SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef Socios het volgende:
HOAX. Men zal altijd met een papieren treinkaartje kunnen blijven reizen.
van mij part verdwijnt het nooit. denk aan speciale kaartjes als "meereiskaartjes " of uitprint kaartjes van de blokker (speciale dag kaarten). Komen die opeens dan ook op chips ? afhalen op het station met een streepjescode en ID??quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij hoor ik al vijf jaar dat overal die papieren kaartjes moeten verdwijnen in het OV.
quote:
Dus?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de trein dan een soort van daklozenopvang gaat worden.
Van die mensen die al hun kleingeld zo voor die chauffeur neerkieperen en 5 minuten iedereen ophoudenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Plantagehouder het volgende:
Mooi. Hopelijk ook geen papieren kaartjes meer in de bus, die onzin schiet nooit op
Dat kan allemaal al op een chipkaart gezet wordenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
van mij part verdwijnt het nooit. denk aan speciale kaartjes als "meereiskaartjes " of uitprint kaartjes van de blokker (speciale dag kaarten). Komen die opeens dan ook op chips ? afhalen op het station met een streepjescode en ID??
Het vervoeren van al die mensen is sindsdien ook niet veel beter geworden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij hoor ik al vijf jaar dat overal die papieren kaartjes moeten verdwijnen in het OV.
Ik bedoel als je geen ov chipkaart hebt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat kan allemaal al op een chipkaart gezet worden
Meer treinen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Minder beschikbare zitplaatsen voor normale reizigers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |