Ik typ ook alleen maar onzinquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:40 schreef isax het volgende:
sorry voor de grote onzin die ik post
ik hoop dat jullie me morgen nog mogen
ik vind het geen onzin hoor, ik vermaak me nog steeds primaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:40 schreef isax het volgende:
sorry voor de grote onzin die ik post
ik hoop dat jullie me morgen nog mogen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:36 schreef isax het volgende:
ik heb er serieus overna zitten denken deze te kopen
om over de gracht te laten vliegen
maar ik weet niet hoe ver die kan dus doe maar niet
zou grappig zijn om toeristen die high zijn te fucken
er schrok er maar 1tje echt goedquote:
jaaaaaaaa dat is cool manquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:42 schreef Dottey het volgende:
met zijn twee is toch veel gezelliger
[ afbeelding ]
Hmm, ik zie net ook dat ze ze niet meer hebben. Op zich waren die dingen niet zo heel duur. Maar dan moet je hem nog ergens laten vullen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:39 schreef isax het volgende:
[..]
het is een mega duur grapje
daarom zie ik er maar van af
je kan hem ergens kopen met een tank heliumquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, ik zie net ook dat ze ze niet meer hebben. Op zich waren die dingen niet zo heel duur. Maar dan moet je hem nog ergens laten vullen.
nou boeken maar!quote:
ik heb nog nooit helium opquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:44 schreef isax het volgende:
[..]
je kan hem ergens kopen met een tank helium
Hoe zou dat dan werken? Je moet precies de juiste hoeveel helium erin doen. Een klein beetje teveel of te weinig en hij stijgt naar het plafond of komt naar beneden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:44 schreef isax het volgende:
[..]
je kan hem ergens kopen met een tank helium
en die man kan het nietquote:
Ik vind het nog steeds typisch dat we helium voor dat soort dingen gebruiken terwijl het een eindige voorraad is, er veel minder van over is dan je zou denken, en we het keihard nodig hebben om MRI machines te koelen en andere apparaten waarbij supergeleiding nodig is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb nog nooit helium opik wil ook als een smurf klinken
kloptquote:
"The new toy for the trendy, technological age."quote:
praatte die nog terug of nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had een keer een zonnesteek en lach voor pampus in de shaduw van een struik toen kwam er een hagedis uit die struik en ging ik tegen praten![]()
![]()
ik snap het ook niet maar bijna iedereen die ik ken heeft het weleens gedaan. zelf mijn kinderenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds typisch dat we helium voor dat soort dingen gebruiken terwijl het een eindige voorraad is, er veel minder van over is dan je zou denken, en we het keihard nodig hebben om MRI machines te koelen en andere apparaten waarbij supergeleiding nodig is.
Ervaringen in het verleden met waterstof waren niet zo best.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds typisch dat we helium voor dat soort dingen gebruiken terwijl het een eindige voorraad is, er veel minder van over is dan je zou denken, en we het keihard nodig hebben om MRI machines te koelen en andere apparaten waarbij supergeleiding nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |