Zie hierquote:Op donderdag 24 december 2015 10:17 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand m'n AD oliebollentopic-test-topic 2015 vinden ?
En deze link er in zetten ?
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)t-steeds-beter.dhtml
Maandag is de uitslag.
Alvast bedankt
quote:Op donderdag 24 december 2015 11:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Zie hierCUL / AD oliebollentest 2015........
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:01 schreef Rewimo het volgende:
Wil een modje de OP aub even herstellen? CUL / Duitse Supermarkt #12
Die zou aangepast worden door TS maar er gebeurt niet veel
Dank je wel, Isaquote:
Deze, denk ikquote:Op maandag 4 januari 2016 16:38 schreef THEFXR het volgende:
weet iemand het actuele slowcooker topic te vinden?
Oliebol!quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:50 schreef tong80 het volgende:
Ik had zo'n mooie actuele OP.
Die moest op slot.
Noem me maar een oliebol.
Japie plaatst een linkje; hij doet niets verkeerd. De andere mensen maken er een enorme heisa van. Ik heb nooit gezegd dat hij niet gewenst is in dat topic; hij moest ophouden met zijn kruistocht tegen het 'niet-biologische' van bijv HF. Dit was iets heel anders.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:36 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Is het echt nodig elk bericht van Isabeau te quoten waarin Japie opnieuw zn laatste kans krijgt in het Hellofresh/foodbox topic?
Done! -x-quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag de TT iets gecorrigeerd worden?
Vegatarisch moet natuurlijk zijn vegetarisch..
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #350 VVV (Vegetarisch, Vlees en Vis)
Open maar een nieuwe, dan koppelen wij 'm welquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:50 schreef Iwanius het volgende:
Ik probeer n.a.v. de gesloten topic van Golfer in mijn reeks zelf een nieuwe te openen maar dat kan dus niet omdat ik het bericht krijg dat er nog eentje openstaat. Beetje wat ik de vorige keer aan Isabeau melde. Dus of jullie het weer kunnen repareren,open ik een op zichzelf staand nieuw topic die je dan maar weer aan de reeks probeert toe te voegen zoals de vorige keer.
Nah, ik heb even meegezocht maar ik ken ook eigelijk vooral het topic dat je al noemt in je edit hoor!quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben het centrale keukengereiaanschaftip-topic kwijt en kan 'm via de FOK!-search niet terugvinden... Heeft iemand een link je voor me?
-edit-
Dat was er toch wel? Of was er alleen het CUL / Pats hier met je nieuwe keukenspeeltjes topic #3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |