Waarom zou je dat niet doen als je met pensioen bent? Het is niet alsof je nog naar werk moetquote:
Zullen de buren fijn vinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nuhuh, ze moest om vijf uur in de ochtend haar bed uit
Natuurlijke selectiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Zielig hoe die man met snor achteruit is gegaan
Yep, leek hij nog meer op de grote leider.quote:
allemoal de schuld van die boom.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Zielig hoe die man met snor achteruit is gegaan
wat vind je van sigur ros en portishead?quote:
Ja natuurlijk, altijd tokkies in sociale woningbouw.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef snellejelle het volgende:
Wat een mensen. Sociale huurwoningen ftw!
Daarom: beroerte gehad?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef hmmmz het volgende:
Die man is wel echt oud geworden in een paar maanden.
Oh god is dit pas een paar maanden geleden?! Ik dacht echt een jaar of twee!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef hmmmz het volgende:
Ik was eerst nog even de oudere albums van Kurt aan het luisteren, maar ze staan op mijn boodschappenlijstje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat vind je van sigur ros en portishead?
Of hij heeft besloten om zijn haar en snor niet meer te verven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef hmmmz het volgende:
Ik vind deze vriendelijker dan die vrouw.quote:
Jets jou ook niet.quote:
En dat is raar als je om 5.30 uur al op lokatie moet zijn?quote:
Vannacht zei ze wat anders. Ha!quote:
'Hou me tegen jonguh'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Wat is dat toch met mensen die het nodig vinden om op nationale tv te roepen dat ze weleens agressief kunnen worden..
Volgende seizoen...buren klagen over te vroeg beginnen met snoeien, andere partij is de NCRV/woningbouwvereniging.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zijn die lui om half zes in de ochtend begonnen met snoeien??!
dat is goeiekoper he, half tarief!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zijn die lui om half zes in de ochtend begonnen met snoeien??!
Evenaart de leeftijd van de boom in de tuin van het achterhuisquote:
Inmiddels zijn ze beiden tot brandhout verworden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Evenaart de leeftijd van de boom in de tuin van het achterhuis
Als Alberto het oordeel mag vellen dan ga ik kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgende seizoen...buren klagen over te vroeg beginnen met snoeien, andere partij is de NCRV/woningbouwvereniging.
Allemaal emotie jonguh.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef Little_Acorn het volgende:
Wat is dat toch bij de RR, dat bijna niemand fatsoenlijk te verstaan is?
Allemaal oud zeer omdat die man haar niet "gelukkig nieuwjaar" wenste 14 jaar geledenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:44 schreef super_tekkel het volgende:
En het water had nix met de boom te maken, maar een slecht geimpregneerde binnenmuur van de kelder
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als Alberto het oordeel mag vellen dan ga ik kijken
Whahahaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die feeks lijkt een beetje op een pratende asperge
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die feeks lijkt een beetje op een pratende asperge
quote:
Ik wacht nog steeds op het shot van de blikken shultenbrau die door de kelder drijven na het snoeien van de boomquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef hmmmz het volgende:
Zonder de boom vangt die muur nog meer water, nog meer overlast
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef Eerin het volgende:
Ik snap niet waarom het zo'n probleem is om een vrouw te slaan. Als iemand het bloed onder je nagels vandaan haalt, hoef je wat mij betreft echt niet te kijken naar wat voor geslacht het heeft.
emancipatie inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef Eerin het volgende:
Ik snap niet waarom het zo'n probleem is om een vrouw te slaan. Als iemand het bloed onder je nagels vandaan haalt, hoef je wat mij betreft echt niet te kijken naar wat voor geslacht het heeft.
Bezint voordat ge schupt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef tralalala het volgende:
Je mot ze niet sloan, je mot ze schuppe!
Yep, dat zei die vent van 41 met zijn 24-jarige vriendin ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef Eerin het volgende:
Ik nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef Eerin het volgende:
Ik vind het echt wel een groot probleem dat iemand in een volledig bordeauxrode outfit voor een felblauwe kappersklem in dr haar kiest. Jemig.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef tralalala het volgende:
Je mot ze niet sloan, je mot ze schuppe!
Ja dat is wel iets andersquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep, dat zei die vent van 41 met zijn 24-jarige vriendin ook.Nu zegt zij helemaal niets meer.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef Eerin het volgende:
Vermeende wateroverlast in de kelder van de buurtjes door de wortels.quote:
Het geheim van de rode haarklemquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef Eerin het volgende:
Ik vind het echt wel een groot probleem dat iemand in een volledig bordeauxrode outfit voor een felblauwe kappersklem in dr haar kiest. Jemig.
Omdat die naalden in de dakgoot van de buren kwamen. Hij moest alle takken aan hun kant eraf halen, toen heeft hij hem maar helemaal laten weghalen.quote:
Tja, waar ligt de grens?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:48 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ja dat is wel iets andersIk bedoel meer klap in het gezicht, niet kapotschoppen.
Maar volgens de RR was de boom toch niet de oorzaak?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:48 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Vermeende wateroverlast in de kelder van de buurtjes door de wortels.
Ja en dan wordt het gevaarlijk, als je die grens niet kentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja, waar ligt de grens?Zal voor een ieder anders zijn.
Klopt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar volgens de RR was de boom toch niet de oorzaak?
Oh, dat heb ik weer gemistquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar volgens de RR was de boom toch niet de oorzaak?
Beetje Calimero dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
"Hij woont daar, en wij wonen hier". Confucius ain't got shit on him!
Dat blijkt wel weer vandaag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ja en dan wordt het gevaarlijk, als je die grens niet kent
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hahah die bus gaf geen voorrang!!!!
Oefenen voor ambtenaar.quote:
Dat is meestal niet zo'n probleem hoor bij dit soort bomen, bovendien wil de gemeente/woningbouwvereniging ook geen negatieve reclame.quote:
Hij klinkt als een van de bejaarden uit Jiskefets Sint Hubertusbergquote:
overhemd past ook net nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zo'n directeur die zich ineens bedenkt dat hij een das moet dragen en een willekeurige das grijpt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:52 schreef Eerin het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor baardmans. Heb je zo'n boompje groot zien worden, moet hij om omdat je buurvrouw zo'n takkewijf is.
Volgens mij is hij zelf ook niet echt sympathiek. Ik heb - bijna - medelijden met hem vanwege die beroerte, maar ik walg een beetje van zijn persoontje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel
En ook 24/7 met dat secreet zitten opgescheept.
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:53 schreef Cheiron het volgende:
Die gast. Wat een toonbeeld van een gemakzuchtige kutmanager
Iets met een kringloop en inkijk bij de buren in de achtertuin.quote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat je bewoners jarenlang laat stikken, symbolisch een boom komt omkappen en dan nog met een jaar gaat rekken. Dat kan toch niet?
Zijn dat die 'assholelijers' die de hele tijd zo met hun vinger wijsden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef alpeko het volgende:
Ik kijk uit naar de familie Bons. Komen die nog voorbij in een van de terugkijk afleveringen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Zijn dat die 'assholelijers' die de hele tijd zo met hun vinger wijsden?
Jawel hoor, ze moeten toch ergens over vergaderen de hele dag?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat je bewoners jarenlang laat stikken, symbolisch een boom komt omkappen en dan nog met een jaar gaat rekken. Dat kan toch niet?
Ik zal het kort samenvallen, een lamzak, een kutwijf en een omgezaagde kutboom in een kutwijk met brakke huizen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:14 schreef Operc het volgende:
[..]
Het staat er ook gewoon niet op. Dat is wel zonde.
In de uiteindelijke uitspraak stond een zin waar de woningbouwvereniging er niet zo goed vanaf kwam en dat zagen ze daar uiteraard anders.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:37 schreef icloud het volgende:
Hoe zou zit het nou met die belediging van meester visser?
Ik las in het lokale suffertje dat meester visser tijdens de hoorzitting hard heeft uitgehaald, en dat de ncrv dat bewust niet heeft uitgezonden, maar veel begreep ik er niet van.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de uiteindelijke uitspraak stond een zin waar de woningbouwvereniging er niet zo goed vanaf kwam en dat zagen ze daar uiteraard anders.
In Ede vinden ze het nogal snel hard.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik las in het lokale suffertje dat meester visser tijdens de hoorzitting hard heeft uitgehaald, en dat de ncrv dat bewust niet heeft uitgezonden, maar veel begreep ik er niet van.
Ze hebben zich verschanst in hun super luxe kantoor, ze hadden allang een beslissing kunnen nemen,,schijnt de uitspraak geweest te zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Ede vinden ze het nogal snel hard.
Daarnaast NCRV , Ghristelijke gemeente, 1+1 =2
Klopt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:07 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze hebben zich verschanst in hun super luxe kantoor, ze hadden allang een beslissing kunnen nemen,,schijnt de uitspraak geweest te zijn
Eensquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:15 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind dat er in één uitzending wel op twee uitzending teruggeblikt kan worden. Dit was nogal saai, eigenlijk.
Die kans is groot want dat issie meestal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit t nu terug te kijken, maar die vent van dat zeikwijf met d'r natte kelder door die boom is toch gewoon kacheltje lam?
Hoe? Ik kan hem nog niet terugkijken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit t nu terug te kijken, maar die vent van dat zeikwijf met d'r natte kelder door die boom is toch gewoon kacheltje lam?
Heb je een linkje? Ik kan hem niet vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
Klootzak.quote:
Het zal een mix zijn neem ik aan? Maarja, het moet wel een beetje vol zitten, als iedereen 5 kennissen meeneemt ziet het er ook niet uitquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef Lkw het volgende:
Ik dacht altijd dat het publiek bij zo'n hoorzitting uit zichzelf kwam (vrienden, buren, kennissen, etc.). Maar blijkbaar doet men heuse oproepen in de lokale media:
http://www.dichtbij.nl/al(...)publiek-gezocht.aspx
Het lijkt mij best lachen eigenlijk. Zeker die van Sliedrecht had ik graag bij willen zijn, woon op 500m van waar de hoorzitting gehouden is. Las pas dat er een Rijdende Rechter-aflevering was gemaakt de maandag ervoor, in de krant. Daarvoor ben ik er nooit iets over tegengekomen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef Lkw het volgende:
Ik dacht altijd dat het publiek bij zo'n hoorzitting uit zichzelf kwam (vrienden, buren, kennissen, etc.). Maar blijkbaar doet men heuse oproepen in de lokale media:
Is ook zo, meestal stroomt het vanzelf vol door de aandacht van de media, maar studio oosterman is volgens mij minder toegankelijk dan het lokale eetcafe waar ze normaal zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef Lkw het volgende:
Ten eerste kocht hij geen zaadjes, maar jatte hij een stekkie uit de tuin van dé buurvrouwquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:54 schreef kalinhos het volgende:
Eigenlijk is die aflevering van gisteren ook wel vreemd. Die man koopt van zijn eigen geld wat zaadjes, plant een boom in zijn eigen tuin, geeft dat ding water vanuit zijn eigen gieter, etc en op 't eind is het ineens de gemeente/woningbouw die beslist wat er met die boom mag gebeuren.
De gemeente / woningbouw heeft gezegd dat hij het moet snoeien bij het dak, vervolgens vond die man dat lelijk en dan mocht hij van hem wel helemaal weg.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:54 schreef kalinhos het volgende:
etc en op 't eind is het ineens de gemeente/woningbouw die beslist wat er met die boom mag gebeuren.
Tja als je zaait op de grond van een andere, dan word het eigendom van de grondeigenaar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:54 schreef kalinhos het volgende:
Eigenlijk is die aflevering van gisteren ook wel vreemd. Die man koopt van zijn eigen geld wat zaadjes, plant een boom in zijn eigen tuin, geeft dat ding water vanuit zijn eigen gieter, etc en op 't eind is het ineens de gemeente/woningbouw die beslist wat er met die boom mag gebeuren.
Dat heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ten eerste kocht hij geen zaadjes, maar jatte hij een stekkie uit de tuin van dé buurvrouwEn het is gewoon de grond van de woningbouw, dus als hij er iets plant is het inderdaad niet zijn eigendom.
De woningbouw heeft hem laten weg halen na overleg met die man, want die wilde idd niet meewerken aan het snoeien, dan maar helemaal weg.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
De gemeente / woningbouw heeft gezegd dat hij het moet snoeien bij het dak, vervolgens vond die man dat lelijk en dan mocht hij van hem wel helemaal weg.
Op die manier kostte het hem geen dubbeltje en die kut buren overleeft ie wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:57 schreef icloud het volgende:
[..]
De woningbouw heeft hem laten weg halen na overleg met die man, want die wilde idd niet meewerken aan het snoeien, dan maar helemaal weg.
Zoals de rijdende rechter al meldde zou snoeien hem ook niks kosten, want in dit geval valt snoeien onder groot onderhoud waar de woonvereniging verantwoordelijk is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op die manier kostte het hem geen dubbeltje en die kut buren overleeft ie wel.
Die ouwe kerel liet gewoon toch de boom weghalen om nog ff te stangen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:10 schreef icloud het volgende:
[..]
Zoals de rijdende rechter al meldde zou snoeien hem ook niks kosten, want in dit geval valt snoeien onder groot onderhoud waar de woonvereniging verantwoordelijk is.
Huurders zijn alleen verantwoordelijk voor klein onderhoud in de tuin, zoals de haag snoeien, bomen bijknippen maar niet rigoureus snoeien.
Mijn ma was ook pas uitgenodigd om een hoorzitting bij te wonen. Ze was niet gegaan. Het ging toen om die 20 jaar oude camper die tweedehands verkocht werd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef Lkw het volgende:
Haha dat is tof, daar wil ik wel een keer bijzijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef Lkw het volgende:
Gluurbuur, da's toch niet normael!?quote:
Nu.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Over een paar minuten gaan we weer los.
en opvallende jasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
Jetske heeft erg opvallende lippenstift.
Onder andere.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef remcoP het volgende:
Ging hij niet ook de gemeente nog aanklagen?
Neckbeards!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:30 schreef trovey het volgende:
Hij heeft nog steeds zijn nekbaard....He wat, God...Bijbel...is hij ineens in de Heer?
Is gewoon een Kringloop, dat hoeft niet chique want kost alleen maar geld.quote:
Misschien om een litteken te verbergen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:33 schreef Cassius het volgende:
Hoe komt iemand nou bij zo'n baardstijl ... zo van "daar kan ik niet goed bij, laat maar zitten" ofzo?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:32 schreef zoem het volgende:
Het is overigens halsbaard, want de nek zit van achteren
Het is echt de eerste keer dat ik het bij iemand zie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien om een litteken te verbergen?
Iemand moet de eerste zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het is echt de eerste keer dat ik het bij iemand zie.
Om lillend vlees te verbergenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien om een litteken te verbergen?
Zo dik is hij niet en die niet meer strakke hals is iets wat vele mensen krijgen bij het ouder worden...alles zakt, ook dat.quote:
Neuh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |