ja je bent een bikkel of je bent het niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat wil ie ook wel maar hij heeft focking een verwaarloosde long ontsteking
dus hij moet rusten
ik eerst ook nooit,,, mja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
schandalig. kan ik me niets bij voorstellen.
Maar goed ook eigenlijk, die bloedvlekken op het plafond zijn keilastig om schoon te maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zo veel hoger springen ze nou ook weer niet vergeleken met springen zonder die dingen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn reis vrind wou de pelgrims tocht santiago compostella lopen
nou voorruit dan maar dan mag hijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik eerst ook nooit,,, mja.
hij moet wel om 6 uur weer starten met werken...laat ik dat er even bij zeggen
![]()
Wandeltocht meer maar ik vind kloosters enzo ook mooiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:27 schreef Joezi het volgende:
[..]ook uit religieuze overwegingen, of gewoon mooie wandeltocht?
nog steeds onacceptabel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik eerst ook nooit,,, mja.
hij moet wel om 6 uur weer starten met werken...laat ik dat er even bij zeggen
![]()
een rauw ei, coolquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Onze oude hond kon een ei heel apporteren![]()
neuh als je weet hoe ze bij mij rondlopen is het normaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk je niet dat je een beetje voor lul loopt als je er mee rondspringt in amsterdam![]()
lol jij knalt er ook wel eens wat superhelden inquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Over iets anders dan welke Furby mensen vroeger hadden.
die zijn leuk manquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol jij knalt er ook wel eens wat superhelden in
gaan we zo snel danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hou m nu ook niet meer bij, ik voel me net een inoddertje
samen een squishy baff nemen dan maar?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hou m nu ook niet meer bij, ik voel me net een inoddertje
dat is waar en je hebt die 2 ouwe hoeren in je buurt, geweldig vind ik dat nog steedsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:28 schreef isax het volgende:
[..]
neuh als je weet hoe ze bij mij rondlopen is het normaal
aaaah lief hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die beet niks dood kwam altijd alles brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |