ik wilde die ook!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou mijn nek breken op die dingen.
Ik wilde vroeger ook altijd zo'n springveer als kwik kwek en kwak.
Wat is dat zwarte rondje op het bord?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hou m nu ook niet meer bij, ik voel me net een inoddertje
pogo stickquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou mijn nek breken op die dingen.
Ik wilde vroeger ook altijd zo'n springveer als kwik kwek en kwak.
Die kwam een keer met een baby konijn aanlopen geen schrametje had dat beestquote:
volgens mij blijf je er ook goed mee drijven in de grachten.. soort van:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk je niet dat je een beetje voor lul loopt als je er mee rondspringt in amsterdam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
dat is wel heel lief aaaahhhquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die kwam een keer met een baby konijn aanlopen geen schrametje had dat beest
ik denk niet dat ze ver komenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:36 schreef isax het volgende:
ik heb er serieus overna zitten denken deze te kopen
om over de gracht te laten vliegen
maar ik weet niet hoe ver die kan dus doe maar niet
zou grappig zijn om toeristen die high zijn te fucken
Ik twijfel stiekem iedere keer weer als ik bestel bij Thinkgeekquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:36 schreef isax het volgende:
Als je een hekel hebt gewoon vlooien in zijn huis gooienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:36 schreef isax het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Everyone gets to play, run away, exposé, it was so exotic. But just one pogo stick.
dan maar jezelf slap lachen over squichy bath!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En daar zit je dan. Te soppen. En geen actieve piemol in de buurt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
dan maar jezelf slap lachen over squichy bath!
het is een mega duur grapjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik twijfel stiekem iedere keer weer als ik bestel bij Thinkgeek
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
volgens mij blijf je er ook goed mee drijven in de grachten.. soort van:
[ afbeelding ]beetje laat maar zoiets wil ik echt nog wel eens doen op een sloot dan alleen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
dan maar jezelf slap lachen over squichy bath!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |