quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:35 schreef isax het volgende:
[..]
in het echt is het een beetje ala toppers maar dat maakt niet uit.
no such thing as too much glitters
oh we hadden het over US foto hoor. Maar lies als ik op kpd wil, komt het dan in mijn historie te staan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Yep, en KPD is een besloten forum dus foto's en users die daar posten hoeven niet hier besproken te worden.
ik vind piem0ls niet eens mooi, alleen maar lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef Soury het volgende:
Piemels veel en groot en zo niet aantrekkelijk.
Volgens mij is dat alleen te zien door mensen die ook toegang hebben tot KPD.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh we hadden het over US foto hoor. Maar lies als ik op kpd wil, komt het dan in mijn historie te staan?
nee hoor we hadden ook gewoon toegang, maar volgens mij mag alleen je bovenkant nakendquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen te zien door mensen die ook toegang hebben tot KPD.
Volgens mij was een PB naar een admin of een mod daar voldoende om toegang te krijgen toch Lies? Weet eigenijk niet eens meer hoe ik dat gedaan heb toen...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Yep, en KPD is een besloten forum dus foto's en users die daar posten hoeven niet hier besproken te worden.
nee dat was topic US zeg ik net, gewoon openbaar dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Volgens mij was een PB naar een admin of een mod daar voldoende om toegang te krijgen toch Lies? Weet eigenijk niet eens meer hoe ik dat gedaan heb toen...
@anderen Maar idd ik hoor jullie de topics al bespreken, dus jullie hebben toch gewoon toegang?
ik heb ook gekeken dus dat moet dan wel dat het openbaar wasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee dat was topic US zeg ik net, gewoon openbaar dus
Euh, ik ben je kwijt. Jij vraagt of in je pohi te zien is als je KPD post, ik antwoord dat het volgens mij alleen te zien is door mensen die ook in KPD kunnen. Ik zie ABO in jouw pohi, iemand zonder ABO volgens mij niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee hoor we hadden ook gewoon toegang, maar volgens mij mag alleen je bovenkant nakend
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Volgens mij was een PB naar een admin of een mod daar voldoende om toegang te krijgen toch Lies? Weet eigenijk niet eens meer hoe ik dat gedaan heb toen...
@anderen Maar idd ik hoor jullie de topics al bespreken, dus jullie hebben toch gewoon toegang?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt niet zo moeilijk. In het juiste topic je geboortejaar doorgeven en klaar.
Ah ik zie het nu ja Sorry!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee dat was topic US zeg ik net, gewoon openbaar dus
oh okay ik begreep je verkeerd, die topic de we bespraken was niet KPD maar deze dus FOK!Userfoto'squote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh, ik ben je kwijt. Jij vraagt of in je pohi te zien is als je KPD post, ik antwoord dat het volgens mij alleen te zien is door mensen die ook in KPD kunnen. Ik zie ABO in jouw pohi, iemand zonder ABO volgens mij niet.
Vandaar mijn verwarring... Het topic in KPD heet geloof ik ook zoiets...quote:
het werd mij juist aan geraden maar dat is niet het goede topic voor mijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh okay ik begreep je verkeerd, die topic de we bespraken was niet KPD maar deze dus FOK!Userfoto's
Zit je ook op KPD en raad je dat mij aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |