Dat weet ik niet, en maakt me ook niet uit. Ik wil ze alleen bewonderen.quote:
Hahaha. Kijk maar op mijn facebook danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, en maakt me ook niet uit. Ik wil ze alleen bewonderen.
Heb ik jouw facebook?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Hahaha. Kijk maar op mijn facebook dan
Jaquote:
Nou is mijn profiel foto niet de beste maar ik vind de minnie mouse oren wel leukquote:
Alle foto's van jou zijn leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou is mijn profiel foto niet de beste maar ik vind de minnie mouse oren wel leuk
Thx!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alle foto's van jou zijn leuk.
Ja lezen, fuck, het is 30 graden, voelt als 45 en ze heeft een lange broek en trui aan? Does not computequote:
Pics!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou is mijn profiel foto niet de beste maar ik vind de minnie mouse oren wel leuk
zie facebook!quote:
Ok!quote:
Ja maar jij bent van de andere kaaaaaaant.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:10 schreef jna het volgende:
Ik had vandaag ook nog gewoon m'n canada goose aan hoor.
Got that feeling all the time @ Fok!quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:09 schreef Dicat het volgende:
Ik had toch iets meer verwacht toen ik op dit topic klikte
Van lang achter de computer zitten krijg je het vanzelf koudquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja lezen, fuck, het is 30 graden, voelt als 45 en ze heeft een lange broek en trui aan? Does not compute![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |