abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140199556
quote:
6s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 11:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Als die kerel ultra verlegen is, zal dat wel leuk zijn voor hem, maar een man die liever gaat jagen, zal toch minder voldoening hebben denk ik. Tenzij hij seks met haar wil. En dat zal het geval zijn want mannen, je weet *)
Volgens mij ben ik niet duidelijk genoeg. Ik zal het nog 1x proberen.

Mannen die alleen voldoening halen uit jagen gaan vooral voor de jacht en sex is dan de 'catch'.
Is dit relatie materiaal? nee. Dit zijn vooral van die haantjes die niet bij 1 vrouw blijven.

Mannen die die verder zien dan jagen/prooi zijn geschikter relatie materiaal. Dezen denken verder dan enkel de jacht.

Mijn advies is dan ook stop met denken in jager/prooi hokjes. Want voor een relatie maakt niet uit wie wie heeft gevonden want je je ebnt blij en verliefd op je partner.
newb
pi_140199606
quote:
0s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 12:01 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo'n mindere man. :D
Zo beschouw ik mijzelf niet. Heb genoeg 'gejaagd', na 2-3 weken te scharrelen was voor mij meestal de interresse wel weer over, mijn doel was dan ook nog niet om een relatie te beginnen :p

Ik heb dan ook niet het idee dat TS puur voor de spannende sensuele jacht/prooi spel gaat, maar iets meer eruit wil halen oO<
newb
pi_140199607
quote:
0s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 12:03 schreef WvdL het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik niet duidelijk genoeg. Ik zal het nog 1x proberen.

Mannen die alleen voldoening halen uit jagen gaan vooral voor de jacht en sex is dan de 'catch'.
Is dit relatie materiaal? nee. Dit zijn vooral van die haantjes die niet bij 1 vrouw blijven.

Mannen die die verder zien dan jagen/prooi zijn geschikter relatie materiaal. Dezen denken verder dan enkel de jacht.

Mijn advies is dan ook stop met denken in jager/prooi hokjes. Want voor een relatie maakt niet uit wie wie heeft gevonden want je je ebnt blij en verliefd op je partner.
Ik snap zeker uw punt hoor. Maar toch vind ik dat ze dan de juiste signalen (geen hints) naar die man moet sturen, want als ze zich op een bepaalde manier opstelt kan het ook zijn dat hij haar niet ziet als relatiemateriaal, ze gaat dus toch zelf moeten zien dat ze wat directer is in wat ze wil enzo. Anders; is het boem patat enzo.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140199662
quote:
6s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 12:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik snap zeker uw punt hoor. Maar toch vind ik dat ze dan de juiste signalen (geen hints) naar die man moet sturen, want als ze zich op een bepaalde manier opstelt kan het ook zijn dat hij haar niet ziet als relatiemateriaal, ze gaat dus toch zelf moeten zien dat ze wat directer is in wat ze wil enzo. Anders; is het boem patat enzo.
Precies, mooi dat we dan toch nog op 1 lijn zitten :-p. Maar dat is idd het lastigste een gezonde balans tussen (sensuele) spanning en oprechte interesse. Zondere enige spanning komt er sowieso geen liefdes relatie.
newb
pi_140199704
quote:
6s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 12:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Precies mijn punt. En dat is het verschil en als zij hem gaat verleiden dan gaat hij denken "leuk, seks yeah *O* " terwijl zij denkt " wow hij vindt me leuk :') ".

Hopelijk gaat ze dan toch niet snel met hem naar bed, want dan bevestigt ze wat hij dacht/denkt :@
Dat heeft dan m.i. veel meer te maken met de manier hoe je het doet. Genoeg manieren om te laten blijken wat je intenties zijn. En dan nog: of je seks met iemand hebt daar ben je nog altijd zelf bij toch?

Ik snap je punt overigens wel hoor. Het is als man ook moeilijk om een vrouw duidelijk te maken dat het je niet alleen gaat om die avond met haar mee naar huis te gaan. Kwestie van wat onze voorgangers van beide sekses aan verwachtingen gecreëerd hebben. ;)
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_140199746
quote:
0s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 12:09 schreef keste010 het volgende:

[..]

Dat heeft dan m.i. veel meer te maken met de manier hoe je het doet. Genoeg manieren om te laten blijken wat je intenties zijn. En dan nog: of je seks met iemand hebt daar ben je nog altijd zelf bij toch?

Ik snap je punt overigens wel hoor. Het is als man ook moeilijk om een vrouw duidelijk te maken dat het je niet alleen gaat om die avond met haar mee naar huis te gaan. Kwestie van wat onze voorgangers van beide sekses aan verwachtingen gecreëerd hebben. ;)
Ja dat dus hè ze moet heel duidelijk zijn in wat ze wil naar hem toe en dat maakt veel meer uit dan wie de eerste stap doet. >:)
pi_140199765
Ben trouwens benieuwd of TS inmiddels bezig is om voor lunchtijd even snel een babbeltje te maken.
"Wat heb jij op je brood vandaag? " :P
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
pi_140199768
quote:
14s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 12:07 schreef WvdL het volgende:

[..]

Precies, mooi dat we dan toch nog op 1 lijn zitten :-p. Maar dat is idd het lastigste een gezonde balans tussen (sensuele) spanning en oprechte interesse. Zondere enige spanning komt er sowieso geen liefdes relatie.
We zijn het eens. :9
pi_140199782
quote:
14s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 12:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja dat dus hè ze moet heel duidelijk zijn in wat ze wil naar hem toe en dat maakt veel meer uit dan wie de eerste stap doet. >:)
Precies. Veel belangrijker, dus ze kan prima zelf de eerste stap zetten ;)
pi_140199784
quote:
0s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 12:11 schreef keste010 het volgende:
Ben trouwens benieuwd of TS inmiddels bezig is om voor lunchtijd even snel een babbeltje te maken.
"Wat heb jij op je brood vandaag? " :P
Of "mmmm jouw brood ziet er lekker uit, mag ik ervan proeven" :@
pi_140199801
quote:
6s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 12:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Of "mmmm jouw brood ziet er lekker uit, mag ik ervan proeven" :@
Kijk, nu ga je op de verleid-toer. Daar gaat het dus fout he :P
pi_140199835
quote:
0s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 12:13 schreef keste010 het volgende:

[..]

Precies.. zometeen wil complicate ook nog de worst die er naast ligt.. en dan zo heel demonstratief naar binnen werken.. Maar wel verwachten dat ie een echte gentleman blijft :D
newb
pi_140199836
quote:
0s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 12:13 schreef keste010 het volgende:

[..]

Ik geef haar het voorbeeld van hoe het niet moet 8-) Goed bezig toch? :')

Maar ok, ik ben al blij dat het voor haar duidelijk is dat alles beter is dan mailtje sturen of hem op FB toevoegen. :)
pi_140199859
quote:
0s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 12:14 schreef WvdL het volgende:

[..]

Precies.. zometeen wil complicate ook nog de worst die er naast ligt.. en dan zo heel demonstratief naar binnen werken.. Maar wel verwachten dat ie een echte gentleman blijft :D
quote:
6s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 12:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik geef haar het voorbeeld van hoe het niet moet 8-) Goed bezig toch? :')

Maar ok, ik ben al blij dat het voor haar duidelijk is dat alles beter is dan mailtje sturen of hem op FB toevoegen. :)
pi_140199922
TS, we zijn er uit hoor. Neem je meest sexy boterhammen mee naar werk en stap lekker op die spange boy af. Succes! ^O^
pi_140199960
geef ons wel de updates. Ik leef van leedvermaak namelijk :7
newb
pi_140199983
Ja we willen updates :9
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:48:22 #118
33189 RM-rf
1/998001
pi_140200837
quote:
1s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef Jurrgirl het volgende:

Ik zat zelf eraan te denken om misschien een mailtje te sturen van:

Heey, het is alweer lang geleden, zullen we een keer koffie doen? Gr. Jurrgirl
met alle respect, zelfs afkomstig van een mooie en interessante vrouw, zou ik zulke een 'met-de-deur-binnevallen' gewoon onprettig vinden.
omdat een een beetje autistisch overkomt, alsof je het hele aspect van 'elkaar kennen leren en dan uitvinden of iemands persoonlijkheid je ligt, lijkt te willen overslaan en gelijk doet 'alsof je elkaar al jaren kent.

Nogmaals, eerst moeten je iemand leren kennen en dat gaat eigenlijk heel slecht via emails, smsjes of andere digitale contactvormen.
Juist dat digitale contact kan vaak erg 'eng' overkomen omdat je vrijwel alle non-verbale communicatie en vormen van 'intonatie' en visuele 'signalen' mist (nee, een 'smiley' toevoegen aan een zakelijk mailtje is daarvoor geen vervanging)

zoek dat IRL-contact zelf een beetje op, komt vaker bij hem in de buurt, ontdekt welke personen je 'via-via' verbinden
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_140203203
Ik denk dat ik het maar opgeef, want ik hoorde net van collega dat hij als "gast" bij ons werkte en inmiddels weg is. Dus helaas geen kans meer om hen irl tegen het lijf te lopen...echt balen. Ik vond het al raar dat ik m 2 maanden niet had gezien...daarom dus.
pi_140203222
quote:
0s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik denk dat ik het maar opgeef, want ik hoorde net van collega dat hij als "gast" bij ons werkte en inmiddels weg is. Dus helaas geen kans meer om hen irl tegen het lijf te lopen...echt balen. Ik vond het al raar dat ik m 2 maanden niet had gezien...daarom dus.
Awwwwwwww helaas. Andere keer beter.
pi_140204224
quiter!

Dan toch via facebook benaderen, de kans op face-to-face is weg. dan maar zo :D
newb
pi_140204438
quote:
0s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 14:32 schreef WvdL het volgende:
quiter!

Dan toch via facebook benaderen, de kans op face-to-face is weg. dan maar zo :D
heb alleen zijn mail. Fb ga ik niet doen.

Maar jullie zeggen al dat ik niet moet mailen om hem te leren kennen/het een en ander voor te stellen, vandaar dat ik het opgeef
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:40:48 #123
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140204545
quote:
0s.gif
Op dinsdag 20 mei 2014 21:21 schreef nostra het volgende:
Als een vent een mail krijgt van een vrouwelijke collega met een vraag, die ook nog eens specifiek onder zijn expertise valt, dan antwoordt-ie daar zakelijk op, ook als er een fucking smiley in die mail staat en hij aardig is verwoord.

Die kerel denkt niet: "hey, er staat ook een smiley in die mail en hij is ook wat vriendelijker verwoord dan normaal, misschien vindt zij mij leuk, laat ik haar een e-mail sturen als er een algemene mail voorbij komt, zodat ik mijn wederzijdse interesse laat blijken".

Godtering.
Voordat je het weet reageer je net iets te amikaal en heb je een aanklacht wegens seksuele intimidatie aan je broek...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:42:23 #124
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140204606
quote:
1s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 14:37 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

heb alleen zijn mail. Fb ga ik niet doen.

Maar jullie zeggen al dat ik niet moet mailen om hem te leren kennen/het een en ander voor te stellen, vandaar dat ik het opgeef
En juist facebook zou nog wel kunnen werken, een 'hey ik had je al even niet gezien hoorde dat je weg was zin in een biertje'-bericht komt daar een stuk beter over dan op de werkmail.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140204903
quote:
0s.gif
Op woensdag 21 mei 2014 14:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En juist facebook zou nog wel kunnen werken, een 'hey ik had je al even niet gezien hoorde dat je weg was zin in een biertje'-bericht komt daar een stuk beter over dan op de werkmail.
En toevoegen op linkedin en vanuit daar benaderen? Dan hou je het enigszins zakelijk en daarna kun je het luchtig aftasten zonder gelijk op je bek te gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop