wat is uto?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Praten we hier veel over UTO dan?
Als ik die SC hier zie, zou het me niks verbazen als het in de KPD SC er minder schunnig aan toe gaat
geen idee maar ik kan er om lachen, ik hou van dit soort mensenquote:
Ik maak veel gebruik van IcyVeins.com en noxxic. Filmpjes van Joetoep zijn ook handig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
baal ervan dat de rotaties, talents etc altijd zo vaak worden verneukt en veranderd
nee eigenlijk niet meer neequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Praten we hier veel over UTO dan?
Als ik die SC hier zie, zou het me niks verbazen als het in de KPD SC er minder schunnig aan toe gaat
Foto?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben er weer! was opruimen![]()
ik heb vier lagen glitter (komen nog een paar) in mijn manquette als vloer
maar nu zit het overal.
Dat is wel waar, dit soort filmpjes is hilarisch.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
geen idee maar ik kan er om lachen, ik hou van dit soort mensen
kalfjes zijn lief jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:24 schreef Pavement het volgende:
IK ga een blow draaien en nog ff langs het nieuw geboren kalfje 500mtr verderop kijken, ben een vent maar die kalfjes zij zeauuuuuuuuuuuuuuuuu lief.
nog niet in kpd zittenquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
komt mijn vunzige surfgedrag in mijn historie dan?
Dat zeg ik ook niet... Verval er zelf ook geregeld weer in...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet meer nee![]()
maar ik ben toch niet de enige die schunnig doet, ik ben gewoon begonnen met reageren op jullie grapjes omdat ik dat soort humor ook heb en ja wat er daarna allemaal nog is gebeurt![]()
ach YOLO
Ik vermaak me er prima mee en mijn andere dingetjes doe ik er ook nog bij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:23 schreef mootie het volgende:
Blij dat ik geen WC meer speel. Over tijdverslindende hobbies gesproken.
oh hoopte je daar te treffen.. we hebben vanmiddag de sexy userfoto's ontdekt..quote:
Ik las mee en heb ook even gekeken. Over dat sexy kan nog getwist worden toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh hoopte je daar te treffen.. we hebben vanmiddag de sexy userfoto's ontdekt..Jou nog niet kunnen vinden
glittersquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:28 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het lijkt zwart![]()
denk omdat het nog aan het drogen is.
pff ik hou een spel nooit lang vol.. lang niks nieuws meer geinstalleerd.. laatste was hitman silent ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vermaak me er prima mee en mijn andere dingetjes doe ik er ook nog bij.
Maar er is idd sinds een jaar een nieuwe member, een dame van 26 met 2 kleine kindjes en die zit van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat te gamen. Dat gaat me te ver en ik vind het triest voor de kindjes.
Het is echt niet zo moeilijk. In het juiste topic je geboortejaar doorgeven en klaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
serieus ff, een aantal maanden geleden heb ik serieus een mailtje gestuurd voor kpd maar schijnbaar was mijn halve ziel op tafel gooien niet genoeg.
dus toen ben ik maar een beetje verder gaan rondzoeken hier op het forum
en besloot maar dat ik het wel bij een rls sc hou![]()
en nee niet om het dan express over dingen te hebben, ik doe gewoon mee, meer niet
maar voelde me best wel een tijdje lullig en wist niet goed waar ik met mijn gedachtes en dergelijke heen moest.
gelukkig nu een lieve vriend waar ik het samen allemaal mee ga ontdekken
als hij weer beter is, wat al bijna is want het gaat beter. woohoo
sorry
en ik heb bijna alleen maar met mannen gewerkt dus ik kan er ook niet echt veel aan doen dat daardoor mijn hersens ook veel werken als een man. ben erg dirty minded jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet... Verval er zelf ook geregeld weer in...
Met raids etc. zit je toch wel redelijk vast. Zomaar een paar uur.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Maar er is idd sinds een jaar een nieuwe member, een dame van 26 met 2 kleine kindjes en die zit van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat te gamen. Dat gaat me te ver en ik vind het triest voor de kindjes.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik las mee en heb ook even gekeken. Over dat sexy kan nog getwist worden toch?
op KPD?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef Soury het volgende:
Piemels veel en groot en zo niet aantrekkelijk.
daarom ben ik ook gestopt met gamen en heb ik dingen zoals WOW ook niet gedaan omdat ik gelijk al merkte dat dat niet samen ging. kinderen en gamenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik moest lachen om dat krampachtig ingehouden buikje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Joezi het volgende:
[..]1 slip krijg ik nooit meer uit mijn hoofd
JAquote:
Klopt. Maar ik sign niet altijd. En als ik dat wel doe weet ik dat het laat wordt idd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Met raids etc. zit je toch wel redelijk vast. Zomaar een paar uur.
Vertel eens wat jij aantrekkelijk vindquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef Soury het volgende:
Piemels veel en groot en zo niet aantrekkelijk.
Ik speelde altijd op priv servers. Altijd een van de weinige healers en altijd moeite om nee te zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik sign niet altijd. En als ik dat wel doe weet ik dat het laat wordt idd.
Mannen die dat niet doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vertel eens wat jij aantrekkelijk vind
serieus, dan heb ik iets heel fouts gedaan of we hebben het over een ander deelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt niet zo moeilijk. In het juiste topic je geboortejaar doorgeven en klaar.
Idd. Ik heb ook een paar goede healers, en zeg ook niet gauw nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik speelde altijd op priv servers. Altijd een van de weinige healers en altijd moeite om nee te zeggen.
in het echt is het een beetje ala toppers maar dat maakt niet uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |