Dit dus.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben niet altijd PvdA-stemmer (komende donderdag ook niet), maar ben 100 procent fan van Dijsselbloem. Al jaren.
Das niet zo raar tochquote:Op maandag 19 mei 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Beetje merkwaardig dat ze haar vader de hele tijd aanduidt als "Wubbo".
Komt op mij wat vreemd over. Maar goed, geen geschikt moment om te veroordelen. Het is wel weer mooi dat hij zijn afscheid zo mooi heeft kunnen regisseren.quote:
Inderdaad knap. Misschien heeft ze dezelfde nuchtere kijk op de zaken als haar vader.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Een dag na het overlijden van je pa, zo openbaar over hem gaan praten. Ik zou het niet kunnen.
Ik heb een keer een interview met Clairy Polak gezien over haar vader en daar noemde ze hem steeds 'pappa'. Uiteraard logisch maar toch kwam dat ook weer wat vreemd over.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt op mij wat vreemd over. Maar goed, geen geschikt moment om te veroordelen. Het is wel weer mooi dat hij zijn afscheid zo mooi heeft kunnen regisseren.
Gewoon flink cashen met de dood van je vader.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Een dag na het overlijden van je pa, zo openbaar over hem gaan praten. Ik zou het niet kunnen.
Liever dit dan één of andere wielrendeskundige die net na Studio Sportzomer in een talkshow nog eens de Tour gaat analyseren.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Gewoon flink cashen met de dood van je vader.
Op wat voor manier?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ligt het aan mij of was wubbo ook best wel eens een lul? Ten minste, dat ik wel wat ik veel van hem herinner
Is er uberhaupt een sport die jij leuk vindt?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Liever dit dan één of andere wielrendeskundige die net na Studio Sportzomer in een talkshow nog eens de Tour gaat analyseren.![]()
Dit gaat tenminste nog ergens over.
Curling.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een sport die jij leuk vindt?
Ik vind diverse sporten leuk. Ik vind alleen dat bepaalde sporten overdreven veel aandacht krijgen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een sport die jij leuk vindt?
Dat vindt Maarten van Rossem ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind diverse sporten leuk. Ik vind alleen dat bepaalde sporten overdreven veel aandacht krijgen.
Maarten van Rossem is dan ook iemand die ik zeer hoog in aanzien heb. Als ik achter in de 60 ben, hoop ik ook zo te zijn.quote:
Alleen iets guurrechtser dan Maarten.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maarten van Rossem is dan ook iemand die ik zeer hoog in aanzien heb. Als ik achter in de 60 ben, hoop ik ook zo te zijn.
Lodewijk van den Berg tellen we gewoon nog half mee.quote:
Oh die leeft ook nog.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Lodewijk van den Berg tellen we gewoon nog half mee.
Ach joh, het boeit me geen zak meer. Mensen labelen maar raak voor een knaak. Vandaag ben ik een neo-nazi, morgen weer een gevaarlijke linkse rakker.quote:
Je bent gewoon een vermakelijke hork. (dit is een eretitel)quote:Op maandag 19 mei 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach joh, het boeit me geen zak meer. Mensen labelen maar raak voor een knaak. Vandaag ben ik een neo-nazi, morgen weer een gevaarlijke linkse rakker.
Altijd nog beter dan een LompeHork.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vermakelijke hork. (dit is een eretitel)
Ze weet dan ook dat Jeroen op zijn boot een Tsunami kan verookzaken.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Stellinga lijkt weg te soppen bij Jeroen.
Ze heeft geluk met twee Jeroens vanavond.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Stellinga lijkt weg te soppen bij Jeroen.
Bedoelde dit keer dijsselbloem eigenlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 23:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze weet dan ook dat Jeroen op zijn boot een Tsunami kan verookzaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |