Heel leuk? Pf...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:43 schreef Khaleesi het volgende:
Link van Isabeau was overigens heel leuk.
Ik vond hem wat minder. Bronn die ineens van de ene op de andere dag uitgehuwelijkt was door Cersei aan een complete onbekende en overnight een complete sellout was geworden. Het kan hoor, maar was nogal abrupt. Jammer om op zo'n manier zo'n tof character te "verliezen".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:45 schreef Erasmo het volgende:
Ik vond die scene met Bronn in de kerker trouwens super.
Wat had je dan willen zien? Bronn die Tyrion trouw blijft en voor hem gaat vechten en waarschijnlijk sterft of hem trouw blijft maar niet besluit te vechten en dan sterft Tyrion en dan heeft hij niets meer. Hoeveel opties denk jij dat Bronn eigenlijk heeft? (en ff rekening mee houden hoe Bronn eigenlijk is, doet alles voor geld)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:48 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik vond hem wat minder. Bronn die ineens van de ene op de andere dag uitgehuwelijkt was door Cersei aan een complete onbekende en overnight een complete sellout was geworden. Het kan hoor, maar was nogal abrupt. Jammer om op zo'n manier zo'n tof character te "verliezen".
Maar het is natuurlijk niet de eerste keer dat er rare character sprongen gemaakt worden in de serie.
Ik had Bronn wel wat avontuurlijker ingeschat dan zich op een dergelijke manier te laten binden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat had je dan willen zien? Bronn die Tyrion trouw blijft en voor hem gaat vechten en waarschijnlijk sterft of hem trouw blijft maar niet besluit te vechten en dan sterft Tyrion en dan heeft hij niets meer. Hoeveel opties denk jij dat Bronn eigenlijk heeft? (en ff rekening mee houden hoe Bronn eigenlijk is, doet alles voor geld)
Ik stond niet paf of zo overigens.
Precies, ik begreep Bronn wel, en Tyrion begreep hem ook wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat had je dan willen zien? Bronn die Tyrion trouw blijft en voor hem gaat vechten en waarschijnlijk sterft of hem trouw blijft maar niet besluit te vechten en dan sterft Tyrion en dan heeft hij niets meer. Hoeveel opties denk jij dat Bronn eigenlijk heeft? (en ff rekening mee houden hoe Bronn eigenlijk is, doet alles voor geld)
Ik stond niet paf of zo overigens.
Ik denk dat Bronn het prima vindt om de rest van z'n dagen te drinken, eten en neuken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik had Bronn wel wat avontuurlijker ingeschat dan zich op een dergelijke manier te laten binden.
Hij hoeft van mij niet voor Tyrion te vechten, maar hij had er gewoon tussenuit kunnen knijpen op weg naar een nieuw avontuur/spinoff..
En in die tijd en setting, in georganiseerd huwelijk is het helemaal niet gek dat de man nog steeds naar de hoeren gaat af en toe.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Bronn het prima vindt om de rest van z'n dagen te drinken, eten en neuken.
'Brotherhood of women who stannis banged at least once'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Beetje lang, maar totally worth it: http://imgur.com/a/GUBms?gallery
Wat al helemaal makkelijk is als je vrouw niet bijster intelligent is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
En in die tijd en setting, in georganiseerd huwelijk is het helemaal niet gek dat de man nog steeds naar de hoeren gaat af en toe.
Die shit staat toch ook gewoon in goede kwali op streamsites?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Dat schaapje
Zeg, klein oproepje, bij geen gehoor probeer ik het wel eens in V&A;
Wie van jullie heeft seizoen 1/2/3 op DVD (geen BlueRay) en wil deze uitlenen? Ik wil er 2x verzendkosten voor betalen + een goede borg.
Ik kijk de eps nu via streamsites, en wil ze na seizoen 4 wel eens terug kijken in goede kwaliteit met engelse subs.
Iemand?
Het haalt het niet bij een dvdtje op een tv.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Die shit staat toch ook gewoon in goede kwali op streamsites?
downloaden + usb stick ook geen optie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het haalt het niet bij een dvdtje op een tv.
Gun me nou eventjes dat gevoel van een dvdboxje johquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
downloaden + usb stick ook geen optie?
oh, oldskoolquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gun me nou eventjes dat gevoel van een dvdboxje johDe plaatjes, het boekje binnenin. Dvdtje in de speler, menu doorscrollen. Zulke dingen.
Ik kan ze zelf niet betalen en op Marktplaats zijn ze ook nog aan de hoge kant. 2x pakketpost + borg is voor mij nog te doen.
Ja, oldskoolquote:
Ik breng ze zelf wel persoonlijk, kunnen we ze samen kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja, oldskool![]()
Dus mocht iemand me willen helpen, graagBij voorkeur alle drie seizoenen tegelijk ivm de verzendkosten. Je bent ze dan ongeveer 4 weekjes kwijt
Smooth operator.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik breng ze zelf wel persoonlijk, kunnen we ze samen kijken.
Ik heb die boxen niet eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |