Ja toch, niet dantwitter:vlekstar twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 09:04:08Hoop dat zorgtoeslag optijd gestort word , wil ff echte sigaretten roken reageer retweet
Deze man weettwitter:rutger_ twitterde op maandag 19-05-2014 om 22:41:25Laatste dag voor de zorgtoeslag: heb net 4 kratten bier ingeleverd zodat ik een kratje bier kon kopen. #modernpoverty reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:15 schreef Fokker89 het volgende:
Deze man weettwitter:rutger_ twitterde op maandag 19-05-2014 om 22:41:25Laatste dag voor de zorgtoeslag: heb net 4 kratten bier ingeleverd zodat ik een kratje bier kon kopen. #modernpoverty reageer retweet
Wel potverdrie. Ben ik net aan vraag 2 toe, wordt het topic gesloten.quote:
Wat is het verschil tussen een scheermesje en een appeltaart?quote:
Ik was al aan het antwoordenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:28 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wel potverdrie. Ben ik net aan vraag 2 toe, wordt het topic gesloten.
[..]
Wat is het verschil tussen een scheermesje en een appeltaart?
Ik vind het antwoord goed genoeg. Een scheermesje is een gebruiksvoorwerp om overtollige (gezichts)beharing mee te verwijderen. Een appeltaart is een taart waarin appels een belangrijk bestanddeel vormen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:29 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik was al aan het antwoorden
Een scheermesje is niet om op te eten
Een appeltaart is gemaakt van appels
Met het scheermesje schil je de appels voor de taart
Waar is mijn magnetronquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind het antwoord goed genoeg. Een scheermesje is een gebruiksvoorwerp om overtollige (gezichts)beharing mee te verwijderen. Een appeltaart is een taart waarin appels een belangrijk bestanddeel vormen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:30 schreef Systeembeheerder het volgende:
Misschien verkeerde topic maar iemand een idee hoe die 2 kuiltjes heten net boven haar kond oh en lees net van jullie zorgtoeslag... egt balen ! gr gr gr
[ afbeelding ]
Je bent helderziend!quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je bent helderziend!Dat is inderdaad vraag 3. Waar is jouw magnetron?
Hint: deze is ergens in Nederland verstopt, op een plek vlakbij een rivier een een hectometerpaaltje 158,6.
Veel succes met zoeken.
Een kerkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je bent helderziend!Dat is inderdaad vraag 3. Waar is jouw magnetron?
Hint: deze is ergens in Nederland verstopt, op een plek vlakbij een rivier een een hectometerpaaltje 158,6.
Veel succes met zoeken.
Goed bezig. Jij komt er wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:38 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]ik wist dat ik een speciale gave had.
Ik stap meteen in mijn auto, uh fiets, en rijdt alle rivieren langs!
Houd je ons op de hoogte van je avontuur?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:38 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]ik wist dat ik een speciale gave had.
Ik stap meteen in mijn auto, uh fiets, en rijdt alle rivieren langs!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:43 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Houd je ons op de hoogte van je avontuur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |