Hoewel dat in mindere mate natuurlijk wel met Locke gebeurde.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef MouzurX het volgende:
Als Oberyn ineens verliest zou het zo'n anti-climax zijn, dat doet zelf hij niet.
Wie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoewel dat in mindere mate natuurlijk wel met Locke gebeurde.
Die eikel die achter Brann aanzat en bij de Nightwatch kwamquote:
Ah die vent waar ik de verhaallijn totaal niet van snap en die totaal irrelevant is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:41 schreef Tanin het volgende:
[..]
Die eikel die achter Brann aanzat en bij de Nightwatch kwam
Verhaallijn is vrij simpel: hoort bij House Bolton (die mensen martelen), is redelijk sadistisch ingesteld en heeft er dus zichtbaar plezier in z'n prooi te folteren alvorens hij ze aflevert bij z'n opdrachtgever (Bolton).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ah die vent waar ik de verhaallijn totaal niet van snap en die totaal irrelevant is.
Nee Oberyn blijft wel leven, of iig een spectaculair iets. Niet zo van "oberyn dood.. tyrion dood"
Zo lijkt me niet dat hij schrijft. De dood van de starks kwam eigenlijk ook niet heel onverwacht, die verhaallijn verdween meer en meer de afleveringen voordat ze dood gingen.
Het blijft GoT he. Ik had ook niet verwacht dat bijv. Robb's rol zo snel uitgespeeld zou zijn. Daarom vrees ik met groten vreze voor Oberyn (en Tyion)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om sympathiek. Oberyn lijkt een hele interessante verhaallijn op te kunnen leveren. Zeker ook omdat volgens hem de Mountain slechts het begin is. De Mountain zelf is niet echt een personage waar een hele boeiende verhaallijn omheen hangt.
Het is natuurlijk nooit een garantie, maar het lijkt waarschijnlijker dat de rol van Oberyn niet zo snel uitgespeeld zal zijn.
Je beschrijft nu de Red Wedding vriend.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:49 schreef DO2 het volgende:
Ik twijfel er eigenlijk geen seconde aan dat Oberyn gehakt gaat maken van The Mountain.
GRRM gaat echt niet zo'n ingewikkeld scenario bedenken met het idee om 2 interessante karakters met nog een hoop mogelijkheden in 1 simpele klap om zeep te helpen.
Dat gaat er bij mij gewoon niet in.
Ook al doet ie nog zo z'n best om ons anders te doen laten geloven.
Mocht het wel zo zijn dan heeft ie een verraderlijke val gezet waar ik met beide benen ben ingetuind.
Ergens hoop ik het ook wel een beetje. Dan is ie werkelijk onberekenbaar.
Zoals ik al zei weet je dat inderdaad nooit. Robb heeft echter wel een flinke rol gespeeld. Dit zou vergelijkbaar zijn met een situatie waarbij hij bij de eerste de beste veldslag het loodje had gelegd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het blijft GoT he. Ik had ook niet verwacht dat bijv. Robb's rol zo snel uitgespeeld zou zijn. Daarom vrees ik met groten vreze voor Oberyn (en Tyion)
Catquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:53 schreef Slayage het volgende:
wat kijkt het raar dit soort scenes achter af als je weet wat er aan zit te komen voor the northerners
fuck cersei!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:57 schreef Re het volgende:
Ik denk niet dat cersei het er mee eens zal zijn als oby zal winnen...
Die heeft vrij weinig te zeggen als de Goden het anders beslissen. En public althans.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:57 schreef Re het volgende:
Ik denk niet dat cersei het er mee eens zal zijn als oby zal winnen...
mwah hele oorlog... de muts had nooit jamie nooit mieten late gaan...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
CatZij heeft de hele oorlog in eerste instantie veroorzaakt, zure sloot dat het is
RobbTriest.. Kind van z'n vader, had het ver kunnen schoppen in het leven.
Mee eens. Lysa had Tyrion anders ook nooit laten gaan, als zij er zo heilig van overtuigd was dat ''de Lannisters'' haar man hadden vermoord.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die heeft vrij weinig te zeggen als de Goden het anders beslissen. En public althans.
Nee nee, Cat had Tyrion nooit gevangen moeten nemen, en mee moeten nemen naar the Vale. Vóór dat ze Jaime los lietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah hele oorlog... de muts had nooit jamie nooit mieten late gaan...
arme robb idd, never lost a batlle, but lost the war, had ie maar naar zijn mama moeten luisteren
dat laatste denk ik dan ook aan ja, of dat haar eigen of tyrion's ondergang gaat zijn zouden we dan wel zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die heeft vrij weinig te zeggen als de Goden het anders beslissen. En public althans.
pinkie is dus de aanstichter eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee nee, Cat had Tyrion nooit gevangen moeten nemen, en mee moeten nemen naar the Vale. Vóór dat ze Jaime los lietDáár begon het allemaal mee. Omdat zij Tyrion had, hield Cersei Sansa&Arya vast.
Héeeeelemaal in den beginne wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |