Heeft hij 15 kg overgewicht?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef marcooooow het volgende:
Verlies eerst die kilo's maar, dat zal de grootste verandering zijn. Al die BS die je nu doet helpt toch niet als je 15 kilo overwicht hebt. Gewoon op dieet gaan en iets waar je je wel aan kunt houden, en dan heb jij straks ook een vriendin.
dan heb je geen kapsel, maar ben je kaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je er zo
[ afbeelding ]
uit ziet vast niet nee
Beetje fatsoenlijk kapsel moet je gewoon tweewekelijks bijhouden
Kwark met tarwezetmeel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:15 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Die kwark met tarwezemeel is oprecht niet te vreten.
Het remt wel je eetlust. Omdat het zo vies is
Z|o snel groeit je haar niet eens, er valt niets bij te knippen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heel normaal hoor. gewoon even bijknippen. duurt niet lang
Van die ontbijt granen shit. Heel veel vezels. Het proeft gezond.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Z|o snel groeit je haar niet eens, er valt niets bij te knippen.
Gooi er wat fruit bij, heb je dat ook weer binnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Van die ontbijt granen shit. Heel veel vezels. Het proeft gezond.
Die kwark maakt het wel echt heel vies. Ik wordt een beetje misselijk en moet nog leren...
Oh dat, gooi ik altijd met scheppen tegelijk door een smoothie heen, merk je er niets van maar wel vezeltjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Tarwezemel denk ik.
Zemelen, jeweetwel.
Je scheert het gewoon dus, zo niet dan licht je kapper je op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]met 30 cm lang haar komt er dan niks bij nee. Beetje fatsoenlijk kapsel moet je elke twee weken wel even laten bijknippen. Gewoon even de contouren. Kwartiertje en je bent weer klaar
je doet je sig iig wel weer eer aanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Je scheert het gewoon dus, zo niet dan licht je kapper je op.
Moeten jouw opmerkingen weer verwijderd worden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:26 schreef Lienekien het volgende:
Is dit weer zo'n 'me, me, me, me, me!'-topic van NieuweNier?
Ja? Gebeurt dat zo vaak?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Moeten jouw opmerkingen weer verwijderd worden?
Op die leeftijd lijkt het me vanzelfsprekend dat het je geen ene fuck boeit hoe knap mensen je vinden, je bent immers oud en hebt bovendien ook nog de wijsheid van een heel leven. Maar je hebt wel gelijk, ik zie vaak genoeg oude mensen waarvan ik dan denk DAMN die waren vroeger echt knap.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:14 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Sommige oude rimpelige mensen zijn helemaal niet lelijk.
Salon B als die in utrecht zitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:36 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat ga ik inderdaa zeker doen. Ik heb hetzelfde haar al 6 jaar ofzo.![]()
Weet iemand een echt goede kapper in Utrecht? Mjjn haar is best wel lastig. Ik wil het lang maar de meeste styling producten hebben moeite het in model te houden.
Nekhaar bakkebaarden contouren bijwerken. Een leek zal t verschil idd niet zo snel zienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo snel kan je haar niet eens groeien...of TS moet voor een opsteekkapsel gaan.
Haha dat is een kapper school. Die mensen moeren het nog leren.quote:
Dat is niet zomaar je lokale roc om de hoek slimmerd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:03 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha dat is een kapper school. Die mensen moeren het nog leren.
Ik ga gewoon voor de overtoom. Het kost 84 euro maar hopelijk heb je dan ook wat
84 pleuro voor een knipbeurtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:03 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha dat is een kapper school. Die mensen moeren het nog leren.
Ik ga gewoon voor de overtoom. Het kost 84 euro maar hopelijk heb je dan ook wat
Iedereen heeft zijn talenten. Ik ben extreem intelligent maar hopeloos onpraktisch.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:07 schreef Push. het volgende:
[..]
84 pleuro voor een knipbeurtIk ff blij dat ik knap geboren ben
Als je extreem intelligent bent, zal je niet zoveel om je uiterlijk geven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn talenten. Ik ben extreem intelligent maar hopeloos onpraktisch.
Ik kan niet mjjn eigen auto repareren maar verdien wel genoeg er een mannetje voor te hebben.![]()
(Overigens ben ik niet lelijk ofzo hoor. Maar ik wil ander haar. En niemand messed with my hair.)
Juist wel. Je realiseert je dan het belang van die eerste indruk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:14 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Als je extreem intelligent bent, zal je niet zoveel om je uiterlijk geven.
Me too gozert. Ga eerst afvallen. Zonder definitie in je gezicht maakt t allemaal niks uit wat je doet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn talenten. Ik ben extreem intelligent maar hopeloos onpraktisch.
Ik kan niet mjjn eigen auto repareren maar verdien wel genoeg er een mannetje voor te hebben.![]()
(Overigens ben ik niet lelijk ofzo hoor. Maar ik wil ander haar. En niemand messed with my hair.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |