ik heb een warlockquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Als ik ga raiden zitten we op TS. Voice-chat en dan zijn termen idd wel iets anders.
Oh dat was wat je laatst zei, dat je donderdag en vrijdag vrij was. Maar mijn excuses.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Ik werk 5 dagen, alleen niet zoveel uur, dat is er ook gewoon niet op een NSO. In de vakanties werk ik wel ma, die en wo. Maar dan hele dagen.
Zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zolang niemand ruzie zoekt vind ik het al snel gezellig
dus ga je gang, mij hoor je niet snel
rellen op zn tijd is goed te doen !quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zolang niemand ruzie zoekt vind ik het al snel gezellig
dus ga je gang, mij hoor je niet snel
ja maar ik wil niet alleen over sex pratenquote:
Klopt, toen was het vakantie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh dat was wat je laatst zei, dat je donderdag en vrijdag vrij was. Maar mijn excuses.
90 alleen ik lvl latijd en dan kap ik er weer mequote:
ja maar niet als daardoor iemand word weggejaagd, dat vind ik dan minder en zie ik het als pesten.quote:
quote:
Ik heb een Shammy resto/ele, Drood resto/balance, Hunter, Warlock, Priest en Mage op 90.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
90 alleen ik lvl latijd en dan kap ik er weer me
TeamSpeak hadden wij ook veel aan ja... Toch handig als je ff kan roepen als je healing nodig hebt...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Als ik ga raiden zitten we op TS. Voice-chat en dan zijn termen idd wel iets anders.
Makkelijk en gezellig altijdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
TeamSpeak hadden wij ook veel aan ja... Toch handig als je ff kan roepen als je healing nodig hebt...
Of als je de kneuzen uit moet leggen dat ze geen agro moeten gaan lopen trekken als Ik aan het Tanken ben...
baal ervan dat de rotaties, talents etc altijd zo vaak worden verneukt en veranderdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:20 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb een Shammy resto/ele, Drood resto/balance, Hunter, Warlock, Priest en Mage op 90.
En met de pre-order heb ik nog een boost staan. Maar ik weet niet of ik een Monk of Pala doe. Zouden dan wel healers worden.
ik ben er weer! was opruimenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef Persefoneia het volgende:
Isax, waar ben je nou? Ik wil van je glitters horen?
Praten we hier veel over UTO dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar ik wil niet alleen over sex praten
omg echt he
ik praat ook over normale dingen zoals gisteren de 80's en 90's
en utopia, daarom zit ik hier
dat ik nou mee ga met jullie en daarna los ga. tja hihi
nou ja, los![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |