Dan vraag ik me af waarom je jezelf extreem intelligent vindt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:17 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Juist wel. Je realiseert je dan het belang van die eerste indruk.
Net zoals als dat ik voor sommige mensen niet te slim wil lijken. Gewoon om de zoveel tijd een domme opmerking om het gelijkwaardig te houden
Daar gaat het niet over. Het gaat over jezelf prettig voelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef shootercas het volgende:
Wat voor vrouwen zoek je TS ? slim of dom?
Hij heeft er meerdere topics over geopend waarin hij hulp vroeg, waar hij vervolgens niets mee deed. Toen zei hij dat hij niets ging eten maar volgensmij heeft hij dat nog geen uur volgehouden. Hij weegt 90KG schat ik en hij is 1,80 dus ongeveer 15 KG overgewicht.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:45 schreef marcooooow het volgende:
Ga gewoon eerst afvallen man, het helpt je nu echt niet om 84 euro uit te geven aan een knipbeurt als je een BH moet dragen voor je manboobs.
Dat dacht ik inderdaad ook. Echter kijk je vanaf de cardio zaal rechtstreeks in de zonnebank. Door een raam. En glazen deur. Een beetje een debiel ontwerp.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik weet niet hoe serieus dit is maar goed.. Je zonnebank is niet afgesloten? Over het algmeen ga je er naakt onder en staat ie daarom in een privé ruimte. Tuurlijk kun je 'muziek in', maar dat moet je wel moeite doen om de draadjes niet in de weg te hebben, anders krijg je tanlines
Verder moet je gewoon ff normaal doen, 1 of 2 keer per dag gaan douchen, dat is beter voor je psoriasis en je gaat er juist mìnder snel van stinken.
Ik heb er nog nooit iemand in gezien. Echt bizar dat ze de moeite hebben genomen die dingen daar neer te zetten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dat is inderdaad wel heel vreemd. Spreek de mensen die daar werken er eens op aan, zou ik zeggen. En kijk eens hoe anderen dat doen, met onderbroek aan lijkt me ook zo raar.
En dat laatste hoefde ik niet per sé te weten
Waarom word je dan pissig als ik het een 'me, me, me!'-topic noem?!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit iemand in gezien. Echt bizar dat ze de moeite hebben genomen die dingen daar neer te zetten.
En ik ben een oversharer
Hij wil vooral zichzelf horen praten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:35 schreef marcooooow het volgende:
Zoals gewoonlijk negeert TS het beste advies; de mijne.
Joh, dat zal de reden dan ook wel zijn. Ik ga ook niet onder een zonnebank waar iedereen me in mn poes kan kijken, of dat ik alsnog in bikini moet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit iemand in gezien. Echt bizar dat ze de moeite hebben genomen die dingen daar neer te zetten.
En ik ben een oversharer
Tweewekelijks is eens per twee weken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef Bosscielny het volgende:
2x peer week naar de kapper? Hoe betaal je dat?
Je leest het woordje peer niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tweewekelijks is eens per twee weken.
Ik neem aan dat je 'per' bedoelt?quote:
Gast, je bent student, hebt een bijbaan bij een callcenter en je leent volle bak bij DUOquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn talenten. Ik ben extreem intelligent maar hopeloos onpraktisch.
Ik kan niet mjjn eigen auto repareren maar verdien wel genoeg er een mannetje voor te hebben.![]()
(Overigens ben ik niet lelijk ofzo hoor. Maar ik wil ander haar. En niemand messed with my hair.)
quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:26 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Gast, je bent student, hebt een bijbaan bij een callcenter en je leent volle bak bij DUO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |