Je was ook te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een afdeling met schrijvers en een eindredacteur die een internetuser emuleren in een sociaal experiment.
Yes, lang, lang geleden.quote:
lijpe shit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, lang, lang geleden.
Nu is er Radio 49 in ONZ, wat een aantal users zijn die voor de lol internetradio maken.
dus je designs waren gewoon van internet gepluktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is nou echt de eerste keer dat ik dat hoor
frits? dat is boon dock!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef Baconbus het volgende:
We hadden een Mystery Guest bij de Haxball. Hij was best goed.
onde mijn nek en zeg ik niet. beetje te herkenbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
heb je een tattoo, wat en waar en picca?
lol aan de achterkant hoop ik?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
onde mijn nek en zeg ik niet. beetje te herkenbaarhet is een tekst.
heb hem al sinds mijn 16e dus als ik hem soms zie ik de spiegel schrik ik
was wel een goed potjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef Baconbus het volgende:
We hadden een Mystery Guest bij de Haxball. Hij was best goed.
ik wilde eigenlijk nog 1 tegen 1 met hem, maar hij ging al weg. ff kijken hoe goed hij was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was wel een goed potje
beetje tactisch enz, ipv dat gestes heel de tijd
en ik word steeds beter
Vanalles, van foute meuk tot metal en alles er tussenin. Ligt aan de persoon die draait. Als er niemand draait draait er een shuffleautomaat die ook verzoekjes aanneemt. (Tenminste, als die het nog doet, die viel wel eens uitquote:
tssss dus dan zou je me bijna gekickt hebben, dat hoeft dan niet, deel me dan niet in dan kijk ik wel en kan ik nog meer lerenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk nog 1 tegen 1 met hem, maar hij ging al weg. ff kijken hoe goed hij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |