Ik heb natuurlijk mijn spaken afgeschermd. Ik fiets al ten hoogte van Borgharen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:49 schreef VMSDKR het volgende:
Ik hoop dat je met je been tussen de spaken komt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:47 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik fiets nu in Noordelijke richting de maas af, richting Roermond.
Volgens mij ga je de verkeerde kant op ....quote:
Ik ben net het dorp uit dus ik ga nog goed. Ik kan zelf geen foto's uploadedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ga je de verkeerde kant op ....
Ik maak me zorgen over het klimaat en de natuur in Geulle aan de Maas. Er zit geen blad aan de bomen daar.quote:
Plaatje is dan ook van internet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen over het klimaat en de natuur in Geulle aan de Maas. Er zit geen blad aan de bomen daar.
Uploaden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:16 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Plaatje is dan ook van internet.
Hoe kan ik zelf foto's uploaden?
Je maakt vorderingen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:43 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik passeer zojuist het prachtige plaatsje Grevenbicht [ afbeelding ]
Zijn er inderdaad niet heel veel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:37 schreef DroogDok het volgende:
Zoveel locaties lans A of N wegen zullen er niet zijn met dat hectometernummer.
Klopt, maar ook een goede dagbesteding hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:37 schreef DroogDok het volgende:
Zoveel locaties lans A of N wegen zullen er niet zijn met dat hectometernummer.
Gaan ze gezellig mee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef JustAsEasy het volgende:
Even terassen, ben maar bij deze dames gaan zitten. Ze hebben mijn verhaal gehoord en zijn razend enthousiast![]()
[ afbeelding ]
Nou dat weet ik niet, zijn net klaar met hun examen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |