SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef Socios het volgende:
HOAX. Men zal altijd met een papieren treinkaartje kunnen blijven reizen.
van mij part verdwijnt het nooit. denk aan speciale kaartjes als "meereiskaartjes " of uitprint kaartjes van de blokker (speciale dag kaarten). Komen die opeens dan ook op chips ? afhalen op het station met een streepjescode en ID??quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij hoor ik al vijf jaar dat overal die papieren kaartjes moeten verdwijnen in het OV.
quote:
Dus?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de trein dan een soort van daklozenopvang gaat worden.
Van die mensen die al hun kleingeld zo voor die chauffeur neerkieperen en 5 minuten iedereen ophoudenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Plantagehouder het volgende:
Mooi. Hopelijk ook geen papieren kaartjes meer in de bus, die onzin schiet nooit op
Dat kan allemaal al op een chipkaart gezet wordenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
van mij part verdwijnt het nooit. denk aan speciale kaartjes als "meereiskaartjes " of uitprint kaartjes van de blokker (speciale dag kaarten). Komen die opeens dan ook op chips ? afhalen op het station met een streepjescode en ID??
Het vervoeren van al die mensen is sindsdien ook niet veel beter geworden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij hoor ik al vijf jaar dat overal die papieren kaartjes moeten verdwijnen in het OV.
Ik bedoel als je geen ov chipkaart hebt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat kan allemaal al op een chipkaart gezet worden
Meer treinen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Minder beschikbare zitplaatsen voor normale reizigers.
Wegwerpkaarten zijn ook van papier.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef Chocovloek het volgende:
Zonde, wegwerp kaarten? Wat een waardeloze manier van milieu vervuiling. Lekker al dat plastic overal. Nee doe mij die papieren kaartjes maar. Al geloof ik treinprofessor Socios eigenlijk liever dan iemand die gewoon alles nakauwt wat Rtl nieuws zegt
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wegwerpkaarten zijn ook van papier.
Zeg dan gewoon dat het een papieren kaartje is met een chip erin..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef Socios het volgende:
HOAX. Men zal altijd met een papieren treinkaartje kunnen blijven reizen.
Op Duivendrecht stoppen er naar mijn weten geen internationale treinenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:33 schreef belanov het volgende:
Vraag me af wat er nu met de poortjes op A'dam Centraal gebeurt. Dicht doen wordt lastig in verband met toeristen die met een internationale trein aankomen lijkt me. Ook is de stationshal een verbinding tussen het centrum en de IJ-pont.
Ook op een station als Duivendrecht staan poortjes en komen internationale treinen aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |