Dat ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan welke man en aan wiens geslachtsdeel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh goh echt zo erg.een man die aan het geslachtsdeel van een andere man zit. Grow up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In welke context precies? Als in dat man A een huisarts is en man B een patiënt ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende: [..] een man die aan het geslachtsdeel van een andere man zit.
Ik vind er niets aan. Een kut is veel interessanter.quote:
Ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan. Een kut is veel interessanter.
rosbiefquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
quote:
In een seksuele context uiteraardquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In welke context precies? Als in dat man A een huisarts is en man B een patiënt ?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan welke man en aan wiens geslachtsdeel.Dat zegt meer over jou dan over mij. SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh wacht dat vind jij waarschijnlijk nog vies ook
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan welke man en aan wiens geslachtsdeel.oh god, kom eens uit die kastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 jaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:39 schreef fyah het volgende:
Wat is jullie grootste leeftijdsverschil qua sekspartner?
22 jaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:39 schreef fyah het volgende:
Ruim 10 jaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:39 schreef fyah het volgende:
7quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:39 schreef fyah het volgende:
3 jaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:39 schreef fyah het volgende:
15quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:39 schreef fyah het volgende:
6 maandenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:39 schreef fyah het volgende:
leuke films waren dat maar de nieuwe de reunion was echt baggerquote:
Ik vind kutjes verdomd ingewikkeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Vind de films alleen leuk als ik stoned benquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
leuke films waren dat maar de nieuwe de reunion was echt bagger
Ik kon hem wel waarderenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
leuke films waren dat maar de nieuwe de reunion was echt bagger
Edit naar 22, verkeerde berekening.quote:
Je hoeft er niet naar te kijken, ik doe al het werk wel, sluit gewoon je ogen en genietquote:
Ik 22, hij 32.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef fyah het volgende:
Hoe oud was je toen?Hier een bescheiden 4 jaar. Ik 26, zij 30.
27quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef fyah het volgende:
25 ofzo weet ik veelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:39 schreef fyah het volgende:
Nou je hebt de buitenste schaamlippen, de binnenste, je hebt een plasgaatje en een clitoris en dat samen heet een vaginaquote:
ik 22 hij 22 jaar ouder :pquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef fyah het volgende:
je moet op veel meer dingen lettenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je er naar kijkt natuurlijk.
Ik hang aan je lippen, ga doorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou je hebt de buitenste schaamlippen, de binnenste, je hebt een plasgaatje en een clitoris en dat samen heet een vagina
/biologie
Wat is daar ingewikkeld aan? Je hebt er zelf een, dat zou dan juist makkelijker moeten zijn.quote:
jajaja dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou je hebt de buitenste schaamlippen, de binnenste, je hebt een plasgaatje en een clitoris en dat samen heet een vagina
/biologie
Laat me raden, Buuf?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/biologie
Wow.quote:
Ik zou Patricia Paay ook gewoon gevenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
/care leeftijd. Ik zou het nog wel doen met iemand van 35 jaar verschil.
Meer ervaring vaak ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geef niet erg veel om leeftijd. Maar 35 jaar ouder zou wel teveel worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou het niet doen met iemand van 70 om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
Geen moeite meequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef niet erg veel om leeftijd. Maar 35 jaar ouder zou wel teveel worden.
Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij 10,5 ligt de max wel, ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar iemand die 70 is, is voor mij op dit moment ook niet 35 jaar ouderquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen met iemand van 70 om eerlijk te zijn
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaZodra ze mijn ouders zouden kunnen zijn, dan hoeft het van mij niet
Dat is met 16 jaar alquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat. En het voelt als man, om een wat oudere vrouw te doen, gewoon extra goedquote:
voor mij welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar iemand die 70 is, is voor mij op dit moment ook niet 35 jaar ouder
Niets.quote:
En jonger? Waar ligt de grens?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ik heb een relatie gehad met iemand die mijn vader had kunnen zijn. Merk je niks van.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat ouder, heb van mijn 22 jaar verschil ook geen spijt gehad, vind het eerder geilquote:
Niet. Ik val eigenlijk absoluut niet op jonger. Heb slechts 1 gedaan die jonger was dan ik. 2 of 3 jaar jonger dan ik. Maar dat.. ja.. neequote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat ouder, heb van mijn 22 jaar verschil ook geen spijt gehad, vind het eerder geil
Dan is het goed tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat ouder, heb van mijn 22 jaar verschil ook geen spijt gehad, vind het eerder geil
Was dat die die eigenlijk nog een relatie bleek te hebben ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb een relatie gehad met iemand die mijn vader had kunnen zijn. Merk je niks van.
Hoe lang duurde die relatie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb een relatie gehad met iemand die mijn vader had kunnen zijn. Merk je niks van.
Wat ouder wel, ja. Een jaar of 10 ouder heb ik geen moeite mee. Maar zodra ze ouder zijn dan dat.. nah..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar ik hang ook niet de homofoob uit als iemand graag piemels aanraakt. Wat Tijn graag doet, moet hij zelf weten. Datzelfde geldt voor Fas en voor alle biseksuele en bi-schierige vrouwen in dit topic. Vingerende, scharende en beffende vrouwen moet kunnen, maar een biseksuele jongen die zegt dat hij aan iemands piemel heeft gezeten gaat te ver? Kortzichtig vind ik dat. Laat hem lekker.quote:
okequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ouder wel, ja. Een jaar of 10 ouder heb ik geen moeite mee. Maar zodra ze ouder zijn dan dat.. nah..Vind ik ook echt niet aantrekkelijk.
Doe jij nou een soort van kwartetten, met al die lijstjes?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet. Ik val eigenlijk absoluut niet op jonger. Heb slechts 1 gedaan die jonger was dan ik. 2 of 3 jaar jonger dan ik. Maar dat.. ja.. nee![]()
Ja gedoe. 2 jaar lang als minares gebruikt terwijl hij thuis een vrouw en drie kinderen had zitten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was dat die die eigenlijk nog een relatie bleek te hebben ofzo?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar ik hang ook niet de homofoob uit als iemand graag piemels aanraakt. Wat Tijn graag doet, moet hij zelf weten. Datzelfde geldt voor Fas en voor alle biseksuele en bi-schierige vrouwen in dit topic. Vingerende, scharende en beffende vrouwen moet kunnen, maar een biseksuele jongen die zegt dat hij aan iemands piemel heeft gezeten gaat te ver? Kortzichtig vind ik dat. Laat hem lekker.
Vind ik ook.quote:
een vriend van mij word binnenkort 43, ik zou hem doen. graag zelfs.quote:
Ligt er ook aan natuurlijk. Sommige vrouwen van 40 zien er beter uit dan sommigen van 30quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ouder wel, ja. Een jaar of 10 ouder heb ik geen moeite mee. Maar zodra ze ouder zijn dan dat.. nah..Vind ik ook echt niet aantrekkelijk.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Doe jij nou een soort van kwartetten, met al die lijstjes?
Mag ik van jou uit de categorie Jong degene geboren in december
Heb ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Doe jij nou een soort van kwartetten, met al die lijstjes?
Mag ik van jou uit de categorie Jong degene geboren in december
12?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:39 schreef fyah het volgende:
Precies mijn puntquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar ik hang ook niet de homofoob uit als iemand graag piemels aanraakt. Wat Tijn graag doet, moet hij zelf weten. Datzelfde geldt voor Fas en voor alle biseksuele en bi-schierige vrouwen in dit topic. Vingerende, scharende en beffende vrouwen moet kunnen, maar een biseksuele jongen die zegt dat hij aan iemands piemel heeft gezeten gaat te ver? Kortzichtig vind ik dat. Laat hem lekker.
Bij haar heb ik altijd het idee dat er een hele zure lucht omheen hangt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |