Oh verkeerde gequote, sorryquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik heb geen hulp nodig hoor maar wel bedankt
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:02 schreef Grielen het volgende:
samthegreat5:Andere tak van sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zoekt een gesprekspartnerquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zit juist op Tinder omdat ik geen gedoe wil, en ja daar valt seks onder. Ongecompliceerde seks. Zonder verwachtingen. Iemand waarmee je slap kan lullen over van alles.
Maar ik trek door mijn 'oh je ziet er zo lief en schattig' alleen maar serieuze Sandra's aan. Ik straal geloof ik ook totaal geen seks uitEerder kom-je-gezellig-mens-erger-je-nieten-met-een-kopje-thee-en-een-biscuitje. FML
Geen idee ben hem nog niet tegen gekomenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gebruikt die lieve kerstmuts foto zeker op tinder.
Zoek jij op mannen dan en woon je bij hem in de buurtquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee ben hem nog niet tegen gekomen
Redelijk in de buurt, ja. En nee, ik zoek niet op mannen maar krijg ze wel af en toe op mijn scherm?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoek jij op mannen dan en woon je bij hem in de buurt
Vroeg ik me af. Dan woon je ook bij mij in de buurtquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Redelijk in de buurt, ja. En nee, ik zoek niet op mannen maar krijg ze wel af en toe op mijn scherm?why?
Ja, snap ik maar die why was meer bedoeld waarom ik soms mannen in beeld krijgquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vroeg ik me af. Dan woon je ook bij mij in de buurt
Misschien moet jij je Pellè kapsel herintroduceren, geen vrouw die het zou overwegen om Pellè uit te nodigen om te mens-erger-je-nieten en een kopje thee te drinken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zit juist op Tinder omdat ik geen gedoe wil, en ja daar valt seks onder. Ongecompliceerde seks. Zonder verwachtingen. Iemand waarmee je slap kan lullen over van alles.
Maar ik trek door mijn 'oh je ziet er zo lief en schattig' alleen maar serieuze Sandra's aan. Ik straal geloof ik ook totaal geen seks uitEerder kom-je-gezellig-mens-erger-je-nieten-met-een-kopje-thee-en-een-biscuitje. FML
Friesland? Groningen? Noord-Holland.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, snap ik maar die why was meer bedoeld waarom ik soms mannen in beeld krijgstaat toch echt niet zo ingesteld maar goed.
Friesland of Groningen?
Dat is niet bij ons in de buurt danquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Friesland? Groningen? Noord-Holland.
Ik krijg soms ook mannen. Misschien hebben die zich als vrouw geselecteerd
Dat zijn meestal Bi kerels, ik heb vanochtend in grote paniek een hoop van zulke geblokkeerd na mijn 'iedereen liken actie van gisteravond'quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Friesland? Groningen? Noord-Holland.
Ik krijg soms ook mannen. Misschien hebben die zich als vrouw geselecteerd
Ik heb nog ooit een match gehad met een vent. Ben blijkbaar te lelijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:23 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat zijn meestal Bi kerels, ik heb vanochtend in grote paniek een hoop van zulke geblokkeerd na mijn 'iedereen liken actie van gisteravond'
Ja, stel je voor dat er een tegen je praat. Kei voor schut natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:23 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat zijn meestal Bi kerels, ik heb vanochtend in grote paniek een hoop van zulke geblokkeerd na mijn 'iedereen liken actie van gisteravond'
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Of misschien mot je een baard laten staan ofzo SV
Dat is natuurlijk onzin wat je zegt, maar stel dat m'n zusje weer gaat zitten tinderen op mijn telefoon, die wil ik niet op bepaalde gedachten brengen. Wachtwoorden doe ik niet aan op mn telefoonquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat er een tegen je praat. Kei voor schut natuurlijk.
Present en binnenkort strak in pak (naja, wel casual) voor mijn zusje's trouwerij, dus dan maar foto's laten maken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Of misschien mot je een baard laten staan ofzo SV
Daarom heb ik dus een wachtwoord.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin wat je zegt, maar stel dat m'n zusje weer gaat zitten tinderen op mijn telefoon, die wil ik niet op bepaalde gedachten brengen. Wachtwoorden doe ik niet aan op mn telefoon
Mijn telefoon is zo groot, die kan er niet uitvallen. En in gezelschap komt ie nooit mn broekzak uit dus hij is veilig voor mn vrienden. Maar mijn zusje vraagt soms of ze mag tinderen op mn telefoon "Ik wil een nieuwe schoonzus" dus dan laat ik haar lekker swipenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus een wachtwoord.
Laatst hadden vrienden van me me telefoon toen hij uit mijn broekzak gevallen was. Blij dat ik geen makkelijk wachtwoord heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |