Ieder zijn smaak.quote:
Ah, oké. Ik denk dat ik het weet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deze was een kop kleiner. Mooi, dat was de laatste tip. Klaar, over, done.
waaaaayyy backquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak.
[..]
Ah, oké. Ik denk dat ik het weet.
Maar dat is al best lang geleden toch? Ze heeft al een hele tijd een vriend dacht ik.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:44 schreef Fascination het volgende:
zoveelste naamtopic van Mk, je zou toch bijna denken dat ze me leuk vindt.
Om je poepert glijerig te maken jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
Vaseline, dat is toch voor bepaalde handelingen.
Fijne lippenbalsem.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
Vaseline, dat is toch voor bepaalde handelingen.
Dit, vooral handig voor in landen zoals ecuador.quote:
anale seks kan ook droog in de kakker.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer zonde want minder doeleinden
Ik had eens van die roze met glitters.quote:
Ik zal eens een labello in je poepert douwen.. wedden dat het helptquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer zonde want minder doeleinden
Ook niet erg hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
anale seks kan ook droog in de kakker.
Gewoon even op de tandjes bijtenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
anale seks kan ook droog in de kakker.
Lijkt me niet prettigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal eens een labello in je poepert douwen.. wedden dat het helpt
of in het matras.quote:
precies.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had eens van die roze met glitters.
Ik was FABULOUS
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)er/1004004013221549/
Godver, die had ik moet hebben ipv een baby born.
Achja, nothing beats the real deal.quote:
Er was eens zo'n plaatje met een moeder die tegen haar dochter zegt: ga je uit vanavond? Omdat ze er zo opgemaakt en alles uitzag. zegt ze: Nee, ik ga selfies nemen. moest lachen.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)er/1004004013221549/
Godver, die had ik moet hebben ipv een baby born.
Honger gekregenquote:
Ziet er lekker uit, maar als ontbijt krijg ik het niet weg denk ik.quote:
Eng ...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Honger gekregen
It's funny but sad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er was eens zo'n plaatje met een moeder die tegen haar dochter zegt: ga je uit vanavond? Omdat ze er zo opgemaakt en alles uitzag. zegt ze: Nee, ik ga selfies nemen. moest lachen.
*floep*quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gaat vrij onverwachts
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
Katten zijn dom
De voordeur staat zo bijna de hele dag open, staan jut en jul voor de achterdeur de miauwen dat ze naar binnen willen.![]()
Ja dat is standaard hierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
Katten zijn dom
De voordeur staat zo bijna de hele dag open, staan jut en jul voor de achterdeur de miauwen dat ze naar binnen willen.![]()
Wees blij dat je geen aandachtshoer heb zoals hierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
Katten zijn dom
Ik ook, maar deze was voor mij herkenbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind die "be like" foto's stuk voor stuk oog-aids humor.
Dat doe ik ook vaakquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook, maar deze was voor mij herkenbaarIk moet ook altijd lachen als vrienden een vork pakken bij gerechten met rijst.
Niks, ik heb alleen het gevoel of mijn eten er weer uit wil komenquote:
tmiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Niks, ik heb alleen het gevoel of mijn eten er weer uit wil komen
Jij hebt ervaring mee ? Met aandachtshoeren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen aandachtshoer heb zoals hier
2 tellen niet op schoot en ze begint te piepen, en dan vooral als je bezig bent natuurlijk
ik eet nasi met een vork, en nu?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook, maar deze was voor mij herkenbaarIk moet ook altijd lachen als vrienden een vork pakken bij gerechten met rijst.
Dat heb ik wel vaker hierquote:
wat is jouw probleem?quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Moet ik niet lachen want je bent geen vriend
Zo onderhand wel ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring mee ? Met aandachtshoeren?
Weet ik hetquote:
quote:
Yats, waarom ga je niet een tijdje van het internet af? Je lijkt geprikkeld.quote:
Fuck het internet! Oh nee toch niet, want dan heb ik geen werk meerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Yats, waarom ga je niet een tijdje van het internet af? Je lijkt geprikkeld.
Oh zo'n prater... doet die van ons ook jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo onderhand wel ja.
Ze loopt ook terug te mauwen als je d'r roept enzo
vroeger had je PUB, waar je je kon afreageren op die koters. Maar tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het voor klussen nodig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Het word er niet gezelliger op nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
en JNGquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
vroeger had je PUB, waar je je kon afreageren op die koters. Maar tegenwoordig.
Irritante Asians.quote:
En dat ligt aan mij?quote:
Maar is FOK! dan wel the place to be?quote:
Je doet niet erg gezellig hoor Yats, sorry.quote:
TR gemaakt wegens jullie racistische uitingen jegens mijquote:
Sorry, ik zal wel even een knop om zetten en gezellig gaan doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je doet niet erg gezellig hoor Yats, sorry.
Ik ook. Voel je pijn, ook al ben ik zo blank als als een lammetjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TR gemaakt wegens jullie racistische uitingen jegens mij
Of gewoon ergens anders stoom afblazen, verkapt gezellig doen is voor jou ook geen oplossing, dus pls doe of gezellig ( en los je shit op ) of praat er over, maar niet dat half gehaat en geklaag en ge"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, ik zal wel even een knop om zetten en gezellig gaan doen.
Of je gaat even moven met je saggo gedoe ..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, ik zal wel even een knop om zetten en gezellig gaan doen.
Ik ben al weg. Doeiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of je gaat even moven met je saggo gedoe ..
Ik zeg gewoon niet dat ik buitenlands bloed heb.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. Voel je pijn, ook al ben ik zo blank als als een lammetje
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
Ik kan er gewoon niet tegen dat niemand me mag. Ik ga wel naar bed of zo. Slapen...
kom maar hoor, ik troost je welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
Ik kan er gewoon niet tegen dat niemand me mag. Ik ga wel naar bed of zo. Slapen...
Ahhh. Ik mag je welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
Ik weet toch dat je Bulgaars bent?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon niet dat ik buitenlands bloed heb.
Wij semi-Aziaten moeten elkaar steunen in deze tijden, waarin door populisten van het kaliber Samsom de eensgezindheid systematisch wordt gesloopt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. Voel je pijn, ook al ben ik zo blank als als een lammetje
nee we mochten ook niet over (anale)seks praten. daarom deed hij waarschijnlijk "quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
Nog meer regels?
Niet over auto's, alleen over seks hebben, vooral geen mening hebben en alleen hier zijn als je lief doet.
Ik neem aan dat FOK! geen geschikte plek is om rond te hangen als je een slecht humeur hebt. Vaak wordt het er niet beter op. Dus in mijn geval was het voor zijn eigen bestwil dat ik hem aanraadde van het internet af te gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
Nog meer regels?
Niet over auto's, alleen over seks hebben, vooral geen mening hebben en alleen hier zijn als je lief doet.
Je wordt warmer, maar nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet toch dat je Bulgaars bent?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee we mochten ook niet over (anale)seks praten. daarom deed hij waarschijnlijk ""
Dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat FOK! geen geschikte plek is om rond te hangen als je een slecht humeur hebt. Vaak wordt het er niet beter op. Dus in mijn geval was het voor zijn eigen bestwil dat ik hem aanraadde van het internet af te gaan.
dat stond er niet bij.quote:
Niet met je jetsers!quote:
ik vind het kleinzerig gezeik van jullie allen. zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat FOK! geen geschikte plek is om rond te hangen als je een slecht humeur hebt. Vaak wordt het er niet beter op. Dus in mijn geval was het voor zijn eigen bestwil dat ik hem aanraadde van het internet af te gaan.
Dat ook al niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee we mochten ook niet over (anale)seks praten. daarom deed hij waarschijnlijk ""
Ik begrijp je standpunt maar dat moet hij toch zelf weten. Kan niet verwachten van iedereen dat het altijd maar happy joy joy is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
nee dan gaat yays kotsen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook al niet?
Dus ik mag hier niet eens meer iemand anaal uitwonen
Echt wel. Tippie wan. Van gooische vrouwenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sommige Aziatische vrouwen zijn best mooi
ik kom niet erg aziatisch over.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:13 schreef Tamashii het volgende:
Niemand die zich aanbiedt als Aziatisch vriendinnetje?
Er zijn vast mensen die daar weer opgewonden van worden.quote:
Hosselen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, wat doe jij met een foto van mijn kat?
Hij doet de hele dag al negatief, op andere. Dat is gewoon niet leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef perro. het volgende:
[..]
ik vind het kleinzerig gezeik van jullie allen. zo.
Ik denk dat je niet helemaal begrepen heb wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef perro. het volgende:
[..]
ik vind het kleinzerig gezeik van jullie allen. zo.
Hmm die vind ik niet zo mooiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt wel. Tippie wan. Van gooische vrouwenof Anouk
Leer eens lezen, ffs. Ik zeg nergens dat hij weg MOET, slechts dat ik het hem aanraadde.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook al niet?
Dus ik mag hier niet eens meer iemand anaal uitwonen
[..]
Ik begrijp je standpunt maar dat moet hij toch zelf weten. Kan niet verwachten van iedereen dat het altijd maar happy joy joy is.
Ook van Gooische vrouwen!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm die vind ik niet zo mooiAnouk wie?
Het was een wilde gok. Over wilden gesproken: ben je van een nog niet lang ontdekte inheemse stam?quote:
quote:
nee ga vooral doorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat stond er toch niet?
Maar dan doe ik het wel net buiten de deur van de SC
Gooische vrouwenquote:
Niets mis met anaal geven. Verder ga ik het advies van fera maar opvolgen denk ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha, nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het was een wilde gok. Over wilden gesproken: ben je van een nog niet lang ontdekte inheemse stam?
sterkte jijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis met anaal geven. Verder ga ik het advies van fera maar opvolgen denk ik.
nou en. als ik op elke slak in dit topic zout moet leggen heb ik aan 10 kilo nog niet genoeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij doet de hele dag al negatief, op andere. Dat is gewoon niet leuk.
Dan weet ik het! Azerbeidzjan!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, nee.Maar lekker eten hebben ze wel.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis met anaal geven. Verder ga ik het advies van fera maar opvolgen denk ik.
Ik zeg ook niet dat je dat zei. Alleen dat ik het snapquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Leer eens lezen, ffs. Ik zeg nergens dat hij weg MOET, slechts dat ik het hem aanraadde.
Sorry, ik weet niet of dat van rival magquote:
Nee man.quote:
Nou ja, het ging me meer om wat er na kwam. "Dat mag hij toch zelf weten?". Dat mag inderdaad en heb ik nergens ontkent.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat zei. Alleen dat ik het snap
[..]
Sorry, ik weet niet of dat van rival mag
Even een elastiekje pakkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:13 schreef Tamashii het volgende:
Niemand die zich aanbiedt als Aziatisch vriendinnetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |