Weet ik. Waarom zou je smachten naar de penis van een naar ventje. Zou raar zijn. Maar heb je een leuk onderwerp of kunnen we vrolijk op deze sneue tour doorgaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar en waarom boeit het je. Het is niet de eerste keer. Jou penis zou me worst wezen
IK VREET ZE OP!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
KOM DAN JONGUH, IK HEB AUBERGINES, ALLES!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef bondage het volgende:
Stelletje baggeraars.
FB / Al een maand niets gepost in MED.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het stom dat ik daar niet aan gedacht had.
Aan de andere kant stelt het mezelf ook wel erg gerust dat ik daar niet aan gedacht had.
Je staat voor lul nu. Ik vind het primaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet ik. Waarom zou je smachten naar de penis van een naar ventje. Zou raar zijn. Maar heb je een leuk onderwerp of kunnen we vrolijk op deze sneue tour doorgaan?
Ik gok het laatste.
Waarom zou ik voor lul staan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je staat voor lul nu. Ik vind het primaGa door oohhhh Jaa
Ik sta er eigenlijk praktisch altijd achterquote:
Wow, we houden eigenshandig fok levendquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef bondage het volgende:
Stelletje baggeraars.
FB / Al een maand niets gepost in MED.
Op dit moment wel ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wow, we houden eigenshandig fok levend
Ja ja, jij wilt liever op de pik. Nou weten we het wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
ik wou eigenlijk zegen dat ik er liever .....
maar ik hou me in![]()
Ik kan het op mijn vingers tellenquote:
volgens mij zoekt ie zelf heel erg maar lukt het niet ofzo dus gaat ie anderen maar heel de tijd koppelenquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ja, jij wilt liever op de pik. Nou weten we het wel.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij zoekt ie zelf heel erg maar lukt het niet ofzo dus gaat ie anderen maar heel de tijd koppelen
Ik barst van de kwalen. Heb op 'mijn' kwalen wel eens gekeken, maar daar zijn de laatste posts echt heel lang geleden van.quote:
wie wil daar nu postenquote:
Conclusie: ouderdomskwalenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik barst van de kwalen. Heb op 'mijn' kwalen wel eens gekeken, maar daar zijn de laatste posts echt heel lang geleden van.
Fokkers hebben kwalen je bent geen uitzonderingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik barst van de kwalen. Heb op 'mijn' kwalen wel eens gekeken, maar daar zijn de laatste posts echt heel lang geleden van.
ooohhhquote:
*logt snel in op kloon-accountquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fokkers hebben kwalen je bent geen uitzondering
Daarom voel ik me hier doorgaans best thuisquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
ik dacht dat dat ook een voorwaarde was om te mogen fokkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kunnen alleen FA en A posten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dan zou je kunnen mee delen dat er niets mede te delen valt.
KPD niet iets voor jouw ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ooohhhdat klinkt een stuk beter
![]()
niet dat medisch slecht is vond het alleen raar dat er dan veel gepost zou moeten worden
Er is niet zoiets als teveel blowen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef Pavement het volgende:
Sorry ik heb echt teveel geblowd ik lig al een paar minuten helemaal in een deuk, geen idee waarom
weet ik eigenlijk niet, ik hang eigenlijk alleen maar hier rondquote:
Nee, was het maar zo'n feest.quote:
nou nou zo erg ben ik toch nietquote:
tetten billen en blote piemels zat daarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet, ik hang eigenlijk alleen maar hier rond
tijdje terug wel verder gekeken dan mijn neus lang is maar dan kom ik toch weer op bepaalde dingen afken er niets aan doen dat ik zo ben
Ohja was het even vergeten, ma/di/wo ben je druk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest.Gewoon gewerkt vanmiddag.
Heb nog wel gelachen, een meisje vroeg waar vlinders wonen. Ik vond dat een goede vraag dus gingen we het uitzoeken. Niet meteen google.
Een collega zei dat vlinders maar 1 dag leven. of in ieder geval de meeste. We kwamen tot de conclusie dat dat niet handig zou zijn in een vlindertuin. Een vader dacht dat ze in het bos woonden.
Ze verstoppen zich als het donker wordt of slecht weer is tussen bladeren van struiken.
ik lig nog steeds dubbel die kop op het eind doet het mquote:
Nee niks mis met jou. Wees wie je bent.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nou nou zo erg ben ik toch niet![]()
zullen er vast erger zijn
trouwens ik vind mezelf niet erg, ik ben wie ik ben
Hahahhaha.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik lig nog steeds dubbel die kop op het eind doet het m
als het over sex gaat zijn het meestal veel jonge mensenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
tetten billen en blote piemels zat daar
Als ik te erg wordt of iets raars zeg, gil maar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee niks mis met jou. Wees wie je bent.
misschien moet je eerst even kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als het over sex gaat zijn het meestal veel jonge mensen
ik ben meer van boven de 30 om mee te kletsen
behalve isax en zwabber natuurlijk![]()
Nee jij bent vrij bescheiden. Voor een gamergirl.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:13 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Als ik te erg wordt of iets raars zeg, gil maar.
Kom hier voor de gezelligheid.
En we hadden bijna gelunched.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest.Gewoon gewerkt vanmiddag.
Huh? Ik werk 5 dagen, alleen niet zoveel uur, dat is er ook gewoon niet op een NSO. In de vakanties werk ik wel ma, die en wo. Maar dan hele dagen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ohja was het even vergeten, ma/di/wo ben je druk.![]()
Hahha, klinkt wel leuk, het mysterie van de vlinders. Zelf ben ik meer dan de libelle's, die gouden.
zolang niemand ruzie zoekt vind ik het al snel gezelligquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:13 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Als ik te erg wordt of iets raars zeg, gil maar.
Kom hier voor de gezelligheid.
eensch tijd voor actie!quote:
Als ik ga raiden zitten we op TS. Voice-chat en dan zijn termen idd wel iets anders.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee jij bent vrij bescheiden. Voor een gamergirl.
Ja!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En we hadden bijna gelunched.
Nou ja, we waren het over eens dat we bijna gelunched hadden kunnen hebben. Soort van.
ik heb een warlockquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Als ik ga raiden zitten we op TS. Voice-chat en dan zijn termen idd wel iets anders.
Oh dat was wat je laatst zei, dat je donderdag en vrijdag vrij was. Maar mijn excuses.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Ik werk 5 dagen, alleen niet zoveel uur, dat is er ook gewoon niet op een NSO. In de vakanties werk ik wel ma, die en wo. Maar dan hele dagen.
Zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zolang niemand ruzie zoekt vind ik het al snel gezellig
dus ga je gang, mij hoor je niet snel
rellen op zn tijd is goed te doen !quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zolang niemand ruzie zoekt vind ik het al snel gezellig
dus ga je gang, mij hoor je niet snel
ja maar ik wil niet alleen over sex pratenquote:
Klopt, toen was het vakantie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh dat was wat je laatst zei, dat je donderdag en vrijdag vrij was. Maar mijn excuses.
90 alleen ik lvl latijd en dan kap ik er weer mequote:
ja maar niet als daardoor iemand word weggejaagd, dat vind ik dan minder en zie ik het als pesten.quote:
quote:
Ik heb een Shammy resto/ele, Drood resto/balance, Hunter, Warlock, Priest en Mage op 90.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
90 alleen ik lvl latijd en dan kap ik er weer me
TeamSpeak hadden wij ook veel aan ja... Toch handig als je ff kan roepen als je healing nodig hebt...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Als ik ga raiden zitten we op TS. Voice-chat en dan zijn termen idd wel iets anders.
Makkelijk en gezellig altijdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
TeamSpeak hadden wij ook veel aan ja... Toch handig als je ff kan roepen als je healing nodig hebt...
Of als je de kneuzen uit moet leggen dat ze geen agro moeten gaan lopen trekken als Ik aan het Tanken ben...
baal ervan dat de rotaties, talents etc altijd zo vaak worden verneukt en veranderdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:20 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb een Shammy resto/ele, Drood resto/balance, Hunter, Warlock, Priest en Mage op 90.
En met de pre-order heb ik nog een boost staan. Maar ik weet niet of ik een Monk of Pala doe. Zouden dan wel healers worden.
ik ben er weer! was opruimenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef Persefoneia het volgende:
Isax, waar ben je nou? Ik wil van je glitters horen?
Praten we hier veel over UTO dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar ik wil niet alleen over sex praten
omg echt he
ik praat ook over normale dingen zoals gisteren de 80's en 90's
en utopia, daarom zit ik hier
dat ik nou mee ga met jullie en daarna los ga. tja hihi
nou ja, los![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |