wat danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Shit man, mn literatuuronderzoek wordt alleen maar groter. Maar die getallen hoeveel % meer kans je hebt op darmkanker/diabetes type 2/hart en vaatziekten door regelmatig rood vlees te eten is echt bizaaaaaaaar
Nu durf ik geen kebab meer te eten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Shit man, mn literatuuronderzoek wordt alleen maar groter. Maar die getallen hoeveel % meer kans je hebt op darmkanker/diabetes type 2/hart en vaatziekten door regelmatig rood vlees te eten is echt bizaaaaaaaar
Kebab is niet echt zelfde toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu durf ik geen kebab meer te eten.
Jawel, het gaat vooral om rood vlees en bewerkt vlees.. Omdat daar veel spul aan is toegevoegd. Maar hoe en wat precies weten ze nog niet hoor..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kebab is niet echt zelfde toch?
Echt biefstuk, enzo dat soort dingen denk ik eerder.
Oh. Nouja dat eet ik toch niet vaak.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, het gaat vooral om rood vlees en bewerkt vlees.. Omdat daar veel spul aan is toegevoegd. Maar hoe en wat precies weten ze nog niet hoor..
Ik last gisteren toevallige nog iets over alcohol dat veel mee bijdraagt aan keel(?)kanker dan gedacht. Hiervoor gaven ze de schuld aan roken, maar alcohol blijkt meer bij te dragen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, het gaat vooral om rood vlees en bewerkt vlees.. Omdat daar veel spul aan is toegevoegd. Maar hoe en wat precies weten ze nog niet hoor..
Alcohol keel? Ik dacht dat alcohol maag wasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik last gisteren toevallige nog iets over alcohol dat veel mee bijdraagt aan keel(?)kanker dan gedacht. Hiervoor gaven ze de schuld aan roken, maar alcohol blijkt meer bij te dragen.
Dit onderzoek ging specifiek over kanker aan het hoofd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alcohol keel? Ik dacht dat alcohol maag wasen slokdarm
Huh? Wat heeft keelkanker daar dan mee te maken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit onderzoek ging specifiek over kanker aan het hoofd.
Ewww grosss! Lekker zoenen voor je ma dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Mijn vader denkt dat mensen die 14x per week (2x per dag) douchen, niet normaal zijn. Zelf baddert hij ook maar 1x per week en poetst hij eens in een paar dagen zijn tanden.
Train je met gewichten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:00 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Niet als je regelmatig sport. Niemand wilt met een zweterig lichaam het bed instappen.
Lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |