Ze mogen je op een school niet eens aannemen als je niet binnen korte tijd je bevoegdheid haalt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een brutaal mens heeft de halve wereld
Ik heb zoiets een keer echt meegemaakt. Ik was klaar met mijn opleiding en kon niet meteen werk vinden in die richting. Ik had daarom, om in ieder geval een inkomen te hebben, maar gesolliciteerd bij een helpdesk. Er werd toen doodleuk gezegd dat ik een te hoge opleiding had genoten om dat werk te doen, ze waren bang dat ik heel snel weer vertrokken zou zijn. Ik heb het niet geaccepteerd en heb gewoon nog een keer gesolliciteerd, toen wouden ze me wel aannemen omdat ik een 'volhouder' was. Ik ben echter flink doorgegroeid binnen het bedrijf en heb inmiddels een functie die ook bij mijn opleiding past.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
"Helaas, uw IQ van 130 werd niet geschikt geacht voor de functie van schoonmaker"
Dat is wel heel erg tof. Maar hoe vaak komt zoiets nou echt voor? Ik heb ook wel eens meerdere keren op dezelfde vacature gesolliciteerd, maar daar geen vruchten van geplukt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb zoiets een keer echt meegemaakt. Ik was klaar met mijn opleiding en kon niet meteen werk vinden in die richting. Ik had daarom, om in ieder geval een inkomen te hebben, maar gesolliciteerd bij een helpdesk. Er werd toen doodleuk gezegd dat ik een te hoge opleiding had genoten om dat werk te doen, ze waren bang dat ik heel snel weer vertrokken zou zijn. Ik heb het niet geaccepteerd en heb gewoon nog een keer gesolliciteerd, toen wouden ze me wel aannemen omdat ik een 'volhouder' was. Ik ben echter flink doorgegroeid binnen het bedrijf en heb inmiddels een functie die ook bij mijn opleiding past.
Myraela kan dat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze mogen je op een school niet eens aannemen als je niet binnen korte tijd je bevoegdheid haalt.
En Fascination zal wel zo'n jongere schoolverlater zijn die na een jaar lang afwijzingen zo verzuurd is geworden dat ze geen enkele kans meer ziet op de arbeidsmarkt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:21 schreef Fascination het volgende:
PBateman zal wel zo'n oudere werknemer met vast contract zijn die buiten de realiteit van hedendaags solliciteren staat.
Ik geloof niet eens dat je tegenwoordig nog opvalt tussen de 100 afwijzingen die ze doen. Echt niet dat als ze je naam voor de tweede keer zien dat ze denken van "hé, die had ik vorige maand toch ook?"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb zoiets een keer echt meegemaakt. Ik was klaar met mijn opleiding en kon niet meteen werk vinden in die richting. Ik had daarom, om in ieder geval een inkomen te hebben, maar gesolliciteerd bij een helpdesk. Er werd toen doodleuk gezegd dat ik een te hoge opleiding had genoten om dat werk te doen, ze waren bang dat ik heel snel weer vertrokken zou zijn. Ik heb het niet geaccepteerd en heb gewoon nog een keer gesolliciteerd, toen wouden ze me wel aannemen omdat ik een 'volhouder' was. Ik ben echter flink doorgegroeid binnen het bedrijf en heb inmiddels een functie die ook bij mijn opleiding past.
Aangezien Myra haar VWO niet heeft gehaald, moest ze minstens 6 jaar aan opleidingen doen. Dus nee.quote:
Schoolverlater ook meteen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
En Fascination zal wel zo'n jongere schoolverlater zijn die na een jaar lang afwijzingen zo verzuurd is geworden dat ze geen enkele kans meer ziet op de arbeidsmarkt.
Nou ok man, in dit specifieke geval kan het dan niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien Myra haar VWO niet heeft gehaald, moest ze minstens 6 jaar aan opleidingen doen. Dus nee.
Als we met de natte vinger gaan generaliseren dan mag dat!quote:
Zal waarschijnlijk niet veel voorkomen maar ik was wel blij dat ik het had gedaan en dat het me resultaat heeft opgeleverd. Als ik toen die beslissing niet had genomen had mijn toekomst er heel anders uitgezien. Ik heb nu een geweldige baan waar ik heel veel vrijheid heb. Ik bepaal zelf waar ik aan werk, kan een aantal dagen thuis werken en reistijd is werktijd. Ik had het echt niet beter kunnen wensen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg tof. Maar hoe vaak komt zoiets nou echt voor? Ik heb ook wel eens meerdere keren op dezelfde vacature gesolliciteerd, maar daar geen vruchten van geplukt.
Ik maakte ook maar een beetje een grapje, hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Als we met de natte vinger gaan generaliseren dan mag dat!
Same.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een beetje een grapje, hoor.![]()
Dat heb ik wel, maar ik heb een vrij lange opvallende naam die daardoor soms blijft hangen. Niet dat dat me tot nu toe een baan opgeleverd heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens dat je tegenwoordig nog opvalt tussen de 100 afwijzingen die ze doen. Echt niet dat als ze je naam voor de tweede keer zien dat ze denken van "hé, die had ik vorige maand toch ook?"
Het is inmiddels 8 jaar geleden dus zal ongetwijfeld eea veranderd zijn. Dit was echter op uitzendbasis en ik ben ook bij het uitzendbureau langs geweest, dat heeft vast wel geholpen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens dat je tegenwoordig nog opvalt tussen de 100 afwijzingen die ze doen. Echt niet dat als ze je naam voor de tweede keer zien dat ze denken van "hé, die had ik vorige maand toch ook?"
Laat jij je sollicitatiebrieven nakijken door iemand?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar ik heb een vrij lange opvallende naam die daardoor soms blijft hangen. Niet dat dat me tot nu toe een baan opgeleverd heeft.
Ik heb je toch altijd nodig?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:31 schreef Royco1 het volgende:
My spidersense was going crazy.
Wie had me nodig?
Ja, en dat deed ik tijdens mijn studie ook met opdrachten/scripties.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laat jij je sollicitatiebrieven nakijken door iemand?
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, duidelijkIk mag gelukkig blijven.
LL riep jequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dit keer voelde het niet als jou.
U riep?quote:
quote:
Hoezo ''sowieso"?quote:
quote:
Of heb jij geen vip ticket voor deze reeks? Jij bent toch wel één van de personen die hier gewoon hoort, ongeacht neukervaring.quote:
Wauw.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Of heb jij geen vip ticket voor deze reeks? Jij bent toch wel één van de personen die hier gewoon hoort, ongeacht neukervaring.
Die heb ik ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Of heb jij geen vip ticket voor deze reeks? Jij bent toch wel één van de personen die hier gewoon hoort, ongeacht neukervaring.
Maar als je een steengoede motivatiebrief schrijft mag je vast wel blijven van PBateman.quote:
Ik ook dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je een steengoede motivatiebrief schrijft mag je vast wel blijven van PBateman.
Ja, maar jij hebt een relatie, dat compenseert weer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook dan?Want volgens de TT moet ik weg.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zullen we dan samen aan de eisen voldoenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Schopje R&P?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een relatie, dat compenseert weer.
We zien je over drie jaar wel weer terugquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we dan samen aan de eisen voldoen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we dan samen aan de eisen voldoen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of een defecte relatiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Schopje R&P?
O nee, daar zitten alleen mensen zonder een relatie.
Absoluut, absoluut.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je een steengoede motivatiebrief schrijft mag je vast wel blijven van PBateman.
Pics.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:46 schreef Myraela het volgende:
Geachte heer PBateman,
Ik heb grote borsten. Daarom acht ik mijzelf geschikt in deze slowchat te posten.
Met vriendelijke groet,
Mevrouw de liefste, chefkok, directeur, chirurg Myrarela.
Je naam fout spellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:46 schreef Myraela het volgende:
Geachte heer PBateman,
Ik heb grote borsten. Daarom acht ik mijzelf geschikt in deze slowchat te posten.
Met vriendelijke groet,
Mevrouw de liefste, chefkok, directeur, chirurg Myrarela.
Ik heb ooit seks gehad hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:46 schreef bondage het volgende:
[..]
We zien je over drie jaar wel weer terug
Neeeeeee.quote:
quote:
Gevuldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ooit seks gehad hoor
Alleen de tussenliggende tijd is niet zo gevuld
Je moet ook iemand anders vullen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of gevuld worden.quote:
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik die pener is. Je moet het zien als een plug in een te groot gat in de muur, dat werkt niet en valt de boel om.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik die pener is. Je moet het zien als een plug in een te groot gat in de muur, dat werkt niet en valt de boel om.
Haha, Dven is maagd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
Geen neukervaring maar mijn hele leven is al verneukt. Ben ik dus alsnog welkom?
bewuste keuze, niets mis meequote:
Wrijf het er maar in.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Schopje R&P?
Was niet persoonlijk.quote:
Buiten peners vind ik alles prima. Tot hamsters aan toe.quote:
Vooruit dan maarquote:
Hamsters? Is dat niet een beetje nauw?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten peners vind ik alles prima. Tot hamsters aan toe.
Mensen die de topics plaatsen zijn single of hun relatie aan het verneukenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Schopje R&P?
Gewoon flink hoestenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Hamsters? Is dat niet een beetje nauw?
yats, pls. Je bent niet de enige FOK!ker die ik ken. Dus voel je niet zo aangesproken.quote:
Of net uit elkaar. Dus ja, het gaat wel op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die de topics plaatsen zijn single of hun relatie aan het verneuken
True, helaas ervaring meequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Of net uit elkaar. Dus ja, het gaat wel op.
Altijd gezelligquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Of net uit elkaar. Dus ja, het gaat wel op.
Never mindquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
yats, pls. Je bent niet de enige FOK!ker die ik ken. Dus voel je niet zo aangesproken.
Thanks, nu hoef ik niet meer te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:59 schreef Fera het volgende:
R&P:
- "Ik vind een meisje leuk, hoe moet ik dit aanpakken?"
- "Ik ben al x jaar vrijgezel, alle vrouwen zijn kuthoeren"
- "M'n vriendin heeft het na een week al uitgemaakt omdat ik zei dat ik van haar hield"
- "Mijn vriend gaat vreemd. Ik weet het zeker. Ook al is er niets wat daar op wijst, mijn jaloezie wijst me de weg".
Klopt. Ik vond het exen topic zeer behulpzaam.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:58 schreef bondage het volgende:
Maar erover praten helpt wel. Heeft me goed gedaan dat ik mijn verhaal daar kwijt kon.
Ik ook danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ga denk ik in de overgang, ik heb het zo warm.
-"mijn relatie is kapot gegaan en ik kom hier even uithuilen"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:59 schreef Fera het volgende:
R&P:
- "M'n vriendin heeft het na een week al uitgemaakt omdat ik zei dat ik van haar hield"
- "Mijn vriend gaat vreemd. Ik weet het zeker. Ook al is er niets wat daar op wijst, mijn jaloezie wijst me de weg".
Je vergeet de belangrijkste:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:59 schreef Fera het volgende:
R&P:
Dat valt nog wel mee. Erger is:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:00 schreef bondage het volgende:
[..]
-"mijn relatie is kapot gegaan en ik kom hier even uithuilen"
fipo:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste:
"Nog steeds maagd, wat te doen? Ik zie er niet slecht uit, maar ik durf geen vrouwen aan te spreken. Hoe kom ik van m'n maagdelijkheid af?"
1: Laat haar blijken dat je haar leuk vindt. Dan rent ze snel weg en wil ze geen contact meer met je.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:59 schreef Fera het volgende:
R&P:
- "Is het raar dat ik naar de hoeren wil om m'n maagdelijkheid te verliezen?"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste:
"Nog steeds maagd, wat te doen? Ik zie er niet slecht uit, maar ik durf geen vrouwen aan te spreken. Hoe kom ik van m'n maagdelijkheid af?"
7/10 Goed advies.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1: Laat haar blijken dat je haar leuk vindt. Dan rent ze snel weg en wil ze geen contact meer met je.
2. Klopt.
3. Moet je het maar niet zeggen, vrouwen houden van klootzakken.
4. Oké.
Oh ja, de "vrouwen houden van klootzakken"-opmerking.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1: Laat haar blijken dat je haar leuk vindt. Dan rent ze snel weg en wil ze geen contact meer met je.
2. Klopt.
3. Moet je het maar niet zeggen, vrouwen houden van klootzakken.
4. Oké.
Welnee, is nog goed voor de economie ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
- "Is het raar dat ik naar de hoeren wil om m'n maagdelijkheid te verliezen?"
(overlapping met SEX)
Die was op mijn van toepassingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Erger is:
"Mijn vriend(in) heeft het uitgemaakt, tips om hem/haar terug te krijgen?"
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:04 schreef yats het volgende:
Vergeet ook de :
- Mijn familie bemoeit me met mijn partnerkeuze en daarom heeft mijn vriend(in) het uit gemaakt
- Ik ben eenzaam en zoek vrienden
- Ik heb een midlife-crisis en wil alleen nog maar 20 jarige dames
niet
Het valt niet mee voor ons aardige mannenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, de "vrouwen houden van klootzakken"-opmerking.Fok-klassieker inmiddels.
20 jarige damesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:04 schreef yats het volgende:
Vergeet ook de :
- Mijn familie bemoeit me met mijn partnerkeuze en daarom heeft mijn vriend(in) het uit gemaakt
- Ik ben eenzaam en zoek vrienden
- Ik heb een midlife-crisis en wil alleen nog maar 20 jarige dames
niet
quote:
We zijn toch ook een bedreigde soort?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het valt niet mee voor ons aardige mannen
Geen flauw idee waarom ik dan nog maagd benquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, de "vrouwen houden van klootzakken"-opmerking.Fok-klassieker inmiddels.
Hangt er van af in welk land je bent.quote:
Martijn vindt d'r te oud.quote:
Is koel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
VA Wij kunnen wel samen een bedrijd opzetten. Mag jij mn dtp'er zijn. En al mijn ontwerpen drukklaar maken
Ik ookquote:
Vast wel.quote:
Altijd jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]"Se is wel errug volwasse voor dr leefteit. ;p"
Voor mij te jong, ik ga tegenwoordig voor grannies.quote:
Als je geen tanden wil dan kan je ze er ook gewoon uitrammen hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor mij te jong, ik ga tegenwoordig voor grannies.
Kan ik me voorstellen, wie wil er nou geen heerlijk rimpelige kut neuken... Gevoel boven alles.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor mij te jong, ik ga tegenwoordig voor grannies.
Ja, al die strakke kutjes heb ik nou wel gezien. Bovendien doen Shakira en Pique het ook en zij schelen meer, dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, wie wil er nou geen heerlijk rimpelige kut neuken... Gevoel boven alles.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:11 schreef bondage het volgende:
[..]
R&P / Leeftijdsverschil in je relatie.
Dus ik ben 19.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel handig dat FOK! bovenaan stond.
[ afbeelding ]
Geen goed idee idd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus ik ben 19.
12.5 jaar oud?
Nah
Nog even en het internet is alleen Fok!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel handig dat FOK! bovenaan stond.
[ afbeelding ]
Google vind FOK! liefquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog even en het internet is alleen Fok!
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes kijkt effe in shirtje.
Check
*Shazaam*quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Check
Gelukkig zijn ze niet weggelopen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Check
Wip ze er even uit en maak een foto. Mag in DMquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Check
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wip ze er even uit en maak een foto. Mag in DM![]()
Kusjes
Geen lege kantoren en/of wc?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
I'm at the office baby, you'll have to wait. I'll take some for you when I'm in my car
Lijkt me warmer dan enkel een deken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb vannacht zonder deken in een trainingspak geslapenWas op zich prima te doen.
Viel wel mee. Ik moet mijn enkele deken nog even door de wasmachine halen, ruikt een beetje muf. Dit was de meest simpele oplossing die ik kon bedenken aangezien ik niet graag half naakt op bed lig. Doe ik alleen als ik een deken heb.quote:
Of op de achterbank van de auto met airco op standje hoog.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon buiten tussen de bosjes in de schaduw
raarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Of op de achterbank van de auto met airco op standje hoog.
oeh, goed plan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Droog je daar niet snel van op?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Of op de achterbank van de auto met airco op standje hoog.
Goed plekje zoeken & kleedje mee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks komt er ineens iemand en die ziet jullie
Of beestjes en zand
Daar zijn ook wel oplossingen voor te bedenkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks komt er ineens iemand en die ziet jullie
Of beestjes en zand
Goede vraag. Ga naar huis en geniet nog even van het weerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:21 schreef Tamashii het volgende:
Pfffft er is niemand hier dus ik werk alleen. Waarom?
Wat voor oplossingen precies? Je zou een stuk plastic neer kunnen leggen maar denk niet dat het zo geweldig voelt om daarop te rollebollenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zijn ook wel oplossingen voor te bedenken
Als je niet weet wat dan wil je niet genoegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat voor oplossingen precies? Je zou een stuk plastic neer kunnen leggen maar denk niet dat het zo geweldig voelt om daarop te rollebollen
Dat zal het waarschijnlijk zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je niet weet wat dan wil je niet genoeg
Kleedje erover. Of gewoon staand, tegen n boom ofzo. Wees creatief.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat voor oplossingen precies? Je zou een stuk plastic neer kunnen leggen maar denk niet dat het zo geweldig voelt om daarop te rollebollen
Of gewoon binnen, op de vloer, dan kijk je maar naar buiten voor het idee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kleedje erover. Of gewoon staand, tegen n boom ofzo. Wees creatief.
Oeh, tegen een boom. Prima te combineren met mijn fetisj.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kleedje erover. Of gewoon staand, tegen n boom ofzo. Wees creatief.
Frisse lucht plus vogelgeluiden erbij is wel mjammie...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of gewoon binnen, op de vloer, dan kijk je maar naar buiten voor het idee.
Maar vastvinden aan n boom in n openbaar bos gaat me toch te ver. Stel voor dat er toch iemand aankomt... *brrr*quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, tegen een boom. Prima te combineren met mijn fetisj.
Raam kan openquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Frisse lucht plus vogelgeluiden erbij is wel mjammie...
Geen idee, die horen het vast niet.quote:
Als iemand het ziet zullen ze wel raar opkijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar vastvinden aan n boom in n openbaar bos gaat me toch te ver. Stel voor dat er toch iemand aankomt... *brrr*
Bos- en natuurbeheer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fera, wat voor opleiding ga je straks doen eigenlijk?
Jep.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, volgens mij ken ik iemand die dat heeft gedaan. Tof!
Is dat HBO?
Hoezo? Wat is er loos?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat jouw opleiding beter geregeld is dan de mijne.
First World Problems.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
Had geen internet meer net, dus ik ging maar naar buiten.![]()
Ik dacht eedsj bie oh. Als in de Amerikaanse zenderquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, volgens mij ken ik iemand die dat heeft gedaan. Tof!
Is dat HBO?
Bogie lekker laten zwemmen. Hij wilde alleen niet meer mee naar huis. Bleef in het water hangen en spelen als een koppig kind.quote:
Moet vrijdag mijn afstudeeropdracht inleveren. Vandaag kregen we de mail bij wie dat ingeleverd moet worden, wat in groepjes ingedeeld is. Iemand uit mijn groepje wilde het vandaag inleveren, komt toevallig de docent tegen waar wij bij ingedeeld staan. Zegt die docent dat zij niet onze opdrachten na gaat kijken en we het dus ook niet bij haar in moeten leveren. Maar wie dat dan wel gaat doen is nog niet duidelijk.quote:
Wat een gehannes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet vrijdag mijn afstudeeropdracht inleveren. Vandaag kregen we de mail bij wie dat ingeleverd moet worden, wat in groepjes ingedeeld is. Iemand uit mijn groepje wilde het vandaag inleveren, komt toevallig de docent tegen waar wij bij ingedeeld staan. Zegt die docent dat zij niet onze opdrachten na gaat kijken en we het dus ook niet bij haar in moeten leveren. Maar wie dat dan wel gaat doen is nog niet duidelijk.Dus nu moeten we afwachten, en zolang het nog niet duidelijk is onze opdracht inleveren bij het secretariaat.
![]()
Mja, bij ons is het wel regelmatig een zooitje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een gehannes.Maar volgens mij heb je die problemen op elke hogeschool wel.
Waar studeer je dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, bij ons is het wel regelmatig een zooitje.
Daar heb ik ook een paar maanden gezeten. Was inderdaad vaak erg rommelig. Zelfs in die korte tijd dat ik er zat.quote:
Bijna klaar gelukkig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een paar maanden gezeten. Was inderdaad vaak erg rommelig. Zelfs in die korte tijd dat ik er zat.
vondellaan?quote:
Ik zat in Utrecht zelf.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, we zitten tegenwoordig in Amersfoort.
Ik eerst ook, maar ze hebben een aantal opleidingen verplaats naar een nieuwe locatie in Amersfoort.quote:
Huuu, klinkt vies.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit een beetje te internetten tijdens mijn eten, zie ik een plaatje van een piemel met een grote puist er op.
Gelijk geen honger meer.
Baaaaaah.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit een beetje te internetten tijdens mijn eten, zie ik een plaatje van een piemel met een grote puist er op.
Gelijk geen honger meer.
Recentelijk nog? Want ik wist wel dat er een locatie in Amersfoort was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik eerst ook, maar ze hebben een aantal opleidingen verplaats naar een nieuwe locatie in Amersfoort.
Eerste 2 jaar heb ik in Utrecht gedaan, daarna zijn we verhuisd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Baaaaaah.
[..]
Recentelijk nog? Want ik wist wel dat er een locatie in Amersfoort was.
4chanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Huuu, klinkt vies.
Wat zat jij te doen op het internet?
Waar keek je?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelijk geen honger meer.
Zit meestal alleen op het comics gedeelte daar, maar verveelde me.quote:
Jij wilt zeker de link?quote:
Zit je me nu te trollen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, we zitten tegenwoordig in Amersfoort.
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eerste 2 jaar heb ik in Utrecht gedaan, daarna zijn we verhuisd.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik eerst ook, maar ze hebben een aantal opleidingen verplaats naar een nieuwe locatie in Amersfoort.
In be4 dat ben je toch ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:03 schreef Royco1 het volgende:
Damn, waarom moest ik zo nodig een half uurtje trainen.
Voel me een ouwe lul.
HUA heten die locaties. Maar als je dat als een woord uitspreekt klinkt het net als een karatetrap ofzo.quote:
Wat doe jij hier.quote:
Heb ik ook nog 3 jaar gestudeerdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
HUA heten die locaties. Maar als je dat als een woord uitspreekt klinkt het net als een karatetrap ofzo.
Ja tot vorig jaar toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik ook nog 3 jaar gestudeerd
Dat geluid heb ik er net niet bij gemaakt hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
HUA heten die locaties. Maar als je dat als een woord uitspreekt klinkt het net als een karatetrap ofzo.
Tot anderhalf jaar geleden. Vorig jaar januari jaquote:
De tijd gaat zo snel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tot anderhalf jaar geleden. Vorig jaar januari ja
Jaquote:
Ja?quote:
'Je mag hier pas meepraten met 3 jaar neukervaring'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:36 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan de halve TT maar lezen dus ik zou het niet weten
Dat kan toch ook tijdens het Fokken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hou ik mezelf ook altijd voor
[..]
Eten
Ik nu ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn klasgenoten van die opleiding zijn nu aan het afstuderen
Oeh, ik heb ergens gelezen dat jij 7 kilo bent afgevallen. Care to share some tips?quote:
Mij neukenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik nu ook.
[..]
Oeh, ik heb ergens gelezen dat jij 7 kilo bent afgevallen. Care to share some tips?
Dit is SEX, geen WGR.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:37 schreef Royco1 het volgende:
Ik zie nu pas dat het over neukervaring gaat.
Ik dacht werkervaring nav het vorige topic.
Eten en fokkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Koken en Fok!ken?
Ik heb dan wel een laptop maar het lijkt me niet handig dat te doen
Jij wel Faxquote:
Daar zijn 'ze' voor toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, jij laat een meisje al het werk doen?
VA mocht hier ook posten terwijl hij niet aan de 3 jaar zat. Dan mag jij dat ook lijkt me.quote:
Klopt. Combinatie sport, stress en letten op voeding deed et 'em.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik nu ook.
[..]
Oeh, ik heb ergens gelezen dat jij 7 kilo bent afgevallen. Care to share some tips?
Nee hoor, dan zou het 14 kilo geweest zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, jij laat een meisje al het werk doen?
Neequote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zou het 14 kilo geweest zijn.
Ik nam al je eetlust weg?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben afgevallen in de tijd dat wij elkaar niet zagen
Nog steedsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik deed je ook nog een beetje feeden natuurlijk
Biertje op haar rug terwijl je haar doggystyle neemt toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Juist, gewoon lekker liggen, biertje er bij en voetbal kijken terwijl zij aan de gang gaat.
Nee, als ik doggy doe dan wil ik nog weleens te enthousiast worden en te hard gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Biertje op haar rug terwijl je haar doggystyle neemt toch?
Liflafjes?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
Fax lijkt me weg een feeder ja met al z'n liflafjes
Zij deed Tuch het werk?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, als ik doggy doe dan wil ik nog weleens te enthousiast worden en te hard gaan.
En dan flikkert het bier van haar rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |