Die magnetron word gewoon van mijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:51 schreef Homijn het volgende:
Dit loopt een beetje uit de hand.![]()
Ik moet een uitweg verzinnen...
Ik houd mijn hart vast. Heb je wel je zwembroek bij je?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:58 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Die magnetron word gewoon van mij
Ik stap weer op!
Nee, wel een paar sokken en een boxer short.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik houd mijn hart vast. Heb je wel je zwembroek bij je?
8/10 dat ik mezelf eerst nog even oraal zou laten verwennen door die rechtsequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef JustAsEasy het volgende:
Even terassen, ben maar bij deze dames gaan zitten. Ze hebben mijn verhaal gehoord en zijn razend enthousiast![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:34 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
8/10 dat ik mezelf eerst nog even oraal zou laten verwennen door die rechtse
Gaat prima, is alleen erg warmquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:35 schreef Homijn het volgende:
Al een uur niks gehoord van TS; ik maak me zorgen.
VVV in Maastricht. Dus heb niks met de andere plaatsen te doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:12 schreef Homijn het volgende:
Dit wordt gewoon een verkapt Limburg-promotietopic in plaats van een oprechte zoektocht.![]()
TS werkt zeker bij de VVV of zo.
Zo kan ik wel optimaal genieten van het mooie weer.quote:
Mooien paint.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Homijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ik begrijp hem ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:34 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bedankt. Maar ik denk dat alleen TS de boodschap begrijpt.
Goed bezig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:15 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik ga weer op pad vandaag! Zo te zien moet ik richting de kust, een hele gouden tip!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |