SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 20-05-2014 14:02:09 ]![]()
Bij Rad van Fortuin had je ook een tijdje ipv Leontien een andere, Pielstroom of zoiets heette ze, dat vonden wij altijd heel grappig op die leeftijd toen.![]()
Dat stukje van Cojones over de reaguurders
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
JAA!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde de topic eigenlijk niet stelen maar het duurde te langWillen we nog meer gifjes in de OP?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
De social club ook al van de buis af. Gaat lekker met NL 3Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Laat DS2 een programma maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
De social club ook al van de buis af. Gaat lekker met NL 3
Lekkere wijven en SMLENO'en, kijkcijfers gegarandeerd.![]()
Nieuw programma met Geraldine als vaste presentatrice dan maarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
De social club ook al van de buis af. Gaat lekker met NL 3Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat was echt het enige programma wat ik keek op de publiekequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
De social club ook al van de buis af. Gaat lekker met NL 3Keek lekker weg, zo tussen het eten en prime-time in
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gisteren mijn laatste coins verkocht en nu weer 50k.. had blijkbaar nog IF Moutinho op de TP staankan ik weer pakjes openen en inhoud verkopen.
![]()
dit herhalen tot je blut bentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:04 schreef DutchSL het volgende:
Gisteren mijn laatste coins verkocht en nu weer 50k.. had blijkbaar nog IF Moutinho op de TP staankan ik weer pakjes openen en inhoud verkopen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij is net de neger dr. Philquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat was het plan jaquote:zo heb ik vorig jaar terwijl ik januari was gestopt en "alle" coins afgerond op 100k had verkocht nog pakjes geopend tot in april ofzo .
Mijn trade accounts zijn nu wel opgedroogd. En net 35k pakje geopend waar niets goeds in zat, zo schiet het wel op![]()
![]()
dafuq, daar is echt veel van te vinden bij google imagesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh Japanners, jullie denken ook aan alles
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Rule 34quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dafuq, daar is echt veel van te vinden bij google images![]()
Die kende ik nog niet. Nu welquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Neequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:36 schreef nickhguitar het volgende:
Iemand nog leuke suggesties voor Ligue 1/frans team?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat een kwats :pquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2855216.page![]()
Is allemaal sarcastisch hèquote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2855216.page
Ik heb blijkbaar een zweetbadge
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Een aantal van die dingen kloppen wel. Even snel mijn badge en kit veranderen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb blijkbaar een zweetbadge![]()
heb ze bijna allemaal gehad.. heb nu iets uit korea met een eenhoorn!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb blijkbaar een zweetbadge![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:40 schreef Roypsv het volgende:
Zou iemand misschien een team voor mij kunnen maken met Zlatan en CR7 in 433 ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:40 schreef Roypsv het volgende:
Zou iemand misschien een team voor mij kunnen maken met Zlatan en CR7 in 433 ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toulalanquote:alsof Roy daar mee gaat spelen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mooien Chem Alvesquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Foutje bij Dani Alves alleen, dat moet iemand anders worden van Real (of die RB van Bordeaux)quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spreken allemaal dezelfde taal johquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
KSA inderdaad, dat zijn de grootste mongolen.quote:Players with country codes in their club names or PSN/XBL names seem to be more stupid than the average person. This goes especially for players with DK in their name (I am from Denmark and this holds true in any other game aswell), but other strong contenders are KSA, UAE and UK.
En ik geloof niet dat Fifa zoveel gespeeld wordt in Saudi Arabië![]()
![]()
Daar gaat het toch niet over, gaat over de Emiratenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
KSA inderdaad, dat zijn de grootste mongolen.
En ik geloof niet dat Fifa zoveel gespeeld wordt in Saudi Arabië
Elke dag![]()
KSA = Kingdom Saudi Arabiaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet over, gaat over de Emiraten
UAE = United Arab Emirates (deze afkorting is me nooit opgevallen eigenlijk bij FUT spelers)![]()
Ik dacht dat KSA over Zuid Afrika ging, laat maarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
KSA = Kingdom Saudi Arabia
UAE = United Arab Emirates (deze afkorting is me nooit opgevallen eigenlijk bij FUT spelers)Beetje dom
Elke dag![]()
Ja, feit dat ze er vaak niks van kunnen compenseert de boel wel. Als ze bijna nooit scoren is het ssh'en ook niet zo erg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die mensen met zogenaamd 'grappige' teamnamen zijn vaak nog het ergst maar vaak zijn ze ook niet goed.
En een team met dure spelers speelt gewoon heerlijk..dat is ook bullshit in de OP. Al merk ik wel dat mensen meer geneigd zijn om als ze toevallig voorstaan in de laatste minuten maar de cornervlag op te gaan zoeken of achterin te gaan tikken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het laten zien van een mooi team is hetzelfde als laten zien dat je een lekkerder wijf hebt dan een ander.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, feit dat ze er vaak niks van kunnen compenseert de boel wel. Als ze bijna nooit scoren is het ssh'en ook niet zo erg.
En een team met dure spelers speelt gewoon heerlijk..dat is ook bullshit in de OP. Al merk ik wel dat mensen meer geneigd zijn om als ze toevallig voorstaan in de laatste minuten maar de cornervlag op te gaan zoeken of achterin te gaan tikken![]()
Die Colo Colo gastjes kom ik zoo vaak tegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb blijkbaar een zweetbadgeSloop ze altijd volledig natuurlijk.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte POTS. Hij komt wellicht terug.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het laten zien van een mooi team is hetzelfde als laten zien dat je een lekkerder wijf hebt dan een ander.Hoe moet ik die vergelijking doortrekken dan? Ik heb een mooi team waarmee ik op normale wijze speel oftewel een lekker wijf waar ik normaal mee omga en mijn tegenstander heeft allemaal vieze wijven die hij loopt aan te randen ter compensatie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het laten zien van een mooi team is hetzelfde als laten zien dat je een lekkerder wijf hebt dan een ander.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat haat ik dat zegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al merk ik wel dat mensen meer geneigd zijn om als ze toevallig voorstaan in de laatste minuten maar de cornervlag op te gaan zoeken of achterin te gaan tikken
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
tegenstander heeft dan een vies dik wijf. Als hij wint kan hij hooguit zeggen dat ze beter pijpt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Hoe moet ik die vergelijking doortrekken dan? Ik heb een mooi team waarmee ik op normale wijze speel oftewel een lekker wijf waar ik normaal mee omga en mijn tegenstander heeft allemaal vieze wijven die hij loopt aan te randen ter compensatie?![]()
Dit is gewoon waarheid. Allemaal mongooltjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb blijkbaar een zweetbadgeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Motta of Verratti lijkt me daar nuttig voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:14 schreef Roypsv het volgende:
Zlatan met ronaldo en een Serie A team er omheen is dit mogelijk ?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Motta is echt een baasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Motta of Verratti lijkt me daar nuttig voor.![]()
![]()
Eckt super easy dit
Elke dag![]()
Moet ook niet heel moeilijk zijn met al die goede triple links bij Juvequote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En toen ineens was wefut super sloomDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn jullie klaar voor het tofste team voor RoykeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Alleen jammer van CasemiroHad daar eerst modric maar kwam erna pas achter dat die daar geen 9 chem heeft
Elke dag![]()
Alleen jammer dat die Chiellini erin staat.quote:
Die gast is voor mij echt downsyndroom patient #1. Verder kan Alba voor Marcelo ook nog.![]()
Dat middenveld doet wel echt pijn aan mijn ogen. Dan moet alles echt van de aanvallers komenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat valt me een beetje tegen van je Grandesco. TOTS Chiellini is de beste verdediger in het spel, op gelijke hoogte met TOTS Benatia.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die Chiellini erin staat.
Die gast is voor mij echt downsyndroom patient #1. Verder kan Alba voor Marcelo ook nog.![]()
Hoor van veel mensen die net als ik de NIF en IF kut vonden dat de TOTS wel een stuk beter is van Chiellini. Misschien toch maar een kans geven .Al zijn IF Bonucci en TOTS Benatia ook wel aardig de perfectie aan het benaderen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer van CasemiroHad daar eerst modric maar kwam erna pas achter dat die daar geen 9 chem heeft
Casemiro is een baas.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Meh, de normale Chiellini is aids. Nog niet gespeeld met TOTS Chiellini, is het echt zo´n vooruitgang=quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat valt me een beetje tegen van je Grandesco. TOTS Chiellini is de beste verdediger in het spel, op gelijke hoogte met TOTS Benatia.![]()
Ja. 5 punten meer. Op wefut.com kun je een compleet overzicht vinden van de upgradesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Meh, de normale Chiellini is aids. Nog niet gespeeld met TOTS Chiellini, is het echt zo´n vooruitgang=Ik wil nog een 3-mans defensie maken met IF Bonnuci erbijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:35 schreef Tim86 het volgende:
Hoor van veel mensen die net als ik de NIF en IF kut vonden dat de TOTS wel een stuk beter is van Chiellini. Misschien toch maar een kans geven .Al zijn IF Bonucci en TOTS Benatia ook wel aardig de perfectie aan het benaderen![]()
![]()
Sommige mensen willen niet zoveel betalen voor de Sounders 3rd kit dus ik ben het er niet helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit is gewoon waarheid. Allemaal mongooltjes.![]()
Stats wilt niks zeggen...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. 5 punten meer. Op wefut.com kun je een compleet overzicht vinden van de upgrades
[..]
Ik wil nog een 3-mans defensie maken met IF Bonnuci erbij![]()
Random Mangalaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:41 schreef nickhguitar het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/12014125/
Dit team net gemaakt, nog 80 k over. Wat nog te halen?
Elke dag![]()
NIF Benatia is al een baas, dat geloof ik best. Maar NIF Chiellini is echt een aidsgast.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Benatia en Chiellini pakken gewoon alles. Ze hoeven alleen maar naar de bal te kijken![]()
Random Mangala is random. Vervang hem door een Italiaanse Juve CB.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:41 schreef nickhguitar het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/12014125/
Dit team net gemaakt, nog 80 k over. Wat nog te halen?
IF Bonucci is je beste optie imo
Lucas chem is ook kut --> Maicon RBAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste keer dat ik zelf een team in elkaar zetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Random Mangala is random. Vervang hem door een Italiaanse Juve CB.
IF Bonucci is je beste optie imo
Lucas chem is ook kut --> Maicon RBIk heb wel gefaald op wat puntjes idd
Bonucci kan daar wel goed? Maicon rechtsbuiten? of bedoel je de Maicon als RB?
![]()
Hij zegt toch Maicon RB of watquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zelf een team in elkaar zetIk heb wel gefaald op wat puntjes idd
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Beter Konko RB houden en ipv Lucas daar Payetgod neerzetten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zelf een team in elkaar zetIk heb wel gefaald op wat puntjes idd
![]()
Nietes, onze TD ontkentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte POTS. Hij komt wellicht terug.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je Maicon rechtsback zet en Bonucci RCB dan heeft iedereen 9 of 10 chem.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie wil je er perse in hebben?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zhanoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rakitic op een centrale positie, geen Modric. En wat Pogba-types erin.stoere jong0ns
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Kroaat van Bordeaux is goed, die zou ik er aan linken
En dan een beetje met La Liga Fransen + League 1![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:48 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2855105.page
![]()
![]()
![]()
Leuk om nu maar is te bedenken dat netflix is begonnen als service die tv banden rond stuurde![]()
![]()
Wat maak je het jezelf moeilijk als je Modric er niet in wiltquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rakitic op een centrale positie, geen Modric. En wat Pogba-types erin.
Elke dag![]()
Liever dat dan iemand die ons vraagt naar een leuk team voor 120kquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat maak je het jezelf moeilijk als je Modric er niet in wilt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Modric is aids op 2 kleine pootjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat maak je het jezelf moeilijk als je Modric er niet in wilt![]()
Denk dat dit het best mogelijk is :
Alleen jammer van Reyes
Elke dag![]()
Uh nou nee.. M'Bia en Cala lijken me iig al betere dubbellinks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Denk dat dit het best mogelijk is :
[ afbeelding ]
Alleen jammer van Reyes![]()
Maar dan gaat het heel kut worden er een type pogba bij te zettenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uh nou nee.. M'Bia en Cala lijken me iig al betere dubbellinks.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Middag![]()
zijn er inmiddels al een MOTM kaarten uit en 100K packs? of liggen ze weer geld te tellen daar bij EA.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Had m zo met Pogba rechts en dat werkte niet, terwijl ik dat eerder had en het wel goed ging. Maar andere linkerkant toen.quote:![]()
![]()
Dit kan ook nogDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:59 schreef FCsuarez het volgende:
Middag![]()
zijn er inmiddels al een MOTM kaarten uit en 100K packs? of liggen ze weer geld te tellen daar bij EA.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
die is wel sexy, zou hem alleen afmaken met nasri yaya kompany zabaleta. en dan TOTS de sanctis op goalquote:![]()
maar dat was zeker de vraag niet
#FreeTrapz![]()
Yaya wil weg bij City
twitter:Toure_yaya42 twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 15:58:22Everything dimitry said is true . He speaks for me . I will give an interview after world cup to explain reageer retweet
![]()
Geen nieuws meer toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef wieisboos het volgende:
Yaya wil weg bij City
twitter:Toure_yaya42 twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 15:58:22Everything dimitry said is true . He speaks for me . I will give an interview after world cup to explain reageer retweet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is dat fifa world nou weer
Elke dag![]()
Ik ben echt konko slecht sinds ik de PS4 heb.Jezus elk duel die mijn spelers aangaan verliezen ze en liggen vervolgens op de grond. Ieder steekpass is gevaarlijk en aan de overkant kom ik steeds verdedigingen tegen die perfect staan.
#IBGSOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Voor de skere boiiss.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Er zijn maar 5 clubs die hem kunnen betalen. Bayern, Real, Barca, Monaco en PSG. Wie zou het worden? Barca werd genoemd, maar na de vorige keer daar weet ik het zo net nog niet.
Heb het voorgevoel dat het weleens PSG kan worden, maar is totaal nergens op gebaseerd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ajax heeft nog 60 miljoen op de bank staan.....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn maar 5 clubs die hem kunnen betalen. Bayern, Real, Barca, Monaco en PSG. Wie zou het worden? Barca werd genoemd, maar na de vorige keer daar weet ik het zo net nog niet.
Heb het voorgevoel dat het weleens PSG kan worden, maar is totaal nergens op gebaseerd.![]()
Ik hoop eigenlijk PSG. Heel die competitie mist gewoon zo'n type speler.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef Tim86 het volgende:
Heb het voorgevoel dat het weleens PSG kan worden, maar is totaal nergens op gebaseerd.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Man United en Chelsea kunnen hem toch ook wel betalenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef Tim86 het volgende:
Heb het voorgevoel dat het weleens PSG kan worden, maar is totaal nergens op gebaseerd.
Elke dag![]()
United? Louis gelijk door zijn budget heenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef Tim86 het volgende:
Heb het voorgevoel dat het weleens PSG kan worden, maar is totaal nergens op gebaseerd.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Engelse clubs zouden echt debiel veel voor hem moeten betalen voordat City akkoord gaat. Zie ik nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Man United en Chelsea kunnen hem toch ook wel betalenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is al 31 hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Engelse clubs zouden echt debiel veel voor hem moeten betalen voordat City akkoord gaat. Zie ik nooit gebeuren.![]()
truequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:32 schreef Maver24 het volgende:
Fifa world is wel erg niceFUT zit er ook in, die gaan we even downloaden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
huh wat, gratis PC versie van FIFA ofzo dan? Wat is het nut?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FIFA op PCquote:verder ben ik niet gekomen.
#FreeTrapz![]()
Als het gratis is waarom niet. ben wel benieuwd hoe en wat het is en hoe het speelt. ga het wel even downloaden![]()
Barca, Monaco en PSG lijken mij het meest realistisch. Hij zou wel perfect zijn voor Barcaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef Tim86 het volgende:
Heb het voorgevoel dat het weleens PSG kan worden, maar is totaal nergens op gebaseerd.![]()
![]()
United en Chelsea kunnen hem ook echt wel betalen hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Straks gaat hij naar Microsoft. Bill Gates kan hem ook betalen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
United en Chelsea kunnen hem ook echt wel betalen hoor![]()
Ziet er kut uit dat Fifa world. Daarbij Fifa op de PC
Elke dag![]()
Napraterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
United en Chelsea kunnen hem ook echt wel betalen hoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Microsoft = Real Madrid toch? Of ging Barca nou de naam van het stadion aan Bill verkopen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Straks gaat hij naar Microsoft. Bill Gates kan hem ook betalen.![]()
Naja City zal hem gewoon niet snel aan hen verkopen zoals ik al zei, dat was meer mijn punt. Maar hij is idd al 31, dus dan kan je ook weer geen astronomische bedragen vragen. Zal sowieso een dure dertiger zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
United en Chelsea kunnen hem ook echt wel betalen hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
+ FUT met 0 coinsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ziet er kut uit dat Fifa world. Daarbij Fifa op de PC![]()
spaar verdomme niet het hele jaar om op de pc met niks te kutten
#FreeTrapz![]()
Echt compleet nutteloos ja. Waarom zou je daar tijd in steken als je het al speelt op de consolequote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ziet er kut uit dat Fifa world. Daarbij Fifa op de PC
Maar goed om te zien dat ze druk bezig zijn bij EA aan dit soort ongein.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ze zagen nog een optie om wat extra packs te kunnen verkopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt compleet nutteloos ja. Waarom zou je daar tijd in steken als je het al speelt op de console
Maar goed om te zien dat ze druk bezig zijn bij EA aan dit soort ongein.
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naja City zal hem gewoon niet snel aan hen verkopen zoals ik al zei, dat was meer mijn punt. Maar hij is idd al 31, dus dan kan je ook weer geen astronomische bedragen vragen. Zal sowieso een dure dertiger zijnHad al die posts ertussen niet gelezenquote:
Sorry he !
Moet gewoon lekker naar barca gaan die toure.![]()
F2P my ass. Die Maver gaat hier gewoon weer geld insteken voor packs.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt compleet nutteloos ja. Waarom zou je daar tijd in steken als je het al speelt op de console
Maar goed om te zien dat ze druk bezig zijn bij EA aan dit soort ongein.![]()
iddquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar goed om te zien dat ze druk bezig zijn bij EA aan dit soort ongein.
Elke dag![]()
Real en vooral Barca kunnen hem eigenlijk niet betalen natuurlijk, maar ze doen het lekker toch als ze de kans krijgen
Maar ik denk inderdaad aan PSG of Monaco, of anders een Russische club met gekke eigenaar a la Eto'o.
Zijn huidige salaris is 15 miljoen dollar als ik Google mag geloven...![]()
Heeft Eto'o een Russische club?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:49 schreef DutchSL het volgende:
Real en vooral Barca kunnen hem eigenlijk niet betalen natuurlijk, maar ze doen het lekker toch als ze de kans krijgen
Maar ik denk inderdaad aan PSG of Monaco, of anders een Russische club met gekke eigenaar a la Eto'o.![]()
In Rusland?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, een seksclub, moet je zeker eens langs gaan.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:49 schreef Toefjes het volgende:
Kampioen van divisie 4. Iedereen keihard kapot gespeeld
Zojuist gedegradeerd naar divisie 4.
Marokkanen ook?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:53 schreef DutchSL het volgende:
Maakt niet uit waar, nog even en alles is Rusland.![]()
Heb al genoeg kut potjes gehad.quote:Misschien vanavond even, ben ook bezig met een nieuw team.
Dit wordt waarschijnlijk ook de meest logische vervolgstap voor mij. Ik ben constant aan het jojo'en tussen die divisiesquote:![]()
![]()
PS3 > iedereen genakt tot divisie 2 echt met gemak wedstrijden 5-0 winnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit wordt waarschijnlijk ook de meest logische vervolgstap voor mij. Ik ben constant aan het jojo'en tussen die divisies
PS4 > Steeds van die kut potjes dat je niet kan scoren en makkelijk goals tegen krijgt.
Derde potje tegen jou was een van de weinige partijen die ik heb gewonnen op de PS4quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:56 schreef Rijst het volgende:
Wel fijn om te weten dat er hier altijd iemand slechter is dan jezelf. Dat stelt mij gerust.
Op PS3 ook wel soms. Net ik 22 schoten, tegenstander 5. Eindstand 2-2. Heb dit weekend wel Fifa op de PS4 gespeeld.. Is wel een stuk mooier in elk geval. Ben benieuwd hoe FIfa 15 er uit gaat zienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
PS3 > iedereen genakt tot divisie 2 echt met gemak wedstrijden 5-0 winnen.
PS4 > Steeds van die kut potjes dat je niet kan scoren en makkelijk goals tegen krijgt.![]()
Ik zit al maanden in divisie 2, verlies structureel de eerste zoveel potjes en win onmogelijk de laatste en ben dan weer safe.
Speel eigenlijk alleen nog maar Fifa tegen een maat van me, maar die kan 't niet meer van me winnen dus dat blijft ook vaak bij 3 potjes kankeren.![]()
Maar dat is dus FUT op de PC..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:32 schreef Maver24 het volgende:
Fifa world is wel erg niceFUT zit er ook in, die gaan we even downloaden
![]()
![]()
Volgens mij verander ik nog vaker van team dan mavermaar 4411 beviel echt niet meer. Heb dit gemaakt en het speelt goed tot nu toe
payet is echt een baasje
![]()
![]()
Ik had NIF Payet voor iets van 1200 (inc. chem style) in een team van meer dan 3 miljoen en hij was 1 van de beste spelersquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:04 schreef rolls-reus het volgende:
Volgens mij verander ik nog vaker van team dan mavermaar 4411 beviel echt niet meer. Heb dit gemaakt en het speelt goed tot nu toe
payet is echt een baasje
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ziet er wel grappig uit op de PC maar de FUT markt is nog helemaal leeg. bijna niks in te vinden en hele dure prijzen. stop er maar mee, begin er maar niet aan![]()
Als je nu packs opent ben je binnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:11 schreef Maver24 het volgende:
Ziet er wel grappig uit op de PC maar de FUT markt is nog helemaal leeg. bijna niks in te vinden en hele dure prijzen. stop er maar mee, begin er maar niet aan
Wat had je dan verwacht? Het is pas sinds vandaag gereleased.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:11 schreef Maver24 het volgende:
Ziet er wel grappig uit op de PC maar de FUT markt is nog helemaal leeg. bijna niks in te vinden en hele dure prijzen. stop er maar mee, begin er maar niet aan![]()
Kun je ook Fifa points kopen ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:11 schreef Maver24 het volgende:
Ziet er wel grappig uit op de PC maar de FUT markt is nog helemaal leeg. bijna niks in te vinden en hele dure prijzen. stop er maar mee, begin er maar niet aan
Omdat zie Ozz..![]()
Als je nu gelijk je slag slaat sta je gelijk bovenaan. Haalt de rest nooit meer in.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Je kan ook fifa points kopen maar dat gaan we mooi niet doen.![]()
Het is die Barca B LW.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:30 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2855055.page#31868046
Niet slecht hoor met zn TOTS Suarez![]()
inb4 rijst grapquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:43 schreef Kamikazie het volgende:
Is er al een goede kwaliteit rip van 300 rise of an empire? Zonder dat HC chinees.![]()
Fifa op de PC voor paupersquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is dat fifa world nou?
Ik ben het aan het downloaden maar![]()
![]()
Een uitgeklede FIFA versie op de PC voor mensen die het spel niet kunnen betalen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is dat fifa world nou?
Ik ben het aan het downloaden maarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:54 schreef Kamikazie het volgende:
Fucking skeer, ze willen gewoon meer packs verkopen aan domme mensen zoals maver.
Heb jij al een goede rip van 300 rise of an empire gevonden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een uitgeklede FIFA versie op de PC voor mensen die het spel niet kunnen betalen.![]()
is er nog nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb jij al een goede rip van 300 rise of an empire gevonden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTS Maicon is wel echt geniaal goed..misschien zelfs wel beter dan Konko
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lego Movie welquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelda speel je niet voor graphicsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef DutchSL het volgende:
Nog steeds beter dan de WiiU versie though
Dat nieuwe Zelda spel ziet er ook weer dramatisch uit:![]()
Zei het toch.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Tim86 het volgende:
TOTS Maicon is wel echt geniaal goed..misschien zelfs wel beter dan Konko![]()
Volgende doel dus, IF Criscito zal toch wel niet komenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Tim86 het volgende:
TOTS Maicon is wel echt geniaal goed..misschien zelfs wel beter dan Konko
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Of misschien wel. Je weet het nooit he met EA.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:16 schreef Reemi het volgende:
Volgende doel dus, IF Criscito zal toch wel niet komen![]()
en daarom doe ik ook NOTquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:54 schreef Kamikazie het volgende:
Fucking skeer, ze willen gewoon meer packs verkopen aan domme mensen zoals maver.![]()
![]()
![]()
Ik zou De Rossi wel lozen voor een meer aanvallende CM. 7atb is wat veel.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou TOTS Toni ook maar even halen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon doen wat Toefjes ook doet. Keihard rennen en dan voorzetten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Het wil bij mij maar niet lopen met TOTS ToniOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Het wil bij mij maar niet lopen met TOTS ToniAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha,die kerel kwam er helemaal niet doorheenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou De Rossi wel lozen voor een meer aanvallende CM. 7atb is wat veel.Alleen kwam ik ook niet echt tot aanvallen toe. Het is geeindigd in de brilstand. Nul nul.
Blijf dit wel even zo spelen. Wil het even ervaren hebben dat 5@tb. Daarna weer terug naar 4-4-2 gewoon.![]()
Rennen, crossen, koppen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha,die kerel kwam er helemaal niet doorheenAlleen kwam ik ook niet echt tot aanvallen toe. Het is geeindigd in de brilstand. Nul nul.
Blijf dit wel even zo spelen. Wil het even ervaren hebben dat 5@tb. Daarna weer terug naar 4-4-2 gewoon.![]()
Hoop dat je een lange pik hebt, want bij ieder 5 atb potje krimpt hij een halve centimeter. Die van Lindgren is al naar binnen gegroeid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha,die kerel kwam er helemaal niet doorheenAlleen kwam ik ook niet echt tot aanvallen toe. Het is geeindigd in de brilstand. Nul nul.
Blijf dit wel even zo spelen. Wil het even ervaren hebben dat 5@tb. Daarna weer terug naar 4-4-2 gewoon.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zolang ik er alleen maar mee plas maakt dat niks uit toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoop dat je een lange pik hebt, want bij ieder 5 atb potje krimpt hij een halve centimeter. Die van Lindgren is al naar binnen gegroeid.![]()
Zolang je alleen zittend plast..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang ik er alleen maar mee plas maakt dat niks uit toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn voorzetten komen nooit goed aanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon doen wat Toefjes ook doet. Keihard rennen en dan voorzetten.
#IBGS![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoop dat je een lange pik hebt, want bij ieder 5 atb potje krimpt hij een halve centimeter. Die van Lindgren is al naar binnen gegroeid.![]()
Ekte mannen spelen alleen met 5 atb.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ik ben dan nog zo sportief om Gomez in de spits te zetten, zou daar eigenlijk Ibarbo moeten opstellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ekte mannen spelen alleen met 5 atb.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ik ben dan nog zo sportief om Gomez in de spits te zetten, zou daar eigenlijk Ibarbo moeten opstellen.
Ik denk dat je dadelijk zelfs kan pissen vanuit je woonkamer met die gigantische anaconda
![]()
Hij komt voortaan zelfs op BBC
Elke dag![]()
Zou wel tof zijn als je ook je gemiddelde cijfer van je speler kon zien trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen special packs vandaag gok ik
Zieke regen hier opeens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Komt er hier ook aan zo te zien, wind steekt op etc. Hopelijk niet teveel onweer erbij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Zieke regen hier opeens![]()
En nog steeds geen Motmquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Zieke regen hier opeens![]()
Elke dag![]()
ja, idd. Net als aantal clean sheets van je keeperquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:55 schreef Tim86 het volgende:
Zou wel tof zijn als je ook je gemiddelde cijfer van je speler kon zien trouwens
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Niet te streng voor die jongens in Canada. Ze hebben het al druk genoeg met een FUT spelletje voor de PC.quote:![]()
Is iedereen in Friesland bang voor onweer ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Komt er hier ook aan zo te zien, wind steekt op etc. Hopelijk niet teveel onweer erbij.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo lang ik binnen zit is het geen probleem, maar ik wilde nog even hardlopen en dan is het minder prettigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is iedereen in Friesland bang voor onweer ofzo?![]()
![]()
Met deze regenbui was het ook niet te doen. Maar het is nu alweer droogquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo lang ik binnen zit is het geen probleem, maar ik wilde nog even hardlopen en dan is het minder prettig
BBQ van de buren is wel verpest
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Regen tijdens het hardlopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met deze regenbui was het ook niet te doen. Maar het is nu alweer droog
BBQ van de buren is wel verpest![]()
![]()
![]()
Er wordt al heel de dag aangegeven dat het gaat regenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met deze regenbui was het ook niet te doen. Maar het is nu alweer droog
BBQ van de buren is wel verpest
In je sandalen met witte sokjes, Smieuw heeft je gezien.quote:
Of dat je de assists ook gewoon op de webapp kon zienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:55 schreef Tim86 het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
I know..maarja..stupid peoplequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Er wordt al heel de dag aangegeven dat het gaat regenen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel grappig, hij had gewoon een handje willen krijgenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:05 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ege-verjaardag.dhtml
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou ook leuk zijn ja. Ook niet zo lastig om toe te voegen lijkt me.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Of dat je de assists ook gewoon op de webapp kon zienAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schop ze.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hardlopen op sandalenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In je sandalen met witte sokjes, Smieuw heeft je gezien.We zijn hier niet in Turkistan.
![]()
Zit nog lekker in de tuin
Beetje fut op PC'en
Speel je niet zelf dan? Of zit jij op je laptopje te spelen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zit nog lekker in de tuin
Beetje fut op PC'en
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
of nog irritanterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn ja. Ook niet zo lastig om toe te voegen lijkt me.dat je niet kunt zien wat voor blessure je speler heeft
#FreeTrapz![]()
Als er geen Facebook zou zijn zou iedereen mijn verjaardag ook vergeten volgens mijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:05 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ege-verjaardag.dhtml
Feyenoord Rotterdam![]()
Laptopquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speel je niet zelf dan? Of zit jij op je laptopje te spelen?
Gaat niet om de graphics alleen, ziet er gewoon uit als een kutspel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelda speel je niet voor graphics
Maar het is een soort spin-off blijkbaar.
En vaak gaat het hand in hand, Skyward Sword was ook fucking lelijk en ook veruit de slechtste Zelda die ik heb gespeeld (en ik heb ze allemaal gespeeld behalve die CD-I dingen) sinds Zelda 2 op de NES.![]()
Maar a link to the past was ook lelijk maar wel heel vet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gaat niet om de graphics alleen, ziet er gewoon uit als een kutspel.
Maar het is een soort spin-off blijkbaar.
En vaak gaat het hand in hand, Skyward Sword was ook fucking lelijk en ook veruit de slechtste Zelda sinds Zelda 2 op de NES.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Koop eens een packquote:Of hedde geen coins
Elke dag![]()
A Link To The Past was prachtig voor zijn tijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar a link to the past was ook lelijk maar wel heel vet.![]()
nou nou nouquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
A Link To The Past was prachtig voor zijn tijd.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb maar 500 coinsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koop eens een packOf hedde geen coins
en deze ultrabaas:
Formaties zijn ook weer terug
koop dat pack voor 600c dan ouwe.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Show je team. Ook geen goude spelers gratis gekregen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb maar 500 coinsen deze ultrabaas:
[ afbeelding ]
Formaties zijn ook weer terugDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Show je team. Ook geen goude spelers gratis gekregen?
Tis toch wel heel triest dat EA zo van het gratis geld van packs openen houdt dat ze hun unique selling point gratis op internet kwakken zodat daar nog wat mensen packs kunnen openen van echt geld in een verrotte port
Elke dag![]()
Nou veel plezier ermeequote:
Elke dag![]()
![]()
Dit is wel vet
Hij stelt een speler voor die beter is op die positie
jup, kutfilmquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Zhano het volgende:
Zag ik nou dat Rihanna in die film speelt die zo op Veronica komt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die met John Travolta ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Zhano het volgende:
Zag ik nou dat Rihanna in die film speelt die zo op Veronica komt?![]()
Had al zo'n vermoeden. Door die trailers steeds heb ik nu fucking zin om 22 Jump Street te zienquote:![]()
![]()
Nog best leuk om wat extra coins te kunnen verdienen, al worden die eerste 3 wat lastigquote:
Elke dag![]()
Ik denk niet dat het de moeite waard is te smlenoen in die gamequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Formaties terug? Dat is goed nieuws voor SMLENO.. maar ik denk niet dat mijn PC het spel kan draaien.
En hoop dat formaties niet terugkomen naar de consoleDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Zijn er best veel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog best leuk om wat extra coins te kunnen verdienen, al worden die eerste 3 wat lastig
Online, offline, level up enz enz.
Die achievements zijn wel tof, maar dat is ook echt het enige van wat ik zo zie
Formaties terug in FUT zou wel kut zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ga even wat halen dan en koop een pakket!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Zijn er best veel.
Online, offline, level up enz enz.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zie ik ook niet snel gebeuren. Dan moeten ze de verschillend eversies van o.a. 433 weer afpakken, wat een downgrade betekent. Al weet je het nooit met eaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:28 schreef Tim86 het volgende:
Die achievements zijn wel tof, maar dat is ook echt het enige van wat ik zo zie
Formaties terug in FUT zou wel kut zijn.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan mag ze hem weleens beter stylenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Brooklyn Decker (vriendin van Andy Roddick) ook blijkbaar
Je zou zeggen dat iemand die zoveel verdiend heeft wel een eigen pak kan kopen ipv dat van zijn vader aan doenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jupquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef DutchSL het volgende:
Moet je dat spel dan met toetsenbord spelen (Fifa 99 memories..) of wat?ASD en pijltjes toets
Dit ziet er uit als een foto van 15 jaar geleden..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan mag ze hem weleens beter stylen
[ afbeelding ]
Je zou zeggen dat iemand die zoveel verdiend heeft wel een eigen pak kan kopen ipv dat van zijn vader aan doenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Staat nog bij zijn wikipediaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit ziet er uit als een foto van 15 jaar geleden..
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan mag ze hem weleens beter stylen
[ afbeelding ]
Je zou zeggen dat iemand die zoveel verdiend heeft wel een eigen pak kan kopen ipv dat van zijn vader aan doen
Hey pak, waar ga je met dat jongetje heen![]()
![]()
Zij ls leckerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Brooklyn Decker (vriendin van Andy Roddick) ook blijkbaarSee what I did there?
![]()
Battleship
Alleen dat overdreven "USA is the best"-sfeertje verpest het een beetje.
Iedereen wist toch dat Kieft verslaafd was aan coke? Bij DWDD doen ze net alsof dat een heel groot geheim wasDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Iedereen krijgt een speler van zijn favo club.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb gewoon Serero in mijn starter packBaal dat ik geen Barca heb genomen
Goeie tipquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een speler van zijn favo club.Baal dat ik geen Barca heb genomen
Elke dag![]()
publiek geheim jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iedereen wist toch dat Kieft verslaafd was aan coke? Bij DWDD doen ze net alsof dat een heel groot geheim wasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal wel alleen non shiny. Dan had je Tello ofzo gehadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een speler van zijn favo club.Baal dat ik geen Barca heb genomen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Altijd nog meer waard dan Verhoekquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel alleen non shiny. Dan had je Tello ofzo gehad
Haha ze verliezen van Japan bij voetbal, kneuzenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Battleship
Alleen dat overdreven "USA is the best"-sfeertje verpest het een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |