hij in een kutteam stond.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Offline modus iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:15 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Crespo 239 goals en 76 assists in 199 wedstrijden![]()
![]()
Offline modus iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik speel alleen D1-D2 en af en toe een gold cup grapjas![]()
Kijk hoe erg mensjes zich hier willen bewijzen en verdedigenLaat toch gaan joh
![]()
Not badquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:15 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Crespo 239 goals en 76 assists in 199 wedstrijden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:56 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Jackson
En dat terwijl hij eerst tijden droog stond omdat hij in een kutteam stond.Ik winquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:15 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Crespo 239 goals en 76 assists in 199 wedstrijden
Jackson bijna op hetzelfde gemiddelde so far, maar die sample is een stuk kleiner
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoi maver, kijk eens:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
REPOST GODVERREDOMMEquote:
haha, dat plaatje er ook bijquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ik win
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jackson bijna op hetzelfde gemiddelde so far, maar die sample is een stuk kleiner
DAT IS ZEKER ALLEMAAL IN OFFLINE GRGRAAG VERWIJDEREN![]()
Maver gaat eronder liggen voor 10 euro.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wel in cups ipv seasons. Anders zou de ration wel van 1.4 naar veul lager gaan voor mijn gevoelquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:22 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
haha, dat plaatje er ook bij
DAT IS ZEKER ALLEMAAL IN OFFLINE GR
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Dreetjes zus.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Klasse. Daar wil ik dit nog aan toevoegen:
http://www.vkmag.com/maga(...)n_sports_illustrated
DS2 heeft morgen blaren op zijn linkerhand denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:34 schreef Tim86 het volgende:
Klasse. Daar wil ik dit nog aan toevoegen:
http://www.vkmag.com/maga(...)n_sports_illustrated
DS2 heeft morgen blaren op zijn linkerhand denk ik.
Dat moedervlekje maakt haar echt nog 10x aantrekkelijker.
Die Nina Agdal is toch ook wel een mooi beessie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat moedervlekje maakt haar echt nog 10x aantrekkelijker.
[ afbeelding ]
Goede bikini die laatste. Net alsof 2 handen ze vasthebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Nina Agdal is toch ook wel een mooi beessie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede bikini die laatste. Net alsof 2 handen ze vasthebben
Oh jammer, discard hem maar gewoon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:42 schreef esox83 het volgende:
gaitan in een pack, (niet de motm versie) kut ea
Hahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:42 schreef esox83 het volgende:
gaitan in een pack, (niet de motm versie) kut ea
![]()
![]()
Gisteren mijn team eens omgegooid. Van 4222 naar 4231:
IF Handanovic
Abate - IF Bonucci - Chiellini - Radu
TOTS De Rossi - TOTS Pogba
TOTS Cerci - Hernanes - IF Di Natale
IF Balotelli
En dat speelt aanmerkelijk beter. Ineens lijken Di Natale en Cerci bevrijd ofzo, ze duiken overal op en scoren erop los. Typisch FUT trouwens dat ik me ga afvragen hoe lang dit goed gaat
Ga sowieso mijn verdediging nog versterken met TOTS Chiellini, TOTS Benatia en TOTS Maicon.
[ Bericht 2% gewijzigd door PrideoftheSouth op 21-05-2014 07:02:36 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En met SIF Di Natale neem ik aanquote:Op woensdag 21 mei 2014 06:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gisteren mijn team eens omgegooid. Van 4222 naar 4231:
IF Handanovic
Abate - IF Bonucci - Chiellini - Radu
TOTS De Rossi - TOTS Pogba
TOTS Cerci - Hernanes - IF Di Natale
IF Balotelli
En dat speelt aanmerkelijk beter. Ineens lijken Di Natale en Cerci bevrijd ofzo, ze duiken overal op en scoren erop los. Typisch FUT trouwens dat ik me ga afvragen hoe lang dit goed gaat
Ga sowieso mijn verdediging nog versterken met TOTS Chiellini, TOTS Benatia en TOTS Maicon.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En met SIF Di Natale neem ik aan
En IF Criscito, mocht die er komen .NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vooral bohh vanwege Gundogan en Jacksonquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gelijk dan maar Touré halen ookCech kan me gestolen worden
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als dit erbij komt hebben ze volgend jaar echt een goed team, en BPL-teams in FUT een paar mooie extra optiesquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vooral bohh vanwege Gundogan en JacksonCech kan me gestolen worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, maar niet vanwege het TOTSquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou jongens, de laatste grote TOTS vandaag. Zijn jullie ook zo zenuwachtig?
Statistiek
Elke dag![]()
Gundogan - Ozil, mooi triplelinkje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als dit erbij komt hebben ze volgend jaar echt een goed team, en BPL-teams in FUT een paar mooie extra opties![]()
Statistiekquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, maar niet vanwege het TOTS
Statistiek. Peanuts man. In ieder geval succes ermee
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dankjequote:Op woensdag 21 mei 2014 07:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Statistiek. Peanuts man. In ieder geval succes ermee
Ja tis opzich niet heel moeilijk, maar het is een spss tentamen waar we geen enkele formule bij gegeven krijgen (en we moeten ze wel geven, anders was het niet zo moeilijk), en ik ben wat te laat begonnen waardoor ik nog moet zien of ik bij elke vraag de juiste formule weet
Elke dag![]()
Ik had er ook altijd een hekel aan. Binnentikken en daarna snel weer van de harde schijf verwijderenquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, maar niet vanwege het TOTS
Statistiek
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij ons was dat SPSS tentamen een lachertje. Je mocht er het boek bij houden (en zelfs dingen meenemen op USB), dus ik had een PDF van een simpele manual. Ik had er amper wat voor gedaan en gehaald met een 7quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dankje
Ja tis opzich niet heel moeilijk, maar het is een spss tentamen waar we geen enkele formule bij gegeven krijgen (en we moeten ze wel geven, anders was het niet zo moeilijk), en ik ben wat te laat begonnen waardoor ik nog moet zien of ik bij elke vraag de juiste formule weet
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja als ik hier de slides bij kon houden zou het wel lukkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij ons was dat SPSS tentamen een lachertje. Je mocht er het boek bij houden (en zelfs dingen meenemen op USB), dus ik had een PDF van een simpele manual. Ik had er amper wat voor gedaan en gehaald met een 7
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |