Oefenen met oude examens. Verder is het wel handig om signaalwoorden te kennen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef redbullllllll het volgende:
hebben jullie nog tips? ben namelijk slecht in leesteksten
Ik heb aan een 3 genoeg, mits de 2e corrector Nederlands niet lullig gaat doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:05 schreef exelletor het volgende:
Als al mijn berekeningen kloppen, moet ik hier minimaal een 3.9 voor halen om te slagen. Hopelijk gaat het me lukken.
Ik ga maar even vanuit dat een drie heb gehaald voor Nederlands, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb aan een 3 genoeg, mits de 2e corrector Nederlands niet lullig gaat doen
Ik kwam uit op een 5.6 met n-term 1. Gaat vast nog wel wat van af, maar de n-term moet ook hoog liggen...quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:14 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik ga maar even vanuit dat een drie heb gehaald voor Nederlands, dan kan het alleen maar meevallen.
Heb je dan wel rekening gehouden met aftrekpunten bij je samenvatting, vanwege mogelijke spelling/grammaticafouten?quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam uit op een 5.6 met n-term 1. Gaat vast nog wel wat van af, maar de n-term moet ook hoog liggen...
Jep, maar ik heb er nooit meer dan 2 in een samenvatting gehad. Heb er dan ook 3 van af gehaald.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:18 schreef ownz123 het volgende:
[..]
Heb je dan wel rekening gehouden met aftrekpunten bij je samenvatting, vanwege mogelijke spelling/grammaticafouten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |