Helaas erg herkenbaar. Al start tinder nog steeds niet op.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zit juist op Tinder omdat ik geen gedoe wil, en ja daar valt seks onder. Ongecompliceerde seks. Zonder verwachtingen. Iemand waarmee je slap kan lullen over van alles.
Maar ik trek door mijn 'oh je ziet er zo lief en schattig' alleen maar serieuze Sandra's aan. Ik straal geloof ik ook totaal geen seks uitEerder kom-je-gezellig-mens-erger-je-nieten-met-een-kopje-thee-en-een-biscuitje. FML
Hehehe, net gelezenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:38 schreef Grielen het volgende:
http://www.theawl.com/2013/11/the-complete-tinder-glossary
Ja, als 't goed is gewoon wanneer je tinder opstart.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:26 schreef Basxt het volgende:
Wanneer update je tinder je laatsts gezien status?
Is alleen kijken naar matches genoeg om dat al te doen triggeren?
Misschienquote:
Oké cool, laat maar weten jaquote:
Je mag mij wel appen hoor, scheelt je een hoop gedoequote:Op donderdag 22 mei 2014 20:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oké cool, laat maar weten ja![]()
GVD, Ik kon mijn foto's niet meer aanpassen, Tinder eraf gegooid, ALLES kwijtnog aantal keer opnieuw erop gezet maar helemaal leeg
!! Ben al een keer 50 matches verloren maar nu alles
![]()
Ja, neuken?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:52 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je mag mij wel appen hoor, scheelt je een hoop gedoe
Je mag wel meedoen anders?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oké cool, laat maar weten ja![]()
GVD, Ik kon mijn foto's niet meer aanpassen, Tinder eraf gegooid, ALLES kwijtnog aantal keer opnieuw erop gezet maar helemaal leeg
!! Ben al een keer 50 matches verloren maar nu alles
![]()
Oh youquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Staat wel nog op mijn bucket list maar durfde het niet te vragen.
Ja hoorquote:
Utrecht, ben je toevallig dit weekend beschikbaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Utrecht, ben je toevallig dit weekend beschikbaar?Technisch gezien niet, maar voor jou maak ik tijd vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je range op 90 km zet kan je mij wel tegenkomen
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Schatje ben jequote:Op donderdag 22 mei 2014 21:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, maar voor jou maak ik tijd vrij
Als je je range op 90 km zet kan je mij wel tegenkomen
ik rij 30.000 per jaar. Gemiddeld 80km per dag. Dus als ik bij jou blijf slapen, krijg jij een heerlijk ontbijtje van mij en blijf ik op m'n gemiddeldequote:
Hey, doe dat ff lekker in DM. Ook al is het niet serieus...quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hey, doe dat ff lekker in DM. Ook al is het niet serieus...
Straks gooit Re dit weer dicht...
Re zou een ideale cockblokker zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hey, doe dat ff lekker in DM. Ook al is het niet serieus...
Straks gooit Re dit weer dicht...
Sfeersponsen die mods hierquote:
Ja (film) kijken dat ken ik. Maar vrouwen weten het nooit daarbij te latenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kijken aanraken flikker
Hot or Not scoorde ik een 5quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:39 schreef Godshand het volgende:
Waarom probeert niemand de andere dating apps uit? Iedereen heeft facebook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |