Boschker geeft toch zelf aan dat hij er wel begrip voor had.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
Plus is het nou echt zo gek dat de derde keeper moet opzouten als een van de dragende spelers verzorgd moet worden?
Bergkamp mislukte bij Inter.quote:
Maar hij vond toch dat hij dat niet zo kon zeggen, bovendien; als hij er zo mee eens was, wat is dan de nieuwswaarde van zoiets in je boekje zetten. Als ik zo eens zie wat er in de pers komt is het vooral gejank over anderen, en weinig interessante anekdotes of leuke passages over z'n eigen carrière, wat juist andere sportboeken zo leuk maakt. Nou snap ik het wel hoor, als je Sander Boschker bent héb je waarschijnlijk geen interessante anekdotes of leuke passages over je carrière, maarja, schrijf dan geen boekje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Boschker geeft toch zelf aan dat hij er wel begrip voor had.
"Hij vond dat ik eraf moest, omdat hij belangrijker was voor het Nederlands voetbal dan ik. Daar had hij gelijk in"
Viel mij ook op.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:47 schreef ShevaJB het volgende:
Die penalty schoot hij er trouwens strak in.
Zou je denken?quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat moet je haast wel sarcastisch bedoelen.
Ik laat het wel uit m'n hoofd.quote:
Nee, ook die geven geen neuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:13 schreef DrMarten het volgende:
Wel kansloos dat get 12 Euro moet kosten om dit via Fox te kijken. Had verwacht dat TV Oost dit wel uit zou zenden,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |