SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 20-05-2014 14:02:09 ]![]()
Bij Rad van Fortuin had je ook een tijdje ipv Leontien een andere, Pielstroom of zoiets heette ze, dat vonden wij altijd heel grappig op die leeftijd toen.![]()
Dat stukje van Cojones over de reaguurders
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
JAA!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde de topic eigenlijk niet stelen maar het duurde te langWillen we nog meer gifjes in de OP?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
De social club ook al van de buis af. Gaat lekker met NL 3Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Laat DS2 een programma maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
De social club ook al van de buis af. Gaat lekker met NL 3
Lekkere wijven en SMLENO'en, kijkcijfers gegarandeerd.![]()
Nieuw programma met Geraldine als vaste presentatrice dan maarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
De social club ook al van de buis af. Gaat lekker met NL 3Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat was echt het enige programma wat ik keek op de publiekequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
De social club ook al van de buis af. Gaat lekker met NL 3Keek lekker weg, zo tussen het eten en prime-time in
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gisteren mijn laatste coins verkocht en nu weer 50k.. had blijkbaar nog IF Moutinho op de TP staankan ik weer pakjes openen en inhoud verkopen.
![]()
dit herhalen tot je blut bentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:04 schreef DutchSL het volgende:
Gisteren mijn laatste coins verkocht en nu weer 50k.. had blijkbaar nog IF Moutinho op de TP staankan ik weer pakjes openen en inhoud verkopen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij is net de neger dr. Philquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat was het plan jaquote:zo heb ik vorig jaar terwijl ik januari was gestopt en "alle" coins afgerond op 100k had verkocht nog pakjes geopend tot in april ofzo .
Mijn trade accounts zijn nu wel opgedroogd. En net 35k pakje geopend waar niets goeds in zat, zo schiet het wel op![]()
![]()
dafuq, daar is echt veel van te vinden bij google imagesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh Japanners, jullie denken ook aan alles
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Rule 34quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dafuq, daar is echt veel van te vinden bij google images![]()
Die kende ik nog niet. Nu welquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Neequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:36 schreef nickhguitar het volgende:
Iemand nog leuke suggesties voor Ligue 1/frans team?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat een kwats :pquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2855216.page![]()
Is allemaal sarcastisch hèquote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2855216.page
Ik heb blijkbaar een zweetbadge
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Een aantal van die dingen kloppen wel. Even snel mijn badge en kit veranderen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb blijkbaar een zweetbadge![]()
heb ze bijna allemaal gehad.. heb nu iets uit korea met een eenhoorn!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb blijkbaar een zweetbadge![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:40 schreef Roypsv het volgende:
Zou iemand misschien een team voor mij kunnen maken met Zlatan en CR7 in 433 ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:40 schreef Roypsv het volgende:
Zou iemand misschien een team voor mij kunnen maken met Zlatan en CR7 in 433 ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toulalanquote:alsof Roy daar mee gaat spelen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mooien Chem Alvesquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Foutje bij Dani Alves alleen, dat moet iemand anders worden van Real (of die RB van Bordeaux)quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spreken allemaal dezelfde taal johquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
KSA inderdaad, dat zijn de grootste mongolen.quote:Players with country codes in their club names or PSN/XBL names seem to be more stupid than the average person. This goes especially for players with DK in their name (I am from Denmark and this holds true in any other game aswell), but other strong contenders are KSA, UAE and UK.
En ik geloof niet dat Fifa zoveel gespeeld wordt in Saudi Arabië![]()
![]()
Daar gaat het toch niet over, gaat over de Emiratenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
KSA inderdaad, dat zijn de grootste mongolen.
En ik geloof niet dat Fifa zoveel gespeeld wordt in Saudi Arabië
Elke dag![]()
KSA = Kingdom Saudi Arabiaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet over, gaat over de Emiraten
UAE = United Arab Emirates (deze afkorting is me nooit opgevallen eigenlijk bij FUT spelers)![]()
Ik dacht dat KSA over Zuid Afrika ging, laat maarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
KSA = Kingdom Saudi Arabia
UAE = United Arab Emirates (deze afkorting is me nooit opgevallen eigenlijk bij FUT spelers)Beetje dom
Elke dag![]()
Ja, feit dat ze er vaak niks van kunnen compenseert de boel wel. Als ze bijna nooit scoren is het ssh'en ook niet zo erg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die mensen met zogenaamd 'grappige' teamnamen zijn vaak nog het ergst maar vaak zijn ze ook niet goed.
En een team met dure spelers speelt gewoon heerlijk..dat is ook bullshit in de OP. Al merk ik wel dat mensen meer geneigd zijn om als ze toevallig voorstaan in de laatste minuten maar de cornervlag op te gaan zoeken of achterin te gaan tikken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het laten zien van een mooi team is hetzelfde als laten zien dat je een lekkerder wijf hebt dan een ander.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, feit dat ze er vaak niks van kunnen compenseert de boel wel. Als ze bijna nooit scoren is het ssh'en ook niet zo erg.
En een team met dure spelers speelt gewoon heerlijk..dat is ook bullshit in de OP. Al merk ik wel dat mensen meer geneigd zijn om als ze toevallig voorstaan in de laatste minuten maar de cornervlag op te gaan zoeken of achterin te gaan tikken![]()
Die Colo Colo gastjes kom ik zoo vaak tegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb blijkbaar een zweetbadgeSloop ze altijd volledig natuurlijk.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte POTS. Hij komt wellicht terug.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het laten zien van een mooi team is hetzelfde als laten zien dat je een lekkerder wijf hebt dan een ander.Hoe moet ik die vergelijking doortrekken dan? Ik heb een mooi team waarmee ik op normale wijze speel oftewel een lekker wijf waar ik normaal mee omga en mijn tegenstander heeft allemaal vieze wijven die hij loopt aan te randen ter compensatie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het laten zien van een mooi team is hetzelfde als laten zien dat je een lekkerder wijf hebt dan een ander.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat haat ik dat zegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al merk ik wel dat mensen meer geneigd zijn om als ze toevallig voorstaan in de laatste minuten maar de cornervlag op te gaan zoeken of achterin te gaan tikken
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
tegenstander heeft dan een vies dik wijf. Als hij wint kan hij hooguit zeggen dat ze beter pijpt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Hoe moet ik die vergelijking doortrekken dan? Ik heb een mooi team waarmee ik op normale wijze speel oftewel een lekker wijf waar ik normaal mee omga en mijn tegenstander heeft allemaal vieze wijven die hij loopt aan te randen ter compensatie?![]()
Dit is gewoon waarheid. Allemaal mongooltjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb blijkbaar een zweetbadgeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Motta of Verratti lijkt me daar nuttig voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:14 schreef Roypsv het volgende:
Zlatan met ronaldo en een Serie A team er omheen is dit mogelijk ?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Motta is echt een baasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Motta of Verratti lijkt me daar nuttig voor.![]()
![]()
Eckt super easy dit
Elke dag![]()
Moet ook niet heel moeilijk zijn met al die goede triple links bij Juvequote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En toen ineens was wefut super sloomDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn jullie klaar voor het tofste team voor RoykeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Alleen jammer van CasemiroHad daar eerst modric maar kwam erna pas achter dat die daar geen 9 chem heeft
Elke dag![]()
Alleen jammer dat die Chiellini erin staat.quote:
Die gast is voor mij echt downsyndroom patient #1. Verder kan Alba voor Marcelo ook nog.![]()
Dat middenveld doet wel echt pijn aan mijn ogen. Dan moet alles echt van de aanvallers komenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat valt me een beetje tegen van je Grandesco. TOTS Chiellini is de beste verdediger in het spel, op gelijke hoogte met TOTS Benatia.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die Chiellini erin staat.
Die gast is voor mij echt downsyndroom patient #1. Verder kan Alba voor Marcelo ook nog.![]()
Hoor van veel mensen die net als ik de NIF en IF kut vonden dat de TOTS wel een stuk beter is van Chiellini. Misschien toch maar een kans geven .Al zijn IF Bonucci en TOTS Benatia ook wel aardig de perfectie aan het benaderen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer van CasemiroHad daar eerst modric maar kwam erna pas achter dat die daar geen 9 chem heeft
Casemiro is een baas.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Meh, de normale Chiellini is aids. Nog niet gespeeld met TOTS Chiellini, is het echt zo´n vooruitgang=quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat valt me een beetje tegen van je Grandesco. TOTS Chiellini is de beste verdediger in het spel, op gelijke hoogte met TOTS Benatia.![]()
Ja. 5 punten meer. Op wefut.com kun je een compleet overzicht vinden van de upgradesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Meh, de normale Chiellini is aids. Nog niet gespeeld met TOTS Chiellini, is het echt zo´n vooruitgang=Ik wil nog een 3-mans defensie maken met IF Bonnuci erbijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:35 schreef Tim86 het volgende:
Hoor van veel mensen die net als ik de NIF en IF kut vonden dat de TOTS wel een stuk beter is van Chiellini. Misschien toch maar een kans geven .Al zijn IF Bonucci en TOTS Benatia ook wel aardig de perfectie aan het benaderen![]()
![]()
Sommige mensen willen niet zoveel betalen voor de Sounders 3rd kit dus ik ben het er niet helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit is gewoon waarheid. Allemaal mongooltjes.![]()
Stats wilt niks zeggen...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. 5 punten meer. Op wefut.com kun je een compleet overzicht vinden van de upgrades
[..]
Ik wil nog een 3-mans defensie maken met IF Bonnuci erbij![]()
Random Mangalaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:41 schreef nickhguitar het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/12014125/
Dit team net gemaakt, nog 80 k over. Wat nog te halen?
Elke dag![]()
NIF Benatia is al een baas, dat geloof ik best. Maar NIF Chiellini is echt een aidsgast.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Benatia en Chiellini pakken gewoon alles. Ze hoeven alleen maar naar de bal te kijken![]()
Random Mangala is random. Vervang hem door een Italiaanse Juve CB.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:41 schreef nickhguitar het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/12014125/
Dit team net gemaakt, nog 80 k over. Wat nog te halen?
IF Bonucci is je beste optie imo
Lucas chem is ook kut --> Maicon RBAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste keer dat ik zelf een team in elkaar zetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Random Mangala is random. Vervang hem door een Italiaanse Juve CB.
IF Bonucci is je beste optie imo
Lucas chem is ook kut --> Maicon RBIk heb wel gefaald op wat puntjes idd
Bonucci kan daar wel goed? Maicon rechtsbuiten? of bedoel je de Maicon als RB?
![]()
Hij zegt toch Maicon RB of watquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zelf een team in elkaar zetIk heb wel gefaald op wat puntjes idd
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Beter Konko RB houden en ipv Lucas daar Payetgod neerzetten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zelf een team in elkaar zetIk heb wel gefaald op wat puntjes idd
![]()
Nietes, onze TD ontkentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte POTS. Hij komt wellicht terug.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je Maicon rechtsback zet en Bonucci RCB dan heeft iedereen 9 of 10 chem.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie wil je er perse in hebben?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zhanoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rakitic op een centrale positie, geen Modric. En wat Pogba-types erin.stoere jong0ns
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Kroaat van Bordeaux is goed, die zou ik er aan linken
En dan een beetje met La Liga Fransen + League 1![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:48 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2855105.page
![]()
![]()
![]()
Leuk om nu maar is te bedenken dat netflix is begonnen als service die tv banden rond stuurde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |